Little Mircacles **

Zo weer een leuke dag achter de rug!! Het leek er even dat ik geen CF meer had, deed de meest onmogelijke dingen zonder twijfel!!

Hoezo dan Monique? Watskebeurt???
Nou ik viel van een helling van 15% zo op mijn giegel!! En ik moest zo lachen, H en J waren erg bezorgt en ik lag in een deuk!!

Hoe kwam je daar dan Monique?

Nou ik was eens op bezoek in Zeeland, erg leuk en gezellig! Niks moet, en alles mag!
Dus zo ik zit in in de tuin met mijn kont in het gras ergens tussen de struiken te vernevelen, geen man die er iets van zegt of doet!! Heerlijk!!! (wat ruist er door het struik gewas?!)
Tot ik ineens door de ramen kijk en zie een teckeltje aandachtig naar mij kijken, van zo verrek wie ben jij? En wat doe jij? IN MIJN tuin??Ik zie hem, en ik schiet in mijn lach, hij dacht er anders over en kwam in vol galop naar buiten!! Eenmaal buiten dacht Sharly jeetje das die uit Tilburg!!

Laat maar en droop weer af!! hahaha grappig beest!
Maar mijn teckeltje blijft toch de knappste!!
Maar goed uit geneveld, zullen we even naar de zee rijden?! JA graag! Dus hoppa op naar de zee, ja ik kan er geen genoeg van krijgen!!!! De wind die neemt je steeds mee! Heerlijk gewoon vrijheid!!!

J blijft jammer genoeg thuis ze is niet zo lekker! We bezoeken de zee, en ben weer eens los!!! Net als die Teckel die tegen de gekste grootste honden blaft als of hij zelf een Pittbull is!! Hij moest is weten!! Blijft leuk als een teckel denkt dat hij heel de wereld aan kan!!! Wat ze trouwens ook kunnen!!
Nou goed ik wandel wat met Sharly over de stenen...Makkelijk he Moniekie, zegt H, met die Hakken?! Ja H! Heb er zelf geen probleem mee. (Nog niet!!!)
Een half uurtje later rijden wij terug naar J! Ze ziet er een stuk knapper uit, we knuffelen wat en lachen wat en de binnenpret steekt de kop op!!
Ga nog een keer vernevelen.....nevel, nevel, nevel nevel, en nog eens nevel!!

Zullen we lekker buiten de deur gaan eten zegt H, is leuk J! Ja oke leuk, hmmm heb zin in Mosselen H zegt J!! Met zijn 4e de auto in!
4e? Sharly ook natuurlijk! J en ik achter in de auto, gezellie bij elkaar, en Sharly voor bij H!

We belanden bij een erg gezellig Pallivjoen aan! H zegt, maar dan moet je wel die stijle helling op Monique! Ja dan doen we dat toch!! Kan je dat wel? Ja proberen toch!!!
H loopt al ver voor op om te gaan kijken of er wel plaats is, en of het erg ver lopen is!
In de verte hoorde we live muziek!! Ik loop de helling omhoog, zet wel de zuurstof hoger, maar loop zonder moeite door:-:- was voor mij een hele ervaring!!!

Dacht zo, ikke?!! Die helling!! Jawel ik heb het beklommen zonder probleem. JA hijgen, doe ik dan zeker wel, maar had het gehaald WOEHOE!!!

J en ik staan op de dijk!! Zo op naar het paviljoen, in de verte komt H op ons af, even denken we, dat het niet door gaat, maar aan zijn hand beweging te zien roept H ons! We komen op de plaats van bestemming!! Wel een steile trap naar beneden, moet ik je dragen? vraagt H.
Wat dacht U gewoon van nee;-)
Nee, laat mij maar aan tobben, kom er wel!! In een ruk hoppa naar beneden!

Viel je dan? Nee hoor!!
Nou een super leuke gezellige tent! Live Muziek, lekker eten, de zee, strand schreeuwende meeuwen, spelende kinderen op het strand en gezellig gezelschap! Wat wil een mens nog meer!

