Gisteren Koffiedik kijken 10nov 2008

Nou gisteren op weg naar Prinsebeek naar het koffievrouwtje die in de toekomst kan kijken, ze krijgt dingen door van boven!! Spannend!! Nou de reis er naar toe, was al grappig, in een oude golf cabrio op de snelweg met een windkracht van behoorlijk!!

Ik dacht dadelijk vliegt het dak er nog af! Gelukkig regent het nu niet, zegt mijn vriendin, anders worden wij ook nog nat, het dak lekt!! Oke??!! Maar we konden ook niet gewoon gezellig kletsen, nee het was GILLEN, om maar boven dat geluid van de harde wind te komen wat over dat dak raasde!!

Leek net als of we in de kroeg stonden, maar dan op wielen zonder drank en de muziek was de wind!!

Man man man zeg, wat een herrie!! Wel gelachen!! We komen aan, ze verteld het een en ander en we krijgen allemaal een heel klein kopje koffie!!
Drinken tot je de drap ziet en dan niet meer verder drinken verteld ons de vrouw!! De vrouw heet Tulay uit Cyprus!!

Wie wil er als eerst??!! Maakt ons niet uit! Ze begint bij mij!!

Mijn koffie is op en er blijft drap achter!
Ze draaid het kopje om op het schoteltje. Draaid het kopje met schoteltje en al rond, en ik moet een wens in mijn gedachte nemen!! Als ze klaar is met draaien zegt ze, je wens gaat uit komen!! WAAAAAAAAAAH WOEHOE HALLEEEELOEJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Wat is je wens Monique??
Nieuwe longen hah?
Of een geliefde?
WAT zeg het ons!!!! Nee ik zeg het lekker niet!! Ja als je A zegt, moet je ook B zeggen!! OKe........B C D E F GE H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z.

Zo heel het alfabeth op gezegt!!!

Ze kijkt in mijn kopje, en zegt dat het niet goed is, zit vast en ik zit vol verdriet ( dat blijven ze allemaal zeggen, kom met iets nieuws denk ik) Goed ik luister verder, je houd veel van dieren zegt ze, Klopt!! Je hebt vroeger in je vorig leven 7 KINDEREN gehad!!
What the fuck...Ikke??? 7?? Zodan niet stil gelegen dacht ik in me zelf!!

Daarom nu dus geen kinderen! Ja wat schiet ik daar nu mee op!! Dat wil ik niet weten!

Ik wil iets horen of ze weet, dat ik zo lang al in het ziekenhuis lig, en of er een long komt!! Maar dat word niet besproken, wel dat ik onrustig ben en niet moet piekeren, en de liefde komt accepteert mij met mijn ziekte! (Tuurlijk) En je gaat vliegen! Denk ow god, ja zie wel ik ga hemelen!! Nee met een vliegtuig zegt ze! Je gaat emigreren hahaahha oke!! Oja en eind dit jaar of begin volgend jaar sterft er iemand die ik ken!!

Leuk om te weten, kan al vast een krans bestellen!!

Jawel ze vertelde mij, je gaat verhuizen!!!! PARDON!! K ben net verhuisd!! Nee, je gaat nog een keer verhuizen!!

Nou dus echt niet he!! Blijf niet aan de gang!!! Maar geen gehoor over die long, of dat ik het ziekenhuis lig!! Niks!! En ik moest dingen gaan doen, schrijven of zo iets!! Nou mijn sessie zat erbij na op ik mocht nog met mijn vinger in het kopje koffie gaan vingeren!! hahahahah ja nice hah!! En dan zag weer iets!!

Nou ja, ik dacht langsaam van ja!! ik weet het allemaal al lang, en er komt niks nieuws bij!!

Toen werden mijn vriendin en haar man onderhanden genomen, en alles klopte daar gewoon!! Hun sessie eindigde ook!!


We werden nog gereinigt door in de fik gestokken olijven bladeren en die rook moest ik 3 keer inhaleren!! ja, hiep, hiep en hiep klaar wat zo diep kan ik het niet meer!! Toen het stel, en toen onze alle 3 en dat ons alles goed mag gaan en toen kwamen de tranen bij mij!!

Ik keek zo naar het stel, en voelde de woorden van de vrouw dwars door mijn hart steken!! Ik dacht JA als alles maar goed mag gaan!! Ze was klaar met die rook wolk van de olijfbladeren, pakt ze een boek en vraagt of we er iets in willen schrijven!! Dat doen we! En op een of andere manier moest ik zeggen, dat ik het jammer vond dat ze niks kon vertellen over dat ik zo lang in het ziekenhuis lag, en op een long aan het wachten was!!

Toen werd het verhaal iets anders!! Ze stond op en zei ik krijg iets van boven door ik moet jou iets geven!! Ik kreeg een schijf van kritalsteen!! En 2 kleine steentjes! Weet je dan echt niks?? vroeg ik!! Toen zei ze, komt goed, en ze denkt januari/februari dat dan de longen komen!! Kan eerder!! Ja dat zeggen we allemaal!!

