Soms zit het tegen, maar niet altijd!

Gister met Remke naar de proeflessen voor het paaldansen!! Heel de dag dacht ik, wat ben ik beroert, dat red ik niet...had al eens overgeven. Ben misselijk op gestaan, en is niet meer weg gegaan! En ik heb veel, te veel gedaan de af gelopen weken...Nu krijg ik dus op mieter van boven!!

Van boven, zit er dan iemand boven bij jou Monique? Nee!! God denk ik dan maar!! Ja weet niet of hij bestaat! Soms zeg ik van niet! Toch betrap ik mijn zelf er op dat ik tegen GOD aan het lullen ben!! Krijg nooit een antwoord maar, lul er wel tegen!!

Soms vervloek ik hem!! En zo bedank ik hem voor alle mooie dingen, die hij mij toch ondanks al mijn ellende,, heel veel mooie en leuke momenten geeft!! ja nu klink ik te veel EO en dat is ook niet de bedoeling!!

Maar goed....Voel me dus iets beroeder!! Heb het ziekenhuis al gebeld..Gister was er nog bloed geprikt, dus ik dacht even bellen, vragen naar de uitslag! Alles PERFECT!! Ow oke gelukkig!! Heb vandaag niks gegeten!! Geen trek, en hou het niet binnen!! Trouwens, heb net een mini tomaat op die bleef gelukkig hangen!! En 1 nutri!

Elk nadeel heeft ook zijn voordeel. Makkelijker lijnen kan niet!!

Jij lijnen Monique??

Ja eigenlijk wel, en eigenlijk niet!!
Zelf ben ik er trots op, dat ik toch even 60,8 weeg!! Heeft ook nadelen.

*Heb een buikje waar elke duitser jaloers op zou zijn!!

*Mijn wangen behoorlijk op een hamster begint te lijken!!

*Sterker nog de mensen denken dat ik PREDNISON slik!!

NEE IK SLIK GEEN PREDNISON!!

IK BEN PUUR NATUUR! Natuurlijk!

*En krijg nu een dubbele kin!! Dus een beetje minder kilo mag wel!!

Maar nog even over het uitje met Remke!! Ja jammer genoeg was ik iets te ziek. Heb ze wel zien vliegen en zwieren en zwaaien om de paal!
Ja 1 woord MOOI! Mooie dame! Met hartje van goud! Waar ik nu al van hou!! Maar ik kon helaas niet blijven..Overgeven onder weg en moe, was geen goede combi!! We geven elkaar een kus, en we halen onze schade snel in!!

Ik ging 10uur al naar bed..Heb mijn laptop nog aan gezet, tot ongeveer half 11 vol gehouden en weg was ik!! Ver weg denk ik!!

1 reacties:

lielie zei

heey dikkop...

wat is er mis met een prednison kop???? hahahahahah ik heb het wel van de prednison!!!
Ik vind je mooi hoor, extra kilo's zijn goed voor je!! lekker hamsteren!!!!!!!!!
lufjoe
dikke kus een andere dikkop