December 2007

Ik was met mijn Teckeltje Goewie aan de wandel in December 2007. Ik voelde me eindelijk (heb in het jaar 2007 bijna om de maand wel in het ziekenhuis gelegen) na een lange tijd mij weer echt opknappen! Was een heel verhaal aan het afleggen tegen mijn teckel, over hoe vaak hij wel niet had moeten logeren bij andere mensen, en dat ik dat zo, sneu voor hem vond! En zo liepen wij dan elke middag, toch gauw 1 uur tot ander half uur aan de wandel!! En in de sneeuw wandelen met een hond is een must!! Dus we liepen goed zelf verzekerd samen de toekomst te gemoed!!

Nu anno 2008 is het december, zie ik mijn Teckeltje Goewie alleen in de weekende! En ben ik nu mijn weg aan het vinden tussen 2 paden! 1 volgt de pad naar mijn Huisje! En pad 2 volgt nog steeds naar het ziekenhuis (alias mijn kippenhok)en word het 22 januari 2009 1 jaar dat ik in het ziekenhuis lig! Zou zo graag nog even terug naar December van 2007 willen!! Even een normaal leven!!

Dan was alles nog relatief alles nog zo normaal! En ik had zo vertrouwen in 2008! Dacht zo 2008 word mijn jaar!! En ergens is dat ook wel! Veel mensen leren kennen! Leefde eerst maar in een klein wereldje wat niet groter was dan mijn huiskamer!!

Maar nu ken ik zoveel mensen meer!! Doe ik zoveel meer! Mooie ontmoetingen, die ik nog voor geen miljoen zou willen missen! Dus elk nadeel heeft zo zijn voordeel! Maar toch nu na 11 maanden hokken in mijn geliefde kippenhok ben ik het even echt helemaal ZAT!! Heel die maand December BAH!! Dat ze die er toch niet uit halen! Gewoon 11 maanden heb je gelijk de de Lente en Zomer sneller terug!!

Laat Januari 2009 maar komen!! 27 januari word ik 36 jaar!! Bijna antiek! En bijna 40! Ik breng straks nog geld op!! Wie bied?
OW HALLELOEJA HALLELOEJA krijg net te horen dat mijn ontstekkingen weer normaal zijn!!
OOhhhh ben zo blij hahahhahaah!! OOHhh dank je wel GOD als je bestaat thank you!!!

4 reacties:

Yehudith zei

Pfft, een jaar in het ziekenhuis. Ik moet er niet aan denken en ik hoop dus ook heel erg dat je in 2008 wél dat prachtige geschenk (alias nieuwe longen) mag krijgen.
Uiteraard nog het liefste voor 2008. Met Kerst of Sinterklaas ofzo...

Mijn kaarsje/wierookstokje brandt!

Xx, Judith

lielie zei

LieveLieveLieve Momo,

Een ding weet ik zeker.. God bestaat niet, dan had je deze ellende allemaal niet gehad.... Wel bestaat er een hemel, maar daar gaan wij denk ik geen van bijde heen hahahahahahahahaah!!
grapje he!!
Ik hoop dat 2009 voor jou een beter jaar word, en dat je af en toe weer momentjes van het jaar 2007 mag herbeleven. ook al is het dan een stuk minder en kleiner misschien, maar alle kleine beetjes helpen! Die long komt er ook in 2009 dat zie ik in mijn glaze bolleke!!

lufjoe bitch!!
dikke kus lielie

Anoniem zei

Lieve Lielie


Jij en ik in de Hemel dat gaat zo wie zo al niet!! Ik ga naar het vagevuur!! Hou wel van vaagheid op een stok!! En waar ik jou, dan ooit nog tegen kom weet ik niet!! Ik hoop gewoon op het volgende CFBD?!!

Bitch?! Oke Bitch!!

Remke zei

lieve poes,

fuck! ik ben gewoon sprakeloos.
ik heb altijd wel een lief, geruststellend woordje klaar maar nu weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet..

Ik hou van je poes. we komen er wel uit! wij overleven dit samen..

onze uitspraken: HELL YEAH, YEAHH MENNN,, DE GEKTE VAN DE CF!

dikke kus denk aan je.. miaaauuww(K)