Oepsheid!! 18nov08

Nog steeds gister, later op de dag, Jank dag, wat kan je soms als mens toch veel tranen hebben zeg! En wat kan je piekeren mensen!! Dat houd nooit op!! Ik had geen zin in tranen, geen zin in gepieker, ik dacht bel Remke op!! Hey poes heb je iets te doen? Wat dan? Ik wil iets gaan doen..Ow is goed zegt ze. Ik zorg voor de rolstoel! En ik kom jou ophalen zeg ik tegen Rem!!

Zo gezegt zo gedaan!! Aan gebeld. ((((TRING))))
Haai, wil mijn prins even zien, zegt ze vol trots met glimmende ogen??!!
Ja hoor, laat jou prins maar zien!! Kijk dit is mijn Prins!! Hey, we schudden de hand, ze kust haar prins en we zijn weg!!
We gaan naar de Boekenier daar hebben ze een paal in het cafe!!
Ik dacht ojee!! Ja maar, eerst ff lekker naar KFC en dan zo met de rolstoel naar de Boekenier!!

En hup Rem ziet de paal en hoppa als een kind die snoep ziet, zo snel hangt Rem in de paal!! En ik zit en ik kijk erna!! Ze vliegt om de paal, hangt in de paal, dwars op de paal!! En?? vraagt ze!! Ja mooi. Ze komt weer even naast mij zitten.

Maar op een of andere manier roept die paal, want ze vliegt en zwiert weer over de paal!!

En ze liet mij ook even een showtje zien Remke in de rolstoel! Net zo snel als in de paal,zo snel ook met de stoel!! Soms iets te snel, want het duurde niet lang, want ze pleurde uit de stoel!!

Ik zeg "en nou blijf je zitten!! We gaan aan de bar zitten!! We nemen een borrel!! Zo proost en hoppa in een ruk door onze giegel!! Zo das heet!!! BURNS LIKE HELL!!!!
En zo praten, huilde, en lachen wij wat af!! En zo schooide wij de T'shirtjes van de man en vrouw achter de bar!!
Maar die wilde ze niet aan ons verkopen!!

Stond een tekst op!!Volgends mij dit, weet het niet zeker! Wij pijpen alleen op donderdag??? Zodan!! Wat een tekst!! Maar wij wilde dat shirt!! Nee, kregen we niet!!


Zeg tegen Rem, dan nemen wij die glaasjes mee!! Nee, zegt Rem dat doe ik niet!! Ze vraagt het nog een keer van de shirtjes, en weer een NEE!! Kom we gaan zeg ik, ben ook moe! Is goed we gaan, en we zoeven zo de glaasjes mee!!

Onderweg klesten we er op los!! Ze vertelde dat ze tijdens haar ziek zijn met het rijlessen heeft moeten stoppen met rijlessen!! Ik vraag kan je rijden dan?? Ze lacht en zegt 'ja een bietje!!

Nou dan ga je nu ook rijden!! WAAAAAAAAAAAAHHH!!
We rijden naar het kanaal, we wisselen van stoel, ik doe een schietgebedje, en leg uit wat ze moet doen, en ze rijd weg!! Op haar gemakkie!! En zo rijd zelf naar haar huisje van Eric!!! Ze gelunderde van oor naar oor!! WOOOOW zei ze!! Geven elkaar een knuffel, en we zien elkaar snel!!

Maar jullie hadden toch drank op?? JA!! Maar het was een toe gestaande hoeveelheid!! 1 minnie glaasje!!

4 reacties:

Remke zei

haha geweldig.. jij kan dat altijd zo mooi verwoorden he.. pff. ik hoop dat het een beetje beter met je gaat..

dikke zoen denk aan je poes

Anoniem zei

Hee gekke meiden,

Klinkt errug gezellig daar in de kroeg! Jullie hoeven dus geen cursus paaldansen meer te gaan volgen ;-).

X
Laura

Anoniem zei

Jemig, Monique, wat schrijf je leuk. Ik reageer hier mee op al je stukjes.
Ik dacht: ik ga eens kijken wie die Momo toch is, die ik steeds op de Homepage zie verschijnen van het CF-café. Dus. Ik zag dat je op hoog urgent staat: getver, da's behoorlijk niet leuk op je 25e.
Het EZ is dat Rotterdam?
O ja, net als die man van Euroscoop: je kent mij waarschijnlijk niet eens, sorry! Ik heb ook CF en diabetes, maar ben een beetje een oudje, dus we zijn elkaar nooit tegengekomen.
Maar als je toch vaak achter de PC zit: waarom ga je - om die terrible tijd door te komen - geen boek(je) schrijven? Je kunt echt leuk schrijven en je verhaal is natuurlijk sowieso indringend. Of de leukste blogjes uitzoeken verzamelen en uitprinten en (laten) aanbieden bij een uitgever?

groetjes , Elly van Es

Anoniem zei

Zo dames met drank op achter het stuur..................nou ja als je (nog) geen rijbewijs hebt kunnen ze het ook niet afnemen!!!!
Fijn dat jullie het zo gezellig hebben.
Liefs,

Veronica