Ja ik wilde naar het strand!! Ik zei tegen H en J ik moet op het strand staan, das zo echt lang geleden, door het losse zand baggere een van de zwaartse dingen, maar ik wilde dat. Wilde de zee in me gezicht, door mijn haren, dwars door mijn lichaam voelen waaien!! En dat deed ik!!

Ik liep uit het palviljoen, liep het kleine trapje af naar het losse zand!! En weer een wonder, kon het ook weer gewoon lopen, zonder te hijgen!!! Ik zag wel ineens houten planken liggen, en daar liep ik naar toe!!

Ben er gaan staan, met mijn armen in de lucht.....Dat was genieten!! VRIJ ZIJN!!!
Even niks alleen het geschreeuw van de meeuwen, de wind en zee!! Even VRIJ!! In een woord HEERLIJK!!!!

Oja, maar ik moet wel terug! Ben op bezoek, en we hebben eten besteld!! Ga weer zonder probleem terug naar binnen. Heb trouwens wel een hanicap erbij, ik sleur overal mijn foto toestel mee!! Heb op deze dag 103 foto's geschoten!! hahha Maar ben weer binnen, en we eten gezellig, kletsen wat, lachen wat. En dan ineens slaat toch de vermoeidheid toe!! Ben kapot! (gek he?!) "Ja maar nu moet je die trap op Moniquekie" zegt H.
Zal ik je dragen?
Nee joh, ik zie wel hoe ik het doe, laat mij maar zeg ik tegen H en J!!
Oke deal!!
Toch vraagt H zal ik je echt niet dragen? Nee H!!!
Weet je het zeker?
Ja H!
Maar ik vind dat niet erg hoor meid!!
Nee H maar ik wel!! Komt goed!
Dus we hobbelen naar buiten jas aan, was kouder geworden. Ja en ik zie de trap, hoog en stijl. (normaal zou ik denken, OE wat hoog en zwaar dat lukt me niet) Weer komt er een wonder,k had de zuurstof hoger gezet, maar ging als een trein over de trap zo naar boven!!

H en J liepen nog achter mij en IK stond al op de dijk!! COELIEWOELIE oke heb wel een minuut of 10 staan hijgen, maar weer een mini wonder!! Had alleen ontzettend veel spierpijn in mijn boven benen en mijn billen!! Poehh!

We liepen met zijn 4e terug over de dijk zo naar de auto. Onder tussen was ik wel ontzettend moe, maar nog een paar meter dacht ik! Stiekem toch de passen tellen.
JA nu nog die helling af naar bendeden!
H zegt "dat kan jij niet Monique met die hakken!!
Tuurlijk wel!!
Nee echt niet Monique!! Weet je wel hoe stijl het hier is?!
15% naar beneden..
Lukt wel zeg ik!! Zet de eerste stappen en metteen dacht ik KLERE das stijl!! Hmmm moet een oplossing vinden. Loop naar de zij kant dan loop ik wel in het zand dan remt dat wel af. De helling was dus wel zo stijl dat je best snel moet door lopen... En zo vlot en stoer ik ook was, en dacht het lukt toch wel, zo zette ik mijn mijn voeten in het zand, en ik was zo snel, en vlug dat in no time op mijn giegel lag!!!! AUW mijn knie en mijn pols!! FUCKER DE FUCK (hey, is geen vloekwoord, ook niet lady like, maar mijn hakken waren wel lady like!)

Nou daar lag ik dan!!
Zelf helemaal in een deuk van het lachen!!
H en J bezorgt!!
Gaat het Moniekie?
Ja tuurlijk val alleen maar!!
Ja nu moet ik je toch gaan tillen.
Nee! Ja je moet toch omhoog komen? Ja das waar! 2 grote handen trekken mij omhoog en J en H houden mij vast en zo hobbele we naar de auto. Zo en nu in de auto en rusten! Onderweg naar Tilburg!

Dank je wel H&J voor deze dag!


Thanks god, For the little miracles!

1 reacties:

Twan zei

volgende keer maar met de speedboot naar zee, das veiliger he :P