This is my life

[gadget][/gadget]


Raar dat iemand
op een troosteloze dag kan zeggen:
Wat heeft m'n leven nog voor zin
Raar dat een brekend hart
Mij kan laten zeggen:
Wat heeft m'n leven nog voor zin
Raar hoe ik vaak lijk
te denken dat ik nog wel een ander droombeeld vind
in m'n leven,
Totdat ik om mij heen kijk en zie
dat deze grootse wereld een deel van mij is
en mijn leven!
Dit is mijn leven!
Vandaag of morgen vindt de liefde me wel weer,
maar zo is het me altijd al vergaan.

Dit ben ik,
Dit ben ik
Dit is mijn leven
en ik geef geen barst om misgelopen gevoelens

Ik heb nog zoveel liefde om te geven
laat mij maar leven,
Laat me leven
Soms, als ik bang ben,
denk ik aan wat voor puinhoop ik heb gemaakt
van mijn leven,
Dan huil ik vanwege mijn fouten
en vergeet alle leuke dingen die ik heb gehad
in mijn leven,
Ik ben op de wereld gezet om er te zijn
een deel van deze grootse wereld ben ik
en mijn leven,
Ik denk dat ik gewoon maar de score optel
en de dingen tel waarvoor ik dankbaar ben
in mijn leven,
Dit is mijn leven
Vandaag of morgen vindt de liefde me wel weer,
maar zo is het me altijd al vergaan.

Dit ben ik,
Dit ben ik
Dit is mijn leven
En ik geef niets om verloren emoties


Ik heb zoveel liefde om te geven
Laat me leven
Laat me leven
Dit is mijn leven
Dit is mijn leven
Dit is mijn leven

3 reacties:

lielie zei

live your life lieve momo!!!

en voor een goeie!!!

lufjoe
liefs

Yehudith zei

Wat een super mooie tekst en toepasselijk liedje.

Hou dit vol! Je kan het

Xx, Judith

Anoniem zei

Moet jou toch even een hele dikke knuffel toesturen.... hier komt ie......
smakhugsmakhugsmakhugsmakhugsmak

liefs Gertie