verlanglijstje voor de Sint

Lieve Sinterklaas!

Ik wil graag een echte kikker met een kroontje op zijn kop!!
Niks meer niks minder!

Nou oke, en een Prins op het witte paard!

En dat dan de Prins voor mij, van zijn paard afstapt! Mij dan komt verlossen met een zoen!! En dan zegt "hey lekkere trut, spring je mee achter op??!! Op weg naar de toekomst!!

Nou als dat de Sint, in mijn schoen stopt, vreet ik morgen al mijn 8 laarzen op!!

En neem er zelf een peppernoot als je wil!!
En kijk je uit op het dak!!

Maar misschien val je wel ongelukkig, krijgt iemand toch een Donor*sint kado!! Af fijn ik zal me maar gaan gedragen!! Anders krijg ik zeker niks in mijn schoen!

4 reacties:

Anoniem zei

Val jij op oude mannen?
Pas maar op voordat je het weet stapt die ouwe van zijn witte schimmel en zit jij met een vent die heel veel ouder is dan jij!!!
Oh oh oh wat wil je nu toch??

Greetz,
Veronica

Anoniem zei

Schat, oude mannen zijn, net als wijn, hou ouder ze rijpen hoe lekkerder dat ze zijn!!

lielie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lielie zei

Ik zou me als ik jou was ook maar een beetje gaan gedragen dame, anders stopt die oude sint je in de zak en krijg je helemaal geen lucht meer..... het word natuurlijk een ander verhaal als de sint zijn zak in jou stopt........ hmm ik moet denk ik ook even ophouden anders krijg ik ook nix meer! ennn oudere mannen zijn cool!!!!!!!! hell yeahhh

dikke kus