Te veel, te leuk, te goed en alles komt goed!!

TRING, TRING, TRING, TRING huh fuck telefoon?? Wie belt mij zo vroeg op?? Pleur vlug die kap van me toeter, pak de telefoon, zo duf als een half neer geschoten konijn pak ik op, Meej MoNiQuE?!

Hey mam ik lig nog half aan de kap, slaap nog half, tot straks mam, oke bel zo wel!! Kijk onder tussen op de klok tis gewoon al fucking 10 uur in de ochtend!!! WOOOW heb wel DIK uitgeslapen!! Zo schiet uit mij bed, ik berg de F16 kap op, vul mijn E-flow (yes ik heb hem ook) en gooi mij zelf in het douche hok....Kwart voor 11 sta ik weer kippenhok, klaar om te sprayen....komt verpleegster A aan, zeg schat je krijgt nu je venofer!! PPFFFF nu al?? (ik denk PFFFFF wil ff wakker worden) Heb een kater en heb niet eens gedronken!! Of wil je dat ik het vanmiddag doe?? Ff denken hoor!!!

Ze komt naderhand terug, ik zeg 'ja is goed, doe nu maar anders word het weer in de middag!! Misschien ondanks dat ik zo moe ben toch weer denk, iets te moeten gaan doen!! Ze zucht met een lach en zegt oke!! Mag ik het weer zelf doen?
Wat dan? Zelf de port aan prikken!! Ja hoor dat heb je de vorige keer toch ook gedaan?!

Is goed zegt ze!! Ik pak de spiegel, leg alles klaar en ontsmet mijn handen vul de gripper, doe alcohol op een gaas en die leg ik weer op mijn borst, als of ik al jaren prik!! En ja wel ik prik hem in 1 keer goed, haal zelfs bloed uit de lijn!! Zo ff aan sluiten aan de Venofer (ijzer) en ik kan er weer tegen!!! Cool zeg gewoon ff aan prikken en klaar!!

Goed gedaan zei Zuster A!! Venofer drupt door, ik dacht ja, oke dan moet dat ook weer goed gespoelt worden dus ik loop naar een verpleeger, zeg heb jij een kleine zakje voor dadelijk door te spoelen, oke zo gepiept!! Het gekke is ik heb alles zelf nu gedaan!!! Heb zelfs de zakjes over gezet!!

Mijn nicht stapte vrolijk binnen!! Hey Sil roep ik vol overgave! Sil vroeg ben je dronken?? Ik nee!! Wat heb jij dan? Ja het voelt wel als of ik een kater heb, maar dat is niet van de drank!! Weet het ook niet wat ik had maar beetje wazig was ik wel en zo duf als wat!! Ze lacht ze pakt koffie, ik zeg ik eet ff mijn onbijt nog op, half 12!! haha is goed we kletsen wat!! Onder tussen is mijn venofer er in gedruppelt het spoelzakje al aan gekoppelt, en dan is alles klaar!! Verpleegter A had de spuit met heparine al klaar gelegd!!

Nou toen moest ik dus ook ff die gripper uit mijn potje trekken!!
Potje??
Ja potje!! Iedereen noemt het een 3de tiet! Ik maak er een potje van!! Maar dat staat ook zo stom!!Even de gripper uit mijn POTJE trekken?!!! Doe dan ook mij dan ook maar een 3de Tiet, TIETERDETIET. Nou Sil keek vol spanning hoe ik dat grippertje er uit ging halen!! Moest best met veel kracht aan dat ding trekken!! En hoppadefloppa ik trok hem er uit!! Maar er kwam ook veel bloed mee!! daar schrok ik dus van!! Dacht dadelijk heb ik iets geraakt!!! Zeg tegen Sil druk even op de bel, ik vertrouwde het niet!! Maar na even na drukken op mijn TIETERDETIET stelpte toch bloed pleister er over en klaar was ik!!

Mijn ontbijt was onder tussen ook al op, en metteen kwam het middag eten!!! Pjieuw dacht ik!! Toch even kijken wat de pot schaft!! Hmmmm jammie Ajam Pedis, ja eet ik toch het kippenvlees van op!! Sil zat al aan haar volgende bak koffie!!

Komt er een verpleegster binnen, ik kom ff bloedprikken!!!
JIJ?
JA ik!!
Ojeee!!
Vind je het niet goed dan?
Jawel!! Nou ze prikt en klaar!!
Is dat nou moeilijk vraag ik?!
Wil je het een keer proberen?
Ik vraag stom, verbaast bij jou??? Ja bij mij!!! NU? Ja hoor mag!!

Krijg nou tieten dacht ik!! JA IK WILLLLLL
Nou oke!! Hup stuwband om de arm van de verpleegkundige en ik mocht gaan voelen!
Dat is spannend bij iemand anders prikken!!
Flink die alcohol er over, ook even op die aderen slaan hihihihi en jawel ik kreeg de uitleg, kon de ader voelen en toen moest ik de naald er nog inbrengen!! (Sil dacht waar ben ik beland???? Ja sorry schat, nog steeds in mijn kippenhok!!!) En jawel ik heb de naald in de ader geprikt en bloed afgenomen!!!!

Verpleegter GOEWIE is geboren!!!! Wat een ochtend zeg!!!! Voel me bezopen, kachel en al, prik ff zelf mijn port aan!! En tap ook even het bloed van de verpleegster af!!!

Nu gingen Sil en ik opstap naar de PRAXIS om plakfolie te halen voor op mijn raam in mijn huisje!! Nou we vonden het allemaal niet zo, dus op naar de Gamma!! En ja we hebben wat!! Ze noemen het gezandstraalt!!

Dus heb straks een deel gezandstraalde raam!! Hoe komt het dat je een kater heb Monique?

Nou ik ben ontzettend moe van het verven, en van het kijken naar mijn huizie en de regie overlaten aan andere mensen, mijn ouders kapot zien gaan van vermoeidheid doet mij ook wat!! En niet alles liep zoals het moest lopen, veel zat er tegen, maar nu komt er schot in de zaak, Ben ook ze trots op mijn pa en ma datze het geflikt hebben!! Samen paar andere tover handen is mijn huizie bijna helemaal klaar!!! En volgends mij kan ik volgend weekend samen met mijn Teckeltje Goewie voor het eest weer samen gaan wonen!!!

Ja we gaan latten!!! Van Maandag t/m Vrijdag Kippenhok en van Vrijdag tot zondag in mijn eigen echte vette LAAGSTREET HOK!!!!! WOEHOE

1 reacties:

Loes zei

He Mop!
Ff een reactie op je blog hier!
Vindt het super vet voor je dat het allemaal zo opschiet en dat je lekker samen met je leuke teckel van je huisje kunt gaan genieten! Moet heerlijk voor je zijn.. je eigen ding! je eigen plekkie...
Fijne avond nog... Liefs en een dikke kus Boe!!
Hvj!