Ben ik toch blij dat ik vrijgezel ben!!!

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg!
Dacht ik blijf niet in mijn Kippenhok! Weg ermee.
De verpleeging bracht mij naar mijn auto, wenste mij een fijne dag, en als er iets is, dan moet ik ze metteen bellen!!
Heb jij je telefoon bij? JA!
Oke veel plezier!!! Wat moet ik zonder mijn F1 is onderhand mijn familie!!
Ik stap vrolijk in mijn toet toet en vroem er op los.


Dichtbij heb je een kanaal met water natuurlijk en veel natuur, en daar hou ik wel van!!
Dus hoppa, ik ben de natuur in gereden. Erg mooi en een heerlijke lucht, en lekker fris weertje!! En ineens zag ik een stel koeien...Vlug stop, uit de auto met zuusrstoftank in mijn hand en mijn andere hand mijn fototoestel, ik sodemieter bijna in de sloot door en voor die koe, maar ik heb en paar koeien op de foto!!!

En ik reed zo lekker tussen de landwegentjes en zie dan je ineens tussen al het groen een gouden boom waar voor een gouden boom, ik kon er ook niks bij lezen!! Dus ik doop hem om tot The golden tree!! Iets verders op zag ik een bankje, tuf er met mijn toet toet er na toe en ga lekker buiten op het bankje zitten!!!!!! Heerlijk alleen!! Rust en alleen de wind....Waaien jullie even lekker mee??? Oke sluit je ogen en zeg heel zachtje woehieeeee en dan ook misschien met een ventilator, dan lijkt het wat echter voor jullie!!! hahahahhahahaha

Maar goed ik knip weer eens flink op los met mijn foto toesteltje!! Volgend jaar wil ik een nieuwe!!!! Merk wel dat ik het leuk vind om te doen!! Terug in mijn kipppenhok, haren gewassen, telefoon, mijn moetie, ff samen gekletst!! Even sprayen, mijn mobiel gaat af!! Ook even gekletst!! later stapt Martin mijnkamer binnen!
We gaan ergens een hapje eten!!Nou dat was een pittig hapje!!Leek wel