Waar leid het allemaal naar toe?!

Bijt nog steeds geen nagels!!

Maar misschien begin ik er wel weer aan!!
Waarom zou ik ze laten groeien, geen hond die er op let!


Ja is vrouwlijker!!

Heel die dagen dat vieze Byte-x in mijn giegel, om maar te zorgen dat ik geen nagels bijt!!
En voor wat?
Niemand die het ziet!!

Ja maar Monique, dat is wel vrouwlijker hoor!!

Ja, zijn mijn borsten en kont ook, en loop ook nog op hoge hakken, hoezo niet vrouwlijk genoeg?!

Net als het leven!!
Waar leid het allemaal naar toe??

Weet jij veel!
Ik ook niet!

Ja, waar doen we het soms dan toch voor?
We gaan toch allemaal dood!!

Alleen soms is iemand sneller als ons, of als jij of als ik?

Moet je wachten op de liefde van je leven? (die toch nooit komt)

Wachten op een hand die je mee sleurt en dan zegt GODVERDOMME en nou is het genoeg!!!

Wachten aan de zijlijn, en daar dan tevreden mee zijn?!

Weet jij veel!!
Ik ook niet!

Vanaf 22 januari geen thuis meer hebben, moet ik daar dan tevreden mee zijn?

Weet jij veel!!
Ik ook niet!

Mag ik soms dan ook boos zijn?
Mag ik dan soms heel erg hard vloeken omdat het mij niet altijd wil lukken?!

Mag ik dan soms genieten van dingen die niet eens van mij zijn?

Weet jij veel!!
Ik ook niet!

Maar je hebt zoveel vrienden,familie je doet leuke dingen Monique!!

Ja maar ik kom altijd alleen thuis (kippenhok)

Niemand die op mij wacht en zegt ''Hey schat, wat ben ik blij dat ik je weer zie!!

Nee die is er niet!!

Zo ook wel een lul zijn ook, wie wil er nou een zieke vrouw.

Hallo ik ben Monique sta HU en misschien overleef ik de operatie niet!
Ik ga er wel voor! En wat voor werk heb jij?

Zit vast tussen de muren van mijn Kippenhok!
Gevangen in een lichaam met een ziekte wat ik niet wil!

1 oproep gehad! Ging niet door.
Nou dan zorgen we toch voor de 2de!

Wanneer dan?

Weet jij veel!!
Ik ook niet!

Ik wil zoveel!!

Wachten op wat, en nog hoelang?!!
Duurt mij iets verdomt te lang!!

Hoe lang moet ik mij zelf hier nog entertiane?
Ik wil leven!

Met wie en hoe what the fuck dan ook!
Het intresseert mij niet!
Ik wil leven!
Ik wil voelen dat ik leef! Ik wil weer ergens thuis komen!

Wat zit jij nou weer te klagen MUTS!!

2 reacties:

Loes zei

Vriendschap...
Dat is geven zonder nemen!

Vriendschap...
Dat is helpen als het kan!

Vriendschap...
Dat is meer dan woorden zeggen!

Vrienschap...
Dat is meer dan houden van!

Deze was voor 1 persoon! Nu is hij voor jou!
Ik denk aan je mop!
Keep your head up! En heel soms.. mag hij best even hangen!om hem daarna weer volop in de lucht te steken!
hvj! Dikke kus
Loeskee (K)

Tamara M. zei

Hey meis

Snap dat je je af en toe behoorlijk k*t kan voelen!!! Ik hoop dat die long snel komt, dat jij je leventje weer een beetje op kan bouwen en iemand zoekt die thuis op je wacht en zegt:"Kopje thee Monique?"

Ik duim voor je

liefs Tamara