Sinterklaas

Wie kent hem niet!! SINTERKLAAS!!!
De leukste tijd van het jaar, zeker als je kleine kinderen hebt!! Dat is leuk en gezellig!!

Hier in het ziekenhuis is het ook een beetje versiert met sinterklaas spulletjes!!

Vooral het resteraunt, heeft zo leuke gezellige, frutseltjes om de boel op te pimpen!! Ook nu met Sinterklaas!! Alleen ze hadden 1 hele mooie Sinterklaas!!

Ja hadden!! Hoezo hadden??
Ja staat nu bij mij op de kamer!!
OOOHHHH monique!!!
Ja ik hou hem niet!!
Ik leen hem alleen even!!

Ga ze vertellen dat de Sint is ontvoerd!! En dat ze hem pas terug krijgen als ik er een lekkere maaltijd voor terug krijg!! Zo niet, dan is het net als bij alle ander crime story's dan loopt het slecht af met de Sint!! En dat willen wij natuurlijk niet!!

Ik hou jullie op de hoogte van Sinterklaas verhaal!!

DAAAAG, Sinterklaasje, daag, daag, daag, zwarte piet, en die heb ik nog niet!! Moet ik morgen nog ontvoeren!!

Och ja de CF tast mijn hersencellen ook aan!! We moeten iets!!

1 reacties:

lielie zei

dag sinterklaasje daaaaaaaag daaaaaaaaaaaaag daaaaaaaaaaaaag daaaaaaaaaaag zwarte piet,
dag sinterklaasje daaaaaaag daaaaaaaag daaaaaaaaaaaag daaaaaaaaaaag zwarte piet!!

zwarte piet wiede wiede wiet ik hoor je wel maar ik zie je niet!!!

sinterklaas kapoentje gooi wa in mijn schoentje gooi wat in me laarsje dank u sinterklaasje...

sinterklaasje bonnebonne bonne gooi wat in me lege lege tonne gooi wat in me laarsje dank u sinterklaasje

deeeeeeeeeeeeeee zak van sinterklaas sinterklaas sinterklaas
dee zak van sinterklaas o jongens jongens is zoon baas
daar stopt hij daar stopt hij daar stopt hij blij van zin,d ehele de hele wereld in...

dussss mijn hersens zijn volgens mij ook een beetje aangetast..

tetterssss..