Bride Flight nov 08

Op een maandag avond. K zit weer eens aan mijn vertrouwde FOK laptop! Waar ik erg aan gehecht ben!! Ik zie het niet meer als de laptop van de STICHTING FOK

Maar ik zie het gewoon meer als mijn laptopje!!
Fijn ding!! Heeft mij al veel lol bezorgt, en veel mensen leren kennen in de wereld door de SCTICHTING FOK! Dank je wel FOK!!
Ben blij dat daar door, meer lotgenoten heb leren kennen!! Dank je wel daar voor!!

En zo zie je maar.

Aan elk nadeel, zit ook zo zijn voordeel! Nadeel is wel in het ziekenhuis, maar door de laptop blijf je toch in de bewoonde wereld, en je leert veel lotgenoten kennen. Moet zeggen dat ik dat wel fijn vind!!

Zo zat ik dus op maandag vroeg in de avond aan mijn lapotop!
Ben lekker aan het msnen met Laura, we kletsen wat en ze vroeg, heb je wat te doen vanavond?
Nee, alleen mijn ouder komen gezellig even langs!!
Vind je het leuk als ik je kom opzoeken?

Ja, leuk zeg ik!

Zullen we ook even naar de film gaan? Vraagt Laura!
JA leuk! Antwoord ik!

En dat is nou zo leuk, zo onverwachts!! Ik zeg mijn ouders zijn er rond 6uur op bezoek. Ja ik moet toch nog eten, zegt Laura dus doe op je gemak!!

kom rond half 8 zegt Laura!! Tot straks!! Nou echt leuk!! Eerst heb je zo baal dag en zo tovert Laura een avond in iets leuks om!!

Half 8 ongeveer komt Laura binnen hallo!!
Ik vraag of ik ze een hand mag geven, Ja hoor geen probleem!! En zo vertrekken we richting naar de EUROSCOOP!! En voor we het weten zitten we in zaal 7!! Om 8 uur draait de film zegt Laura!! Geen kip in de zaal. Dacht zo het is weer DRUK! Wij met zijn 2e helemaal naar boven geklommen, (klinkt net of wij de Mount Everst beklommen hadden) Maar dat was niet, Het waren gewoon de tredens van de trap!! Maar we zaten helmaal boven aan! In het midden, met de cola en de snoep en popcorn!!

Wat duurt het lang voor dat de film begint zegt Laura? Het is al 8 uur!! En wij waren weer eens de enige in de bios! Langsaam liepen wat oudere dames de zaal binnen, en had Laura door dat de film om haf 9 begon!!hhahahah Beter te vroeg dan te laat!!

De reclame begint en langsaam ook de Film!! Show Time!! Bride Flight. Gaat over 3 bruiden Ada,Marjorie en Esther, en avonturier Frank ontmoeten elkaar tijdens de luchtrace van London en emigreren naar New Zeeland!!

Een ontzettende mooi film, waar ik toch wel een traan liet vallen!! Het is een Nederlandse film, maar zo ontzettend mooi!!

En tijdens de film, dacht ik steeds aan ons Tomaatje, want daar speelt die knul in die ze zo leuk vind! En jawel in zijn blote kont!! ik dacht Tomaatje je moet naar die film!!


En waar ik ook zo van genoot is hoe Laura zich zo in een bioscoop*stoel kon draaien en dan er zo opeens zo kneus in die stoel zat!! En dan weer ineens weer naar voren zat, en dan toch weer zich in de stoel wist te nestellen!! Dus zo zijn wij gezellig onze avond door gekomen!!

Dank je wel Laura, vondt het gezellig

1 reacties:

Tamara M. zei

Ik ga binnenkort!! Als ik weer eens tijd heb:P

Het gaat wel lekker hier hoor, alleen vreselijk druk. Maar gelukkig houd ik het vol. Jammer dat jij je zo beroerd voelde met je Remke-date! Hopelijk gaat het snel weer beter!

liefs Tomaatje