Kerst inkopen! 10-12-08 lang blog, er is ook wat gebeurt!

Hmmm de kerstdagen komen er aan! Bah maar goed ik kom er niet onder uit! Mijn huisje blijft kerstboom vrij, maar het ziekenhuis afdeling F1 wil ik wel in kerstsfeer brengen!
En vooral voor de andere patiente, die dan toch een beetje kerst om zich heen zien!! Want met de kerst in het ziekenhuis is echt niet leuk!!

Geen hol te beleven, de verpleeging trekken zich ook terug in hun koffie kamer met de lekkere broodjes!

En wij liggen daar maar te koekeloeren!! Natuurlijk het is voor de verpleeging ook kerst!! Maar ook voor ons!! En wij hebben als patiente heb je helemaal niks!! Ja blij zijn dat je een kerstkransje krijgt!! YEAH gelijk je dag weer goed!!

Zou fijner zijn als er wat meer binnen gelopen zou worden!! Dat doet een mens goed!! Maar goed ik ga dus voor patiente en voor mij zelf de afdeling kerst gezellig maken!!

Dus ik heb een bedrag gekregen van de afdeling super gaaf dat ze dat gedaan hebben!! En voor dat bedrag moet ik de F1 op pimpen! Zegt iemand tegen mij, Monique je moet naar AKTION in Gilze gaan, hebben ze veel en is groter!! Oke!! Bel mijn moetie op en vraag of ze mee wil!! Ja hoor!

Oke ik kom er aan! We rijden naar Gilze! Mooi open lucht en dus mooi voor foto's!! Dus mijn liefste fototoestel MOET altijd met mij mee! We zijn onderweg naar Gilze, mijn mam zegt, in dat gat hebben ze geen AKTION! Wel mam! Dus onderweg rijden wij over een viaduct en ik dacht OOOHHHHH mooi foto fragment!! Maar er reed een dikke auto achter mij en die was denk ik te snel, rijd door! Maar in gedachte had ik, op de terug weg schiet ik een foto!

Gilze ja en nu? Ik zie een oud mannetje lopen...Doe stoer mijn electries raam open BBBBZZZZZZZZZ Hallo meneer?! JA? Mag ik u vragen waar ik AKTION kan vinden? JA recht door de weg oversteken en dan de eerste rechtsaf!! Oke dan!! Dank je wel!!! BBBBBBBBBZZZZZZZZZ cool en weg!! En jawel, daar doemde Aktion op! Blij naar binnen, en ze hadden niks!! Ja speelgoed en frutsels maar bijna geen kerstspullen!! Fucker de fuck!!

We kunnen ook naar de BOERENSCHUUR!! Ja waar is dat ook al weer? Riel. Op weg naar Riel, en we volgende borden en we komen weer op dat viaduct! HEY toestelletje we gaan even een foto maken. Ik zeg tegen mijn moetie ik moet even iets doen. Ja een foto maken!! Dus ze kent mij nieuwe hobby! Dus zet de auto aan de kant.

Ik loop naar het hek werk en hang over het viaduct en maak een foto, maar ineens zag ik een mooie wolk boven de weg en dacht OOO das mooier, en vlug dat ik ben, wilde ik die wolk op de foto hebben en zo snel viel MIJN TOESTELTJE ZO NAAR BENEDEN OP WEG NAAR DE SNELWEG!

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH help mijn toestel!! Hij valt tussen de struiken, maar wel tussen 2 snelweggen in.
Ow mijn kodakje toch, zijn lens stond nog open, en keek mij net zo aan, van help!! Ik kom je redden!! Ik kijk verschrikt naar mijn moetie.

Mijn moetie kijkt zo van, EUJ jij gaat toch niet van dat viaduct springen?? Nee mam, zo gek ben ik nou ook weer niet! Maar was wel in gedachte hoe ik nou bij mijn Kodakje kon komen. Stap in de auto en kijk me moetie en we moeten eigelijk ook wel lachen! Ga hem wel halen hoor mam! Ja maar dan moet je de snelweg overstekken! Kreeg het niet over mijn hart om dat Kodakje daar te laten liggen! Heeft mijn teveel leuke momenten gegeven! Dus redden die handel!