Wat ben ik er mee opgeschoten?? 20 euro foetsie, maar we hebben op de terug weg wel ontzettend gelachen!!! GILLEN WEER ANDERS VERSTONDEN WIJ ELKAAR NIET!!Dus voor 20 euro veel gelachen!! Lol!!

Willen jullie een keer koffiedik laten lezen

Tulay uit Cyprus
hier haar [url=www.koffiediklezen.nl]

11 reacties:

Tamara M. zei

"Iemand die je kent gaat eind dit jaar of begin volgend jaar dood."

Ja, dikke kans met al die CF-ers om je heen...

xxx Tomaatje

Anoniem zei

Klote zooi Tomaatje!! Laten hopen dat wij allemaal een beter jaar krijgen!!

Liefs je Mozzarellabol xx

Anoniem zei

Hallo Tamara

is de voorspelling van tullay nog uitgekomen wwat betreft de nieuwe longen die je zou krijgen rond jan/febr.

Laat mij jou reactie weten.

groeten Nadia

Anoniem zei

Wij zijn een tijd geleden ook bij Tulay geweest,
wilden het eens meemaken. Eens maar nooit meer.
Ze vertelde bij alle vier bijna hetzelfde en niets klopte.
Twee van ons hadden foto's bij zich van familieleden
en over hen werden vreselijke dingen verteld, zodat
we met een naar gevoel naar huis gingen.
Bivendien is er nog niets uitgekomen.
Als je op haar site kijkt, staan er allemaal positieve
recenties, ook hier heb ik mijn bedenkingen bij.
Ook haar man Paul, vind ik een louche figuur.




Anoniem zei

Ook bij mij werd er gezegd dat er eind vh jaar iemand zou sterven, dat ik ga verhuizen en ga emigreren. Het reinigen aan het eind gebeurde bij degene voor mij maar werd bij mij vergeten. En zou n ritueel iets krijgen voor 200 euro waardoor alle blokkades uit het verleden opgeheven zouden worden en dat bleek uiteindelijk n doosje met wat vage spulletjes. Waarde volgens mij nog geen 20 euro. Paul, haar man gaf me n hand toen ik wegging en keek naar de grond. Ik ging daar de deur uit en dacht ok ik ben opgelicht, want ze wist me ook niet 1 ding te vertellen wat ze niet had kunnen weten. Mijn advies nooit maar dan ook nooit naartoe gaan!!!

Unknown zei

Ook ik ben bij Tülay geweest. Omdat ik zelf kan kijken heb ik helemaal niks verteld. Geen informatie gegeven dus en vroeg of ze eerst bij m'n zusje wilde kijken. Dit omdat ik al een voorgevoel had dat ze het niet kon en ja hoor.ze wist totaal niks en probeerde door allerlei vragen de woorden uit m'n zusje te krijgen. Zo kan ik het ook!! Ik kijk zelf koffiedik en geef bij voorbaat al aan dat je geen informatie moet geven,ik zie wel in t kopje wat jij wilt weten.. Dit deed ik als hobby voor m'n omgeving en ze blijven terugkomen dus doe ik t toch goed denk ik dan..Let erop dat je vooraf geen informatie geeft, een echte goede koffiedik lezer ziet al in je kopje waarvoor je daar bent..Ik overtuig mensen niet met een mooie praatje. Ik kijk gratis wanneer ik wil en weet dat ze terugkomen. Ik zei tegen haar man,ik kijk zelf ook en als ze mij kan overtuigen dan weet ik zeker dat ze goed is. Maar helaas teleurgesteld..

Unknown zei

Ook ik ben bij Tülay geweest. Omdat ik zelf kan kijken heb ik helemaal niks verteld. Geen informatie gegeven dus en vroeg of ze eerst bij m'n zusje wilde kijken. Dit omdat ik al een voorgevoel had dat ze het niet kon en ja hoor.ze wist totaal niks en probeerde door allerlei vragen de woorden uit m'n zusje te krijgen. Zo kan ik het ook!! Ik kijk zelf koffiedik en geef bij voorbaat al aan dat je geen informatie moet geven,ik zie wel in t kopje wat jij wilt weten.. Dit deed ik als hobby voor m'n omgeving en ze blijven terugkomen dus doe ik t toch goed denk ik dan..Let erop dat je vooraf geen informatie geeft, een echte goede koffiedik lezer ziet al in je kopje waarvoor je daar bent..Ik overtuig mensen niet met een mooie praatje. Ik kijk gratis wanneer ik wil en weet dat ze terugkomen. Ik zei tegen haar man,ik kijk zelf ook en als ze mij kan overtuigen dan weet ik zeker dat ze goed is. Maar helaas teleurgesteld..

Anoniem zei

Ik ben ook bij tulay mehmet geweest en alles wat ik hier lees ze zegt het zelfde. Ook ik heb 200 euro betaald voor een ritueel. Denk dat ik ben opgelicht.

Unknown zei

Kan je aub voor mij ook kijken een keertje vind zo jammer dat ik geen goede koffie dik lezer kan vinden,als ik een keer foto's stuur ?

Kim zei

Heel sceptisch hier. Maar zou het toch een keer willen ervaren, dus als je zin en tijd hebt?

Anoniem zei

Kunt u bij mij een keer kijken heel graag vrgr