Dolleboel (lang blog) 7 nov 2008

Gisteren kwam Loes met haar vriend Peter op bezoek!! Kreeg een kadootje voor mijn huisje, ik mocht iets kiezen!

Hmm nou ik wil wel een lampje van Ikea!! Ow dat is goed! Komen ze aan in Tilburg, zijn ze Ikea voorbij gereden!! Wisten niet waar Ikea was!!
Maar we kunnen wel nog naar Ikea zegt Loes!!
Pffff met de auto van Peter??? Ja!! Oke!

Dus loes propt mij in de rolstoel, en hoppa in de auto, de zuurstoftank tussen haar benen, en ik achter het stuur!! Show Time!!

Man, man, man, wij rijden over de snelweg met tussen mijn benen, mijn mobiel en mijn fototoestel!!

Fototoestel tussen je benen??

Ja want ik zie van alles, en dan moet ik foto's schieten!!
Dus net als gister, Lil Kim knalt door de auto! En ik zie weer iets, ik stuur en schiet te gelijk foto's!!!

Loes kijkt mij aan als of ze wil zeggen, Jij bent niet normaal!!

Ben ik wel hou alleen van foto's maken! Maar ja, samen met een stuur en een camara gaat best moeilijk door een bocht!!

Hey je moet deze afslag nemen!! Roept Loes. Mijn gevoel vertelde dat ik recht door moest gaan!
Maar ik volgde netjes wat Loes zei...

JAH ik zag alleen Maastricht!!
Ook leuk, maar ik wil naar Eindhoven!!

Jeetje mina dacht ik, begon al rappent te vloeken en ik hou ze voortaan maar bij mij!!

Maar het ging zo :wtf::wtf::wtf: netjes he?!
Ja ik leer!!!
Maar goed, zoek snel een afslag en hoppa en weer terug op andere kant van de snelweg!

Ja we zaten goed, en het ene ranizge liedje naar andere ranzige liedje werd vrolijk mee gezongen! We lachten gewoon om de stomme stunt dat wij richting Maastricht gingen!

En dat terwijl Peter gewoon in het ziekenhuis koffie aan het drinken was!!
Ja we zijn zo terug, zei Loes nog!!

Ja reken er maar niet op hahahah :$:$

Maar we waren goed op weg!!
Moe was ik wel, maar door de lol valt die vermoeidheid weer weg, denk ik!!

OOHHHHH ik zie weer iets, waar is mijn toestel....HOOOOO KLILK yes!!!
Gelukt!!!
Wat zie je dan?
Electriciteitsmatst!!
Ja waarom ik dat mooi vind weet ik ook niet!!

Deze was redelijk gelukt maar die moet nog een keer op nieuw als de lucht helder blauw is!

Maar we komen aan bij Ikea...
Rolstoel?!
Shit, we hebben geen euro!!
Ik zeg dan ga ik wel op de kar staan!! Loes lachten al, ze zei jij bent echt gek!!

We dropte de zuurstoftank op het rek, maar heb zelf hakken aan, en kon niet zo goed staan, maar we gingen gewoon zo de lift binnen, alsof het heel normaal is dat je zo door de Ikea rijd!!!:-d

We komen de lift uit, en metteen links is er ook een lift, dus die moeten we hebben!!Metteen de lift weer in!! Hoefde wij gelukkig niet heel ikea door!!
Was toch wel erg moe, maar ik kan niet stoppen!! Weet niet hoe het komt, heb een rooie pepper in mijn reet zitten denk ik!!

Dus wij komen bij de lampjes aan, mocht er een uitzoeken, en jawel zo snel mogelijk weer naar de kassa!!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO stop!!
Wat is er zegt Loes?
Ik zie een kleding rek voor mijn huisje!! En nog 2 nieuwe eet bakjes voor mijn hondje! Zo we zijn klaar!

Wel wij zatten binnen 20 min weer in de auto!! Gaan wij nu ook nog wokken vraag ik aan Loes???:-| Ja zegt ze we willen jou verwennen!! :-d Lief,

( van de week ben ik ook al door Martin verwend!! Mocht iets uitzoeken voor mijn huisje, wat heb je uit gezocht? Ja hoe zeg je dat nou!! Hmmm ik heb een stuk verweerd hout uitgezocht op een standaart!!!:-|) Ik vind het heel mooi!!!!!! Dank je wel Mart!)

