Kunstwerkje 18 nov 08

Gisteren, wat een BAAL dag!! bah bah Soms dan heb ik het helemaal gehad!! Duurt lang, en er komt toch geen long!! Dus ff flink janken en schoppen tegen kastdeurtjes en de deur van het kippenhok gesloten houden!! En wat doe je dan op een dag?! Heel de dag achter die suffe pc zitten!! Monique!! Ja sorry, ben er HEEL BLIJ mee, maar het is toch weg gegooide tijd achter de pc!! Dus met een baaldag zit je de god ganzedag achter de pc!! Denk doe mijn deur maar weer open anders word ik straks nog echt een kip!!

Ineens stapt daar een man binnen!! Ik denk wie is die kerel?!! Hey, zegt de man, nu ken je mij niet he, zonder mijn werk kostum, ik dacht verrek das die vent van AH reclame!! Hij komt een baan aan bieden als De Hamster!! Nee dat was natuurlijk niet zo! Maar ik dacht, Hoe the Fuck are you men??!!

Hij zei "ik werk bij de EUROSCOOP als beveiliger!!
Ik dacht krijg nou tieten!!
Ga ook vaak naar de bios, maar dat er dan zelfs nu een bewaker naar mijn kippenhok komt!!

Viel ik als kip, toch wel even van mijn alle vaagheid op een stokje, van het stokje!!

ja,ja snappen jullie het nog?? Hoop van wel! Ik zelf namelijk niet hahhahaha

Hij kwam een kadoo brengen!!
Een beschilderde tak met 2 glazen vlinders er op!! Echt heel mooi!!
Heeft de man zelf gemaakt!!
De man vertelde dat hij dat moest doen...een soort van een halve helderziendheid!! Ja k stond met mijn bek vol tanden!! Wist niet wat ik moest zeggen!!
Heb altijd wel een woordje terug maar nu even niet!!!

Ik dacht,die vent komt van de planeet Pluto, ofzo!!! Er zat een gedicht bij!! Nou in elk geval allemaal erg mooi!!

Hoe weet jij dat ik hier lig?

Nou ik wist, dat jij taaislijmziekte had! Duh, dat wist ik ook!!
Nou en ik wist, dat jij al lang in het ziekenhuis lag!!


En ben gewoon naar het EZ gegaan, gewoon gevragen er ligt hier een jonge dame en die ligt hier al heel lang??!!

OW, dat is Monique, Afd F1 en kamer 1.

Heel het ziekenhuis kent mij gewoon!
Nou en zo doende kwam de man in mijn kippenhok!!
Om te laten weten, dat ik in de gaten gehouden word van boven
((((WHHOOOOEEEEE))) (sorry) En dat ik gesteund word!

Kreeg ook gelijk heel zijn levens verhaal en verdiet en verwerking te horen, over zijn leven!! Toen de man, daar mee klaar was, en ik blij!! Had het wel even gehad met het geklaag! Zei de man, ik kom je nog meer keren opzoeken!!

Ja ja!! Take it easy men take A sissy!!!
Maar meneer van de EUROSCOOP (even reclame, en ze hebben wel een lift, weet alleen niet waar)

Dank je wel, voor je mooi stukje kunstwerk!
Ik zet het met trots in mijn huisje!!

Grappig he?
Mensen komen gewoon even iets brengen!!

Zo zie je maar, hoe klote dag je ook hebt, er komt altijd wel iets mooi's in een dag voorbij!!

1 reacties:

Anoniem zei

Hoii Lieve Mo ,je kent mij niet ik heet Nancy en mijn man Rob die is 55 jaar cfer en is afgelopen Maart getransplanteerd 2 nieuwe longen ,hij stond 5 maanden HU 1 oproep in Jan die niet doorging ,en 4 Maart het verlossende telefoontje ,ik lees jouw blogs allang en vind jou echt zo sterk weet wel veel buitenkant maar toch je doet het toch maar allemaal het toch proberen zo leuk mogelijk te houden ,Rob van mij was er helemaal doorheen en dat was voor ons ook zo zwaar ,wat een vreselijke kut ziekte is het toch ook he je staat met 1 been in je graf en je andere been staat al in de vrijheid dat maakt het zo zwaar allemaal,ik schrijf je gewoon even omdat je mij zo raakt en ik je zo lief en dapper vind ,daarom een heel dikke kus van mij en ik hoop zo vreselijk dat de nieuwe long er heel snel komt en je weer alles kunt doen net als mij man ,hou je taai he xxxx Gr Nancy