Lekkere Haan!! 11 Dec 08

Hey Kaat, koffie? Ja ik pak zelf wel! Kaat komt mij opzoeken in mijn kippenhok! En zegt zullen wij dadelijk beneden broodje gaan eten?! Ja goed leuk! Zo gezegt zo gedaan! Hup in de rolstoel en op naar het Resteraunt!!

Kijk is naar die HAAN!! Pak die haan is Kaat! Waarom? Ja pak hem is! Dus kaat loopt naar die Haan schoept hem van zijn plek en geeft hem aan mij! We hadden een dienblad met 2 cola's en 2 broodjes en die Haan had ik erbij gezet!!

Dus hoe dichter we bij de kassa kwamen lagen wij al in een deuk!! En jawel mijn andere vriendin Tasja, staat achter de kassa en ziet ineens die HAAN dichterbij komen!

En ze kijkt mij aan en schiet vol in de lach! Neem hem mee hoor, roep ik tegen Tas! Ik ontvoer nu een haan! Is goed zegt ze! Dus wij met een dienblad met 2 cola's broodjes en een joekel van een haan, op zoek naar een tafeltje om te eten!! Iederren keer ons aan als of we gek waren! En zo zijn we samen met de Haan op stap geweest in het ziekenhuis! En lol hebben we gehad! Thanks Kaat voor de vele lol en tranen die wij samen al gedeelt hebben! love you Kaat!