De eerste keer! 8-11-08

Zo na een 9 maanden en paar weken, slaap ik sinds vandaag samen met mijn Teckeltje(zaterdag op zondag) in mijn huisje!!

Feest!! Nou dat ook weer niet, had er eerlijk gezegt ook erg moeilijk mee, onzeker kan ik het wel, en blah blah blah!! Maar een spin is nooit bang dus ik ook niet!! Nou heb wel, heb menig traan gelaten, en was en ben ook erg moe!!

Maar mensen ik heb zo mooi huisje, mijn ouders hebben zo der best gedaan samen met Bob de bouwer en Fientje, Cindy en Wilma, omdat huisje naar mijn zin te maken, en het ze nog gelukt ook!!
Het is een heel gezellig huisje, een mooi huisje, mijn Anton Pieck house!!
Ben ze zo dankbaar!!

Dus vandaag was de dag aan gebroken...Was al ontzettend moe, maar ik wilde het doen, was onzeker als de pest!! Maar ik ben er voor gegaan!! Maar wat je allemaal wel niet mee moet sjouwen zeg, voor 1 nacht ik denk 5 tassen overvol!!

Leek wel of ik een wereldreis ging maken!! Zo van "hey Monique, op vakantie???

Nee 1 nachtje maar.;) hahahahahahha

Menne Sil kwam mij halen, en sjouwde de spullen in de auto en hoppa naar mijn huisje! Mijn pa was al bezig om de zuurstof slang goed neer te leggen!! Ik zie aan mijn ouders ze kapot zijn van al het werken!! En dat doet me pijn, en ik ben ook kapot en ik kan ze niet bijstaan, doet mij meer pijn dan ik dacht!!

Nou dus we stappen het huisje binnen, zet koffie smeer wat broodjes voor mijn en Sil en zeg tegen Sil ik ga mijne teckel ophalen!!

Wat gaaf om te zien dat ik weer met mijn teckel loop richting mijn huis!!
En 2 stappen verder ben ik mijn ouders, een heerkijk gevoel!!

Nou Tijger voelde zich metteen op zijn gemak, Sil dronk nog wat bakken koffie, we klesten wat, en we spreken nog wel weer iets af!! Ze vind dat ik er leuk bij zit:-d

Sil is weg...Klop Klop Klop, ow naar de voor deur, Hey Fien!! Je zou vanavond tch komen??!! nou een heel verhaal, maar als je vanavond nog licht zie kan je nog wel komen!! Het was half 3 en ik dacht ik ga mijn teckeltje verwennen, wij zijn naar een parkje gelopen even uitwaaien en weer terug!! Hij vond het erg leuk en ik ook!

En nu nog koken!! Zet de pan al op het fornuis leg de biefstuk al uit de koelkast!!

((((((((((TRRRRRINGGGGGGG))))))))))

(((((((((TRRRRRRRIINNNNNNGGGGGGGG)))))))


Hoe the fuck is dat nou weer?
Doe de deur open, staat daar J, met een fles witte wijn om mij te verassen!!

Ik zeg HUh jij hier?
Wat leuk!!!! Ja ik wilde je verassen!!
Nou dat is gelukt meneer J..
Heb nu alleen geen tijd maar wilde even een fles witte wijn geven!!
Lief toch!!

Hmmmm nu nog koken en echt mensen ik ben kapot!!! Ik moet soms op adem komen...Dit had ik niet verwacht!! Maar had een biefstuk betoverd dus was goed te doen!! Stond daar weer in de keuken!! Zo raar!!

Ik beleef alles in roesje!

Dacht dat doe ik wel even, nou niet dus!! Merk toch wel dat ik een stuk minder kan, en die traplift doet het ook niet!!

Mijn ouder zijn komen koffie drinken en R, kwam met lekkere dingen!! Maar sorry voor mijn bezoek, ik was zo moe!!Ik heb alles maar voor de helft gehoord, conclusie ik was een slechte gastvrouw!!

Maar in mijn ooghoeken zie ik dat mijn moetie mij volgend in de gaten houd, en ik zie verdriet in haar gezicht!!
Mam,kon ik je verdiet maar weg kussen!!

Ik moet gewoon langsaam opbouwen niet metteen 2 nachten, en gewoon maar 1 nachtje beginnen en zo bouwen we de weekende op!! Maar op ons gemak!!

Mare EEJ mensen, IK lig nu wel met mijn FOKlaptop en mijn teckeltje Goewie in mijn bed!!

Ben blij dat ik aan de kap lig!! Had toch soms lichte blauwe vinger toppen!! Komt goed! Wilde toch altijd al met carnaval smurfin zijn, dus komt goed van pas;)

En hoe verdeel je alles!! Wat moet er in het kippenhok? En wat in mijn Home Sweet Home?! Daar komen ik wel uit!! Wel fijn dat ik zo dicht bij mijn ouders woon!!

En verders kan ik zeggen, ik ben harstikke kapot, buiten adem, MAAR het is de moeite waard!! Ik ga me in dit huisje, mij wel thuis voelen!! Ik ga slapen ben kapot!! Mijn F16 start alweer!!

Trouwens wij waren benieuwd hoe Tijger zal reageren op mijn F16, nou helemaal niet!! Hij negeert hem hahahahahahah!!

Lekkere honden kont van mij!! En nu? Ja ik ga echt vliegen!