Even wennen!! 10-11-08

Zo ben weer terug in mijn kippenhok!! Mensen lief, wat was het zwaar!! Had ik niet verwacht!! Merk toch echt wel dat ik, in heb gelevert zeg! Maar ja het was wel mijn eerste nacht!! En dat was zo raar in mijn eigen bed, en in een ander niew huis!! ZO raar! Na 9 maanden in me eigen bed met mijn teckel aan het voeteind met zijn dekentjes!! Ik sliep wel, maar was ook half zweverig wakker....in mijn bed!!!


Dat had ik niet verwacht! En in een huis!! Heb wel lekker geslapen! Gister met Tijger naar bed, en ik heb een 1 slaapkamer met een schuindak en daar zit dan ook een schuinraam in!! Dus gister eerst Tijger naar de slaapkamer gebracht en toen wat pillen weg geslikt, en op naar ons nieuw slaap verblijf!!

Ik was kapot, en ineens begint Tijger te blaffen en te grommen, dacht krijg tieten wat nu weer?
En blaffen en hard, ik vraag tegen wie blaf je nou worstje?!!
Wat denken jullie?? Hij zag mij in de raam terug spiegelen!!
Zodan mijn Tijgertje, Vonkt ook net als ik!! Heb alleen nog geen gordijnen!! En zien ze wel iets, och hebben ze mijn blote kont ook eens gezien!!
Zo teckeltje Goewie wij samen in bed!!
Ook zo raar! Wij samen!! In 1 bed!!

Werd om 9 uur wakker en tijger kuste het F16 masker en vond het raar dat ik niet terug kuste!! Dus hij was van plan om het makser eens grondig aan te vallen en dat ik het de F 16 kap wel af moest zetten met gevolg...

kusjes oorlog WOEHOE in bed samen volop in de kus sfeer wij hebben heel het bed gebruikt...Ja Tijger dan, die wist niet meer van blijdschap welke manier hij mij nu moest gaan kussen...

Ik zou denken kom dan naar voren, nee loopt op de kussen en wil ie mij van achter en dan zo gaan kussen!!
Ik zeg je bent ROMEO niet schat, die moet dat zo doen!

Toen vloog ie maar naar voren en toen maar in alle vaart naar toe!!! Wap en daar, en zus en zo, en hier in mijn oor, 2 in mijn mond, 6x over mijn neus, 4 keer mijn ogen.


Ik zeg, ja nu gaan we naar beneden meneertje teckel!! Dus gelijk mijn kap ingepakt de raam opgezt voor te luchten bed op gedekt en de boven was klaar!! Mijn vader kwam Tijger uitlaten ik was iets minder moe!! Paar uurtjes later (((TRING)))Hey Natas wat leuk!!

We hangen om elkaar heen, en ze vind dat ik leuk woon!! ((tring)) Hey Corinna met Nikita, kom binnen!! ((tring)) Hey Brother met zijn gezin!! wil er iemand iets drinken, bijna niemand en de een wilde thee en de kids een sapje!! Wat een drukte men in mijn crib!! :) Ben moe, maar kom niet moe over en vertel en luister naar alles wat ik hoor en zeg wat terug!! Kom we gaan naar huis!! Brother vertrekt met zijn gezintje, Natas is al weg. en Corinna zat er nog, nog even zitten kletsen. Ik vraag of ze mee wil wandelen met Tijger ze moet ergens anders heen...

Ik wil nog even met Tijger wandelen en ik moet zo weer naar mijn kippenhok!! We nemen afscheid!

Ik en mijn trouwe 4 voeter, lopen samen een blokje om!! Jeetje kom er achter dat mijn conditie toch wel een stukje slechter was dan ik dacht!! Maar misschien is het wennen! Langsaam opbouwen!!


En eej ik een stuk onkruid!! ja ze zeiden een keer je bent geen paardebloem, dat is nog veel te mooi! Nee jij bent een brandnetel!!

Ik zeg ook goed, maar als je mij 1 keer aan raakt blijf ik je altijd na branden!! En stil was de man (6) en nu ben ik een spin:spider: man ik ben van alle markten thuis!;)


Maar ben echt super moe!! Tijgertje word opgehaald en ik moet toch een traan weg slikken!! tot volgend weekend Tijger!! Even ook 100 kusjes gegeven!!

Heb soms nu ook pijn in mijn rechter long die het eigenlijk niet meer hoort te doen!! Bemoei, je er dan ook niet mee klere long, door jou loopt alles nu mis!! Met je gesteek!! Word van jou niet bang!!

En ach ben terug in mijn kippenhok toch nog even gaan grieken!! MEN lekkere scamp!! En een Oezo!! Hoppa en slik!! Zo dat brand je heel je srtot schoon!! Ben weer in mijn kippenhok ging vernevelen!

En dacht breng gelijk mijn sonde al in mijn neus dan zit die er alvast in!! Nou half aan de msn, Peter R de vries, half aan het volgen maar mijn buik riep naar de WC! Dus zo gezegt zo gedaan!

Wilde de sondevoeding aan gaan sluiten maar dacht eerst even mijn sonde in brengen!! Nou ik heb alles afgezocht...
in de mand, bij de kap, tafel, badkamer, mijn bed om gegooid en toen kwamen er, kleine vloek woorden,%%^&##$@@**&&# ik hou ze voor me...
Nog even en ik heb geen kippenhok meer!! %%$$##@@##$%%% Waar is die verdome sondeslang??!!

HMMMMMM Monique????
JA??
Hij zit al een uurtje in neus!!! JUIST!!

Ben gebroken ga slapen!! Morgen weer een blog ik ga naar een waarzegster ( het koffie vrouwtje)

Mijn F16 brult aL

Ik ga een eindje vliegen