ROCKNROLLA

Ben nogal verslaafd voortaan aan de bioscoop!! Waarom? Omdat het lekker gemakkelijk is, lekker onder uit en toch een avondje weg!! Het is ook heel leuk als dan de film ook goed is! Dat je dan als een klein kind blij de bios weer uit loopt!! En dan nog na geniet!!

Hoeft niet altijd zo te zijn!! Heb al meedere malen gehad, naar bios en wat was het dan toch een klote film!!

Gisteren gingen Ester en ik,naar ROCKNROLLA cool!! De poster en het verhaal klonk gaaf!! Dus wij als 2 blije kippen naar de bios!! Euroscoop was de gelukkige!! 1 blije kip, en de andere was de pechkip;)

We komen aan, en we konden gelijk door lopen!! Ik zeg ooohhh, even plassen anders krijgt dadelijk zaal 10 een natte stoel!

En dat is soms zo fijn, als je dan zo erg moet plassen en dan uit eindelijk, op die pot zit, en lekker kan plassen!! Soms zit je dan spacend op de plee...met een geluid erbij van OOOHHHHHH,OOOOOHHHHHHHH wat lekker zeg! Zo opgelucht en we hobbelen naar zaal 10!

Een foutje heeft EUROSCOOP wel, ze hebben nergens een lift!! Lekker makkelijk!! Zeker als zaal 10 ook nog boven is!! Laten we hopen op een goede film!!

Denk zal wel druk zijn! Hmmmmmm we zitten met zijn 4e. Ester & ik, en 2 andere mensen!! Heel de bios voor ons!!
De film begint!! Het begin was ontzettend GAAF, dat word een goede film!! 10 minuten later, wilde ik eigenlijk tandenstokers tussen mijn oogleden stoppen, hoop ik mijn ogen open te houden!! Het is ook koud in de bios, Es heeft het ook koud!! Eujs er komt nog een stel binnen!! Zodan met 6 mensen in de bioscoop! Eujs weer 2 mannen.

Inneens met 8 mensen zo dat is druk!
Ik vraag aan Es, wat vind jij van de film? JAh gaat wel, en jij? Ik vind het K*T film!!
Snap er geen hol van!! Jij? Nee, ik ook niet zegt ze!!
Maar we blijven gewoon kijken!! EINDELIJK PAUZE!!!!
En ik zeg te hard wat een K*T film. De 2 mannen lachte om mijn uitspraak!! Es en ik keken elkaar is diep in de ogen!!
Lets go!!! Hup en weg waren we!!! We zijn gewoon in de pauze vertrokken!!!