Boodschappen 3 nov 08

Ben bang dat ik moet gaan lijnen!! Wie jij?
Ja ik!!! Ben 1,55 en weeg 60 en een halve kilo!! Nou mooi toch ja vind ik ook, maar mijn buik is zo dik!!

Zo dik dat zelf de verpleeging soms vragen Hey Monique wanneer ga je bevallen;-) En nee ik heb geen prednison!! Puur natuur!! Laat staan als ik straks wel prednison heb Dan weet ik zeker dat AH mij een werk contract aanbied als de HAMSTER van AH!! Maar ik vind het eten ook zo lekker!!

Zo ben ik vaak te vinden op het Pieter vreedeplein!! Erg leuk!!! Daar hebben ze alles!! Eerst kocht ik nooit echt iets voor me zelf, maar sinds deze 10 maanden in het ziekenhuis ben ik volledig op hol geslagen!!

Geil ontzettend op laarzen, dus heb veel laarzen gekocht!! En op het plein heb je leuke winkels. Zarra is echt te leuk!! Alleen daar zit maat L mij nog te strak maar blijft een leuke winkel!

Sasha vette laarzen en die winkel roept ook altijd net als Zarra!! Ik hoor ze dan roepen MONIUQE KOMMMMM, en ook al ben ik zo moe, het lukt ze ook nog!! Bedwelment loop ik dan weer te geile op die laarzen met die hoge hakken!!

Maar goed heb er nu zelf 6 paar staan dus genoeg is genoeg!! Ja en ik blijf een vrouw!! Vroeger deed ik dat nooit, dacht altijd ja, niet voor mij!! En nee te duur, en nee, dat staat mij niet!! Maar door die 60 kilo zit wel alles lekkerder strakker aan me kont!! Alleen van boven is alles raar of L terwijl ik er niet L uit zie!! zei mijn vriendin!!

En jawel kom ik weer aan de Saturn is er ook!! Nice lekker shoppen en kijken overal aan komen!!
Mag niet, dat weet ik,
maar ik moet altijd alles aan raken of ruiken of even aan schudden!!
Waarom?? Weet ik ook niet!! Zal best wel mee te hebben dat ik dan toch niet zo spoor!!

Maar ik was sinds die 10 maanden ziekenhuis nooit meer in een supermarkt geweest!! Af gelopen zaterdag wel!! Man das zo leuk!! Ze hebben nu mandjes met wieltjes:-d Man das lux!!
Hadden ze toen nog niet!!
Zo zie je maar naar 10 maanden zijn er ineens mandjes met wieltjes!! Geweldig!!!

Lalalala ik ga even shoppen!! OOHHHH EN IK ZIE TEVEEL!!!! SINTERKLAAS SNOEP door lopen goewie je moet op je gewicht letten!!

ja maar, die sinterklaas muizen met dat suiker er in zijn zo lekker!!!
Door lopen!!!
Ja, ik loop toch door trut!!!
Ruzie met mij zelf!!
Moet niet gekker worden!!!hmmmmmm SHAMPOOOO ow en lekker ruikende geur, Oh en palmolive scrub voor onder de douche!!ja in mijn mand voor mijn huisje!

Ik ZIE ETEN!!! VLEES, VIS, KAAS BELEG!!!! OEWWHOEOE!!!

Help ik moet denk ik Sonja bakker gaan bellen!! (vind je het echt zo erg dan dat je voller bent geworden? Nee eigenlijk niet!! Maar mijn buik zit me wel in de weg)
Ga maar opzoek naar wat ik moet hebben! Ja cola en ik zoek water!!

EN krijg tieten..... er staat echt WATER ook ROOD WATER, nee geen diepe bronne van spa, geen Bar-le-duc's, geen Chaudfontaine meer!! NEE gewoon WATER!! Dus hop rood water in mijn mand!! Maar ik heb ook zin een bol mozzerella!! Waar ligt die? Daar!!

Oke hup maandje met de wielen trek ik vol op mee!! Is mij nieuwe vriend!! Die zorgt dat de zuurtstof netjes blijft liggen!!En hij blijft mij teminste volgen! En jawel de mozzerella roept mij al!!! JAMMAmAM hup en pleur ze zo in mijn mandje! Heb ik nu alles? Ja denk het wel! Moet zeggen dat ik boodschappen altijd leuk heb gevonden, nooit een hekel aan gehad!! Nu was het even feest!! ;)

Dus hoppa in de auto en naar mijn huisje boodschappen in de koelkast en naar mijn vertrouwde kippenhok!!
En wat heb je met die bol mozzeralla gedaan dan?? die heb volledig in mijn giegel gepropt en op gevreten!! Sorry gegeten!!

En toen in mijn kippenhok..Kom binnen en zeg tegen mijn hokkie van jou hou ik nu nog het meest!! Mijn ander huisje moet nog mijn hokkie worden maar tot dan ben jij mijn liefste broed hok!! Zegt helaas niks terug!!! Ja spoor niet!!! NEE, IK VONK :!

Hey ben je klaar hoor in de gang!! Staan daar mijn andere 2 lekkere kippetjes mijn op wachten om bij een andere kippetje te gaan eten!! Was wel erg moe, maar hoppa, in de rolstoelah en rakken maar!! Hebben lekker pasta op, en was lekker een rustig avondje!! En zo ben ik de zaterdag door gekomen!!

Ja en nu? Nu is het maandag!!