We rijden op de vent weg langs de snelweg! Parkeer mijn auto in het gras! Doe de zuurstof uit, want ik moest over de vangrail gaan klimmen en rennen over de snelweg, met zuurstof leek mij dat maar beter van niet! Zal je zien dat ik net achter het lijntje blijf hangen! Dus alles af gedaan! Stap uit de auto drasserig gras en hop over de eerst vangrail! Die zijn breed, shit mijn hak blijft achter de railing hangen, ben niet meer zo lennig!

Eindelijk ik ben over de vangrail heen!
Nu sta ik op de vluchtstrook!!
HELL YEAH EN HELL WAT SNEL!!
ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF vrachtwagens
ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF volgende 10
ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF nou zoek dan maar eens een zoef moment om over te stekken!! Dus even wachten! Kijken en metteen rennen GOEWIE!! En Hop daar ging ik ren letterlijk voor mij leven hahahaha!! Maar ben aan de overkant! Nu nog die andere vangrail over klimmen... UHhhhooo, iew, auw, hijg, hijg JA ik ben er overheen!

Kodak waar ben je? Ik zie hem niet! K*t was toch hier?! Ik kijk naar boven ja daar stond ik!! Even goed kijken! En ineens zie ik hem te liggen! Hij was een uit model, maar hij lachte nog!! WOEHOE ik heb hem. WOEHOE minder, ik moet weer over die brede vangrailen, en over de snelweg rennen!

Dus klimmen en vloeken en wachten op het juiste moment, de ene toetert en andere knipperen. NEE IK SPRING NIET VOOR JULLIE AUTO.
Ik moet naar de overkant!
JA GAS er op rennen WOOOOEEHOEEE, weer vangrail man leek wel een stormbaan die moest afleggen!
Gered en kapot in de auto!! Mijn moetie kijkt mij met vol ongeloof aan! Ik zeg wat?
Jij bent echt gek, ik heb niet gekeken zegt ze!! Snel aan de zuurstof en door naar Rijen!

Boerenschuur viel ook tegen! Duur! Maar we hebben wat gekocht, maar nog te weinig om de afdeling om te toveren! Dat is jammer.
En ik ben kapot moe van het rennen en van het geklim, en van het shoppen. Ja ben ook geen 18 meer!

Zet mijn Moetie thuis af en tijd naar mijn Kippenhok, onderweg bedacht ik Mart heeft veel gereedschap die heeft vast van die kleine schroeven draaiers, even bellen en ja hoor Mart heeft van die schroevendraaiers! Mijn toestel is weer gemaakt,ik ga snel door naar mijn kippenhok! Nog even een leuk telefoon gesprek onderweg, en mijn dag kan niet meer stuk! Nu ben ik wel even moe! Moet wel steeds lachen om de stunt! Zo sta ik foto's te schieten en zo ren ik over de snelweg!!

Voor nou de ballen!!

2 reacties:

lielie zei

whahahahahahhaahhahahaah

jij bent echt focking gestoord,
een cfer met een verkleefde long die rent?????? das zoiezo al gestoord...... een cfer die dan ff een stormbaandje erbij pakt is nog gestoorder... en een cfer die de snelweg oversteekt is al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal focking gestoord!!
maar heeeeee, je leeft nog!!! gelukkig maar, anders had ik miss wel jou long gekregen!! haahahahahahahaahahah!!

lufjoe bitch!

Anoniem zei

Weet je zeker dat je op de Hoog Urgentie lijst staat? Naar mijn mening ben je dan verplicht om in het ziekenhuis te blijven en ben je dan zeker niet meer in staat om te rennen.

Misschien bedoelde je gewoon Hoog op de transplantatie lijst?