Nou weer terug naar loes, het word langsaam donker en de lucht kleurt erg mooi op!!!

Wat kan ik dan genieten van de kleuren!!

Dus ook mijn camara tussen mijn benen kreeg geen rust, ik klikte er op los!!!

En ja ik reed!! Langzaam komen we in de file, en ik ben in gedachte, en denk, Fuck die Peter zit daar maar, en ik ben kapot en ik wil vernevelen en we gaan nog wokken en naar de film!!


Hoezo druk??? haahahah Ja, je leeft maar 1 keer!! Hoppa!! Ja ik moet wel opletten doe ik ook!! kijk altijd eerst naar links en dan naar rechts en dan gas!!!

Ik merk dat er een bus erg dicht op mijn kont aan het rijden is!!

Ik zeg tegen Loes die wil iets en jawel, het werd een flirt op de snelweg van voor en dan er weer achter, en dan weer van links naar rechts... exspres op de rem trappen en hij maar lachen!! Nou Loes en ik kwamen niet meer bij!!

Jonge jonge jonge zeg!! Wat een bak!!
Zo word auto rijden wel leuk!! We zien Tilburg weer naderen en we eindelijk ook mijn kippenhok!! Zo ff vernevelen!! En Peter die vertrok geen spier^o)


Ik had al lang gezegt lever jij die sleutel is in!! Nee hij niet!! Nou vlugger sprayen met een E-flow kan al niet, dus dat ging in een rap tempo!!

Hupperdepup de pillen in mijn giegel, en hoppa weer in de rolstoel op weg naar de auto, want we gingen wokken!!! Wie was de chaffeur?
Ikke!! Dus vol gas er op naar 'Dynasty' wok resturaunt!!

Zo we komen binnen en we worden gedropt aan een tafel!!
De voor gerechtjes serveren doen ze niet meer, die moet je nu ook zelf pakken!!
Ow en die lekkere scampie's dan?
Die liggen daar in de bak, dus ze liggen er wel!!

Dusssss AAN VALLEN!!!!!!!!
Zo ik zie ze al liggen, hoppa 3 lekkere gekrulde in deeg gebakken gamba's met lekkere saus!!
Had ze in no time op!! Heerlijk!!

Ja en lijnen? Doen we nog wel!

Loes en Peter nemen geen voorgerecht die slaan gelijk op het wokken!!

Ik doe op mijn gemakkie!! Lekker genieten!! En nu lus ik wel sushi!! En jawel 4 met zalm, ook zo (te erg) lekker!! Tijdens dat ik de sushi op mijn bordje wil leggen,

zie ik in mijn linker oog hoek, scampie's met zijn jas nog aan, op een schaal liggen!! Ze waren groot en de schaal werd opgesplit door grote mosselen!!

Maximaal 2 mag je er pakken!! En als ik die dan op heb???

Mag je ze dan weer pakken?? JA hoor! Nou eerst die sushi achter in mijn giegel stoppen!!

Het enige nadeel van wokken is, dat je bijna niet gezamelijk kunt eten, want de een staat te wachten bij het wokken, en de ander eet dan alleen!!

Geeft niks want het is verdomd lekker!! Loes eet, erg langsaam haar tanden staan los, vanwege haar beugel!!
Dus eet smakelijk!!

En Peter die eet alleen maar en zegt niet veel, en als hij iets zegt, is het dat ie mot roken!!

Goed ik schiet weer van mijn stoel, want die reuze garnaal in zijn jasje roept mij nu heel hard!!!!

JA IK KOM!!!! :-p Hmmmmm
Ze zien er goed uit, pak er 2 en metteen 2 jumbo mosselen!!
Hop op de bakplaat en wachten!!
OOOOWWWW foto!!! Ik speer als een trein naar onze tafel, ruk mijn fototoestel mee naar de bakplaat en maak foto's!!

Normaal kijkt een japaner zo en nu zo Ik knipte vrolijk verder!!

En volgends mij was het een dagje zonnebloem voor de dame's aan gebroken, het liep storm met Omaatjes!!

Zo mijn eten is klaar, en weet niet hoe snel ik met mijn bord naar de tafel moet om die grote garnaal uit tekleden!!!!

Nice!!

De reuze mossel keek mij aan, prik er mijn vork in, en ik slurpte te snel en weg was ie!!

