Boodschappen-mandjes!!

Vorige week zaterdag, ging ik samen met mijn moetie boodschappen doen!! Dus ik ben weer zo blij als een klein kind, weer de supermarkt in!!

Mijn moetie wil een kar mee nemen!! Ik zei kijk mam, hier hebben ze mandjes met wieltjes!! Ohh dat makkelijk zegt ze!! Ze wil me helpen en wil het mandje over nemen!! Ik zeg hoeft niet mam! Dus ze laat me gewoon winkelen!!

Zie teveel lekkere dingen, en gooi zo het een en het ander in mijn mandje!!
En huppel vrolijk verder!!
Mijn Moetie komt er ook iets in het mandje leggen!
Maar op een gegeven moment zien blijkbaar Moeders toch dat het zwaar word!!

Dus ze komt speer op me af!! Ze legt haar hand op mijn hand van het mandje!! Kom Monique dat doe ik wel!! Ik zeg nee mam, want dan hebt u weer pijn op de borst!

(als mijn moeder zich teveel doet, krijgt ze erge pijn op haar linker bosrt spier)

Dus daar wil ik ze dan voor behoeden! Mijn moetie wil mij helpen, ik mijn moetie!!

Dus staan we daar met zijn 2e vast aan dat mandje...Kom Monique, ik doe dat wel!!

Nee mam!!

Jawel!!

NEE!!

Monique kom op!!
We lachten maar ik hield vol maar mijn moetie ook!!

"Vlug" zegt mijne moetie voor de grap!

Ik zeg, echt niet!!

Ik zeg, laat los mam!!

En anders wat? Zegt ze heel stoer!!!

Ik zeg nou dan ga ik gillen, als u niet los laat!!
Jaoh gij wel!!
Oke!!
Nou ik trek me giegel open, en jawel komt ie an!! ((((((WWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH)))))

Mijn moeder laat met schrik dat mandje los en kijkt mij zo aan :-|:-|van jij spoort echt niet!!

Klopt Moetie IK VONK alleen maar!!

En zo liep ik dus lekker met mijn mandje verder! En mijn moeder met een blik van, jij bent echt gek!! Was wel leuk he moetie?!! Doen we de volgende keer weer!!

1 reacties:

Anoniem zei

Heeey

mooi verteld zeg!!
Erg mooie blog heb je trouwens!

Groetjes Melanie Klootwijk van Fok!
Ps: heb je mailtje gestuurd wegens nieuwe blog van mij, xx doeg!