Vrijdag 14-11-08

Het is vrijdag en ik ga weer een weekendje naar huis!! JOehoe!! Mijn pap kwam al mijn spullen halen!! Ik wilde nog langs het gemeentehuis want mijn ID was al klaar! Dus ik verlaat het ziekenhuis voor een dag of 3!

Nou en op mijn gemakkie ben ik naar het gemeenten huis gereden, om mijn ID op te halen!! En jawel mijn Rotonde babe, was daar aan het werken!! Leuk dan zien wij elkaar weer even, had wat foto's van ons in een envelop gedaan. Dus ik trek mijn nummertje!! Ze kijkt en ze ziet mij staan!!

Ben zo aan het rond kijken. en ik hoor MEVR GOEWIE...ik dacht HUH?? Was dus mijn babe, ja zegt je had toch een afspraak?!;-) OW ja dat was ik vergeten!! Ik geef ze het envelopje met de foto's en zie dat ze het leuk vind!! Nice!!

We spreken snel af!! Ja leuk!!
Nou werk ze nog!! Zo, he he eindelijk mijn ID ik ben er weer!!! Zo nu even naar de Westermarkt, iets lekkers voor mijn hondje halen, bij kruidvat nieuwe tandenborstel, tandpasta, creme voor mijn haar andere rotzooi en hop betalen!!

Zo nu nog even langs de blokker, een mopper gekocht!! je weet wel, een stok met stukjes zeemlapjes!!
Nee?!
Weten julie het dan nog niet??
JA, ik weet niet hoe je dat ding noemt!! Een dweil ding??

En toen nog naar de bakker!! Want rond half 5 kwam mijn eerste bezoek!! Hilde en Daan. Ze komen even borrelen...Hilde heeft de krabben poten en de kneukels.Daan een fles wijn.K het stokbrood, met de zalm,tonijn en olijven met vis gevult!! Show Time!!!

(((((TRINGGGGG)))))) Ik doe wel open zegt Daan, ik voel me nu al thuis in je huisje!
Leuk om te horen!! Ze doet de deur open en daar komt een man binnen van de traplift...Die kwam hij maken!!
Maar hij kwam net op dat moment van het borrel uurtje!!
Ik vraag, jij ook iets drinken?
Nee hoeft niet!!
Ik vraag, wil je geen wijntje?
Nee ik moet nog rijden!!
Ik heb een gebakje over, en duw het gewoon in zijn handen met een blik cola!! Hij vond het heel gezellig en leuk!! Hij zei "ja dat maak ik niet veel mee, zo jonge dame!!
En jonge dames in huis die aan het borrele zijn!!

Zijn vriendin belt denk ik, en de monteur zegt tegen ze lief, "ja ik wilde met je lunchen maar heb het druk gehad, en waar ik nu ben is het erg gezellig, ze willen mij aan de drank hebben, en heb cola en gebak en het is heel gezellig!!!

Vriendin zal wel denken!! Ik denk dat ze toen vroeg, WAAR BEN JE DAN???? Hij zegt, in de Laagstraat!! K zeg, niet zeggen dadelijk staat ze kwaad aan de deur....In Berkel Enschot zegt ie, en knipoogt naar mij!!! hahahahha lachen!! Mijn hond wilde hem regelmatig aanvallen!! Het was een leuke aardige man!!

Hij was klaar en vroeg heb je mijn nummer?
Ik dacht is dat een hint?? Ik keek mijn vriendinnen aan, en Daan moest lachen!! Ik denk tieten, vraagt hij het nou?? Ik vraag van je werk?? Aarzelend zegt ie "ja van mijn werk!! Nee, dat heb ik nog niet!! Leuke man!! Doei!!!

Wij vroegen ons dus af, of hij nou zijn nummer wilde geven, en dat ik dan weer stom vraag over zijn werk, kwam ook nie echt over!! We weten het niet!! Was wel grappig!!'

Half 8, Geert en Anita aan deur met een bos bloemen!! leuk en lief!! Wie is Geert en wie is Anita?? Geert is mijn neef, en Anita zijn vrouw!! Hilde zorgde voor de koffie!! Was wel erg lief!! En zo kletsen we wat en ik vertel uitbundig over mijn avontuur verhaal met Remke!!

Hilde gaat naar huis!! Ik laat ze uit dikke kus en we spreken elkaar snel! Zo raar dat ik iemand bij mijn voordeur uitzwaai!!

En dat ik mijn bezoek, in mijn straat zie vertrekken, als ik mijn deur weer dicht doe!! Blijft raar!
Geert gaat met Anita, naar huis! En ik ben even alleen met Tijger!! Mijn pa komt wel Tijger uitlaten!! Dat was wel fijn!!

(((((TRINGGGGGGG))))) Het zijn John en Jennie aan de deur!
Eindelijk zien wij elkaar weer in een gewone omgeving...Niet steeds door dat ziekenhuis!! Nu weer zo als het was!! Fijn!! Ze vinden het allemaal erg gezellie!!

Heb 2 :washing: gedraaid en opgehangen!!! Zo teckeltje Goewie nog een keer een wandeling voor het slapen gaan!! Heerlijk even in alle rust over straat!! HEERLIJK!!!

Mijn teckeltje slaapt nu al aan mijn voet eind!! Heeft zo zijn eigen holletje gemaakt!! Erg lief!!


Nu stijgt mijn F16 echt op!!! Weltrusten allemaal!!

1 reacties:

Anoniem zei

He meis, altijd leuk een leuke vent over de vloer. Sorry dat ik gisteren niet meer langs ben geweest . Het duurde allemaal langer als verwacht en uiteindelijk waren we pas om half 6 bij de dokter weg. Ik was kei kapot dus ben meteen thuis mijn bed in gedoken. Maar ik kom snel alsnog langs!

X