Was het lekker? hmmmmm de andere was een beetje taai!! Komt toch bekent voor!!

Dus het was te doen!! Maar de garnaal uit zijn jas was, zeer aantrekkelijk en zeer lekker!! Nu nog een Ossenhaasje met weer wat garnalen in hun jas!!

En jawel weer op de bakplaat!! En vrolijk werden de jasjes weer ontdaan en propte ze gelijk in mijn giegel!! En het ossenhaasje was erg lekker!! Monique zat je niet vol??

Jawel kreeg het er zelf benauwd van, maar ja, was wel lekker, meer eerlijk is eerlijk, ik kon even geen kant meer op!!

Loes en Peter zaten ook goed vol!! Hoe laat is het? 19;00uur!! Ow dan ga ik nog wel sprayen voor we naar de film gaan!! Afrekenen en hoppa Goewie achter het stuur!! Wel even uithijgen PPFFFFFFFFF even een time out!!! Benauwd!! Hijg als een geile hijger aan de telefoon!! Nou ik rijd voorzichtig de auto achteruit de parkeerplaats en stuur om naar voren te rijden!

Maar ja, soms denk ik dat ik dan ook een Bond 007 ben!En dat gevoel, had ik op dat moment ook!!
Toen wij achteruit reden, stonden daar mensen te roken, en die gingen ook niet echt opzij!!

Goed geeft niks! Maar ik rijd ook niet alle daags in de auto van Loes of van Peter dus ik hijg wat en ik geef spontaan gas!

Maar dan wel op zijn James Bont achtige manier want de kiezel steentjes vlogen in de lucht, ik moest het stuur goed recht houden, anders kuste ik een andere auto. De kiezels hoorde wij duidelijk op de daken van de gepakkeerde auto's regen!! DUSSSSS!!!!


En ik schoot in mijn lach, maar had geen lucht!! En loes durfde niet te lachen!! We konden elkaar ook niet aan kijken, want dan had ik op de EHBO gelegen, en bij haar had de beugel spontaan van haar tanden gesprongen!! Dus netjes naar mijn kippenhok!!


En Zo snel als de E-flow is zo snel waren wij ook, want we gingen naar James Bond, we hadden nog 3 kwartier!!
Dus lekker aan flowe, mijn F16 schoonmaken en de rest schoon maken!! Klaar leggen voor als ik straks weer in mijn hokkie ben.

Gaan we weer!! Alleen nu was ik niet de chaffeur, maar Peter zelf! Gek he!!

Nou eindelijk we komen aan bij EUROSCOOP en tippele naar de balie, bestellen 3 kaartjes en nu nog langs de man, die de kaartjes checkt!

Is ver lopen voor jou, je moet naar zaal 5 dat is helemaal achter in zegt de man!!
Zeg ik ja dat is ver, maar komt goed!!

Heb je taaislijmziekte?! Vroeg de man!

Dacht staat dat op mijn voorkop geschreven ofzo!! Vraag hoe weet jij dat nou? Ja omdat je zo jong bent!! :-|
Kan het toch niet laten om te zeggen dat ik 35 ben!!

Nou geniet van de film zegt de man vriendelijk! dank je wel! Even snel over de film!!
Snel,vlug, gave auto's mooie vent alleen moet hij wel een keer een suikerklontje in zijn mond leggen, misschien lacht hij dan, want zijn gezicht staat zo zuur, zodat je denkt dat hij steeds een citroen schijfje in zijn giegel heeft!!! En natuurlijk lellijke vrouwen ;)

Gave film! Gaat mijn mobiel in de bioscoop! Op trilstand, maar trilt heftig!!

Pak fluisterend op, en zeg zachtjes hallo. Het leuke is aan de andere kant, fluisteren ze dan net zo snel mee!!!
Hallo zachtjes terug!!
Ik fluister ik zit in de bios!!
Ow dan bel ik je nog!!! Doei!! Tuut tuut!! Heel de bioscoop is stil en ik zit daar weer te fluisteren!!!

Peter vond de film zo leuk dat zijn ogen soms dicht vielen!!

De film is afgelopen!! Leuke mooie film, maar snap er geen flikker van!! haahhahaah
ja typisch 1 en al top wijf !!


Nou de Loes en Peter droppen mij af in mijn kippenhok...en ik tok nog wat rond en ben gaan vliegen met mijn F16.....