Even snel iets horen!!

Halloooo''s nou ff een blog!! 1 november 2008

Heb het druk, nou vooral mijn ouders en onze Jos alias (bob de Bouwer)Fien die de boodschappen kwam brengen, Wilma die wist waar ze het zoeken moest..

Wilma en ik opzoek naar de sleutel...En me moeder poetst alles schoon!! De laminaat leggers zagen alles schots en scheef maar op den duur kwam onze JOS met zijn toverhanden vloekte alles wat los en vast zat, mijn pa is zijn rechterhand!!

En zo hebben die mensen een bouwval om getoverd tot mijn Huizie!! Ben er apen trots op!! Nu kan ik er zelf ook in en alles een beetje neer zetten hoe ik het wil!! Mijn moeder heeft mijn keuken onder handen genomen!!

Ja ze hebben alles onder handen genomen!!

En gelukkig kan ik nu beetje mee helpen!! Gordijnen ophangen!!

Toch wel weer met mijn accu boor machine in mijn handen (WOEHOE) heerlijk gevoel!!

En jawel Loes & ik hebben de deur van de hal, terug gehangen!!
ZO dat was een karwei!!
Zeg tegen Loes hou jij die deur is zo vast dan sla ik de pin in dat schanier!!

EN jawel dat lukte, nu moest ik nog onder aan de deur het schanier vast schroeven!!


Alleen die schroeven deden niet wat ik wilde!!
Ja sorry maar toen kwam er toch wel een ##$$$%%**## uit zeg!!!
Maar jawel het is gelukt!! Wij lachen!! De deur ging gewoon dicht!!! Heb ik nog de 2 lampen in elkaar gezet...Leuk maar 1 lamp is te groot voor bij de stoel!! Moet ik toch nog even nog naar IKEA!!


Maar buiten het verhuizen en rommelen heb ik nog wel het een en ander gedaan!!
Laats liep ik beneden in het ziekenhuis..liep met de rolstoel voor op met daar de zuurstoffles op, en wat rotzooi..Ik ging ff wat water kopen en ik kom het winkeltje uit...

Kijkt er een vrouw mij aan, en ik kijk terug en heel vriendelijk zegt ze 'hoi! en ze schrikt!!

Zo lelijk ben ik toch nie dacht ik!! Ze zegt, ja jij kent mij niet!!

Maar Ik ben de vriendin van de moeder(Ans) van jou vriendin(Debkuh)!! Maar ik lees altijd jou blogs en daar herken ik jou nou van!!! Ik krijg erbij na nog ster allureus van!!!

Wat een bak ik word herkent door mijn blogs!!! Mensen ik probeer echt wel een blog bij te houden!!! Maar nu ff echt te druk!! Vanaf volgende weekend ga ik over!!Nu te moe, dus even bij tanken!!