Mojito ergens in novenber 2008

Echt?
Krijg ik gewoon dat bed, met matras en al?

What the fuck men COOLIEWOELIE!!

Zonder probleem word er in mijn andere slaapkamer een stijlenbed in elkaar gezet door Prison Hunk en zijn lady huppelt mee om haar Hunk te helpen, ze sjouwen het matras naar boven en hoppa daar staat mijn spijlenbed!!

Ik had ze beloofd dat we dan een op een zondag naar HAVANA zouden gaan om iets te eten en te drinken! En dat is onder tussen ook gebeurt en hoe!!
We vertrokken richting Havana.

Havana is erg leuk, en hebben vooral lekkere MOJITO'S! Als je Havana binnen stapt heb gelijk een vakantie gevoel! We hadden gereseveerd, en we werden naar boven gebracht! Klere trap!! Maar we belande met onze tafel aan de bar!!

Hunk en zijn lady Es bestelde samen een tomaten soepje, en ik natuurlijk weer scampie's! Erg lekker! Ijsthee's en cola's en onder tussen flink kletsen! Waar over? Ja uhmmm auto's ahahahaha en kort haar of lang haar, ruzie met de tondeuse gehad, ja ikke niet! En zo kwamen wij onze avond wel door! Toen eindelijk als toetje een MOJITO

Nou zei Hunk een Caipirinha is ook lekker!

En ik dacht toen aan Bas, die had het over die Caipirinha's hoe lekker die wel niet waren! Dus door Bas nam ik het besluit om de MOJITO af te wijzen en dus die Caipirinha te nemen!

Lady Es zei dat ze best lekker zijn, en ik heb alle vertrouwen in lieve Es! Hunk bestelde een Mojito met een mint ijs en Lady Es een mojito en ik dat andere moeilijk geval!

En jawel ze komen aan in mooi volle glazen met mint bladeren, rietsuiker en limoenen!

Benieuwd naar dat moeilijk drank geval van een naam!
En ze zien er lekker uit en ze roepen zo van 'ja zuip me leeg!!

Ik nam 1 zuig aan het rietje en mijn gezicht schiet op een frot!! Zo klere zeg!!leek net of ik een limoen aan het uitzuigen was! BLUUHHHHHHHHHH

Nou ik vind deze niet zo lekker! Lieve Es zei, dan ruilen wij wel om!
Eerlijk ze vond het ook erg zuur!
Maar ze drinkt hem langsaam op!
Ik had dus mijn Mojito in no time op!!

Nog samen met aan de mojito van hunk proeft want daar zat weer mint ijs in!! Maar het begon in mijn kop al te dansen

lallllalaalalalalalaaaaalllaaaa

en moest nog met de trap naar beneden!
Komt goed! Eerst even met rietjes schieten uit onze glazen en kijken hoe ver ze komen!

Maar goed we gingen maar eens aan kuieren, ik vroeg aan meneer Hunk zou jij willen pinnen? Ja is goed! Ik sta met Es aan de bar te wachten en we schieten steeds in de lach. En Es lacht om mij!

We lopen naar buiten "hier heb zijn de bonnetjes, zegt Hunk! We hobbelen verder! Ik voel overal en vraag, waar is mijn pasje dan?
Ja die heb ik net aan jou gegeven!
Nee, niet waar!
Jawel!!
HUH echt niet hoor!!
Wel die bonnetjes maar geen pas hunk!!
Nou ik weet zeker van wel!
Ik van niet!
Nou dan loop ik terug ga ik je pasje zoeken!!


Weet het toch zeker, denk ik bij me zelf. Of ben ik nou zo ontspoord dat ik aan me zelf begin te twijfelen! Ik ga voelen in mijn zakken van mijn jasje!! EN jawel het pasje in mijn jasje! OOOOOOOHHH

Komt hunk aan gelopen, ja ik heb hem echt terug geven, ja en ik laat mijn pasje zien!! Dusssss, JA ben gewoon op en top vrouw!

We hebben wel gelachen! Was een leuke avond!