Wervelstorm!!

Als een wervelstorm kwam Remke mijn kamer binnen gestapt samen met haar vriendin Chely!!

Hey!! Gelijk een kus, en een knuffel alsof we elkaar al jaren kennen!! Leuk is dat!!Ze voelt zich zo eigen, dat ze gelijk in mijn kasten snuffeld, mijn dagboek open sloeg! hahha

Ik zeg HOOH, je mag alles maar dat dagboek is van mij!! Ja, ik wil er iets schrijven!! Ja dat mag, ik zoek een pagina uit.Ze schrijft er iets in,en ik mag het pas lezen als ze weg is!! Oke deal!!

We gingen op stap in het ziekenhuis!! Zo k denk wel dat iedereen ons nu wel kent!! We wilde iets bij de D.E koffie corner iets gaan drinken!! Ik in de rolstoel, Rem er achter die mij vol plezier door het ziekenhuis heen sjouwd samen met Chely!

We komen aan in het D.E cafe, geen genoeg geld en je kon er niet pinnen!! Ik zeg dan gaan we even pinnen!! Dus hoppa met de rolstoel naar de pin*automaat!! Stap uit de stoel en ga pinnen ben klaar, draai me eigen om zit Rem in de stoel!! En zegt, kom maar op mij zitten!!

Ik zeg hoe? K dacht oke!!
Jij bent net zo gek, als ik!! Laat ik anders op een rolstoel gaan zitten dan je normaal doet!!Ben gewoon boven op haar gaan zitten met mij gezicht naar haar gezicht, mijn benen gespreid over de armleuningen heen en hop ik zat!! Rem helemaal in een deuk!! En zo zijn we samen, door Chely die ons bestuurde het ziekenhuis bestuurd!!! Iedereen keek ons aan!! Wij helemaal in deuk!! Maar we moesten het DE cafe nog in!! En dat deden we dus ook!! We waren aan de beurt 3 cola en een mojito!! Wij vonden het leuk!! Hun niet denk ik!! We zijn toch maar weer uit het cafetje gegaan, en ik ben toch maar van de stoel af gestapt!!

Wat een avontuur!! En zo was heel de dag een wervelwind!! Was erg gezellie!! En zo lagen we samen op bed te rusten, en zo sjouwde ze mij weer verder door het ziekenhuis heen, om even samen beneden een klein hapje te gaan eten!!


En Rem neemt mij deze maand mee!! Waar na toe? Ergens heeft het met paaldansen te maken!! En ze wil mij in de paal hebben!!

Ik zeg IKKE??
Man ik ben net zo stijf als die paal! Volgends haar hang ik straks ook in die paal!!
Mijn hemel!! Nou Rem, ik heb er zin in!! Prive chaffeur heb ik al!! Hahahahha lol!! GRRRRRRR