Pyromaan

Hmm mijn kippenhok stinkt niet meer!
Gelukkig!
Gister kreeg ik van Stichting Fok mijn foto's !!
Ze zijn mooi geworden en er is een foto mooi ingelijst !!!
Dank je wel Stichting FOK!! Ben er erg blij mee!


Terwijl ik nu dit typ zie ik mijn pa binnen komen met een stapel enveloppen, ik zeg ZO!!!
Ja van school, de kinderen van groep 7 hadden allemaal 1 kaart voor mij geschreven!!! Lief!!
Even tellen hoeveel!
In 1 klap 27 kaarten erbij!! DANK JE WEL GROEP 7 Ben erg blij mee!! ( Ik ben trouwens geen school juffrouw, mijn pa is congerge op een basisschool)

En wat doen jullie toch nog steeds je best!!
Soms weet je ook niet meer wat je moet zeggen, of schrijven he kids?! Is ook moeilijk!
Nou zal ik iets voorstellen, zouden jullie niet allemaal een fototje van je zelf op een groot papier kunnen plakken, en je naam er onder zetten dan weet ik presies wie wie is!
Is voor jullie leuk, maar ook voor mij!
Ik heb jullie post ook erg gemist geduurde 6 weken vakantie, jammer voor jullie, maar gelukkkig voor mij, want nu weet ik dat er elke week weer post komt!!! Dank je wel Kids!! En vooral door blijven gaan! Ook met leren natuurlijk!! En dank je wel, Juf Elly en Juf Carla.

Gisteren stonk mijn kamer naar brand, als of er iets verbrand was! Het was geen lekkere lucht, sterker nog, ik vond het vies!! Maar het bleef maar zo ruiken!! Later in de avond nou er kwamen vlagen van stank mijn kamer binnen! Verpleging erbij geroepen, het was soms te erg, zo erg dat in ik mijn nachthemd op de rolstoel op gang zat!! Moest er ook iets van kuchen, maar jah! We bellen wel naar de Techniese dienst! Oke om half 11 in de avond, pomderdepom, zit nog steeds in de gang komt de man in het pak voorbij!

Ik roep, kamer 1?! Ja klopt, dus ik pomderdepom der achter aan!

Ik ruik niks zegt die man!!
Ja ik nou ook niet! Zal je altijd zien!!
Zelf denk ik het van de luchtfilter komt!!! Ja zou kunnen we weten het niet zegt de man....Hij praat nog door zo'n walkietalkie (B2, B2) Nee als de lucht weer aan nam dan moest ik dat weer melden bij de verpleeging! Oke, dank u wel.

Verpleegster M...komt binnen, gat verdamme zegt ze nu ruik ik het weer! Ja zie je wel (ik ben nie gek) Bah bah zegt ze! Later half 12 Verpleeger J stapt binnen, we kletsen wat, en hij ruikt niks...en ineens uit het niks Jawel.....''meneer ruik in het roet'' kwam weer voorbij!!!

Ja nou ruik ik het wel!!!

He, he weer iemand, ben echt nie gek!!! ja waar komt dat dan toch vandaan zegt Verpleeger J ?!
Ja weet het ook niet. Goed ging toch maar slapen in de lichte brand lucht.
Goed geslapen!! Word wakker, door DR S aan mijn bed 8 uur in de ochtend, en hoe gaat het? Vraagt de arts. Hmmmm ff mijn F16 kap afzetten!! Ja, goed zeg ik. Met een duffe kop, licht kater gevoel! Oke mooi, ga zo door!! En weg was DR S. En weer ruikte ik die brand lucht weer! Ja dobbere in de ochtend verder met mijn vernevelen, medicijnen en ontbijt. Nou ja ontbijt, als je om half 11 pas gaat eten, lijkt het eerder een bruche!! Klinkt gelijk gezelliger.

Dus zit aan mijn bruche, komt de schoonmakster mijn kamer poetsen...Loopt met mijn vuilniszak mijn kamer uit. Een kwartiertje later, roept ze, en komt mijn kamer binnen, ''JA DAT JE ONS ZO BEU BENT OKE, MAAR DAN HOEF JE NOG NIET JE VUILNISZAK IN DE FIK TE STEKEN?!

Hoezo? vraag ik. Ja er komt rook uit je vuilnis zak, hij staat nu onder de douche!!!

Was het dus niet de lucht verfrisser van het ziekenhuis, nee heb zelf gewoon staan pyromane!!
En ik dacht o'ja ik heb een theelichtje aan gestoken met een Kimberly Clark papier, wandt het theelichtje zat te diep in het glas, en ik kon er niet met de aansteker bij komen, dus DACHT slim te zijn, pakte een papier en daar maakte ik een lage punt aan, daar de aanstekker tegen aan!!
Nou op zich branden dat HEEL snel, want ik verbranden bijna mijn vingers, maar ja theelichtje moest aan!!

Dus eindelijk raakte hij het lontje van het theelichtje en mijn vingers waren bijna zwart, maar ja het kaarsje branden, maar nu snel dat papier dove...dus ik wapperde het vuur weg gooide er een BEETJE water op, en gooide het zo in de prullebak!! Ja dus dat was het brand luchtje, en gek he, als we iets in de vuilnis bak gooide dat het zo verdomt stonk??


Heerlijk dat we toch vrouw mogen zijn!!


Liefs MoMo! XX
ROCK!!

3 reacties:

Twan zei

Gave layout zeg!!
Echt super..
whahaha

Alida zei

Wow, dit is pas echt mooi zeg.
Ook een mooi verhaal hoor.
Echt weer iets voor Monky om het lave ziekenhuis op te trommelen voor iets wat je uiteindelijk zelf hebt veroorzaakt.

Uit je Blog begrijp ik nu ook dat je Juf bent op een basisschool, klopt dat?
Tjonge wat zullen die kids hun gekke juf missen(hahaha).

maar had dr.S nog nieuws?

Liefs Alida

Loes zei

Hej Mop!
Super gave site heb je!:) En wat een verhaal zeg;)

Keep your head up!!
tot snel!! hvj(L) Liefs je Boe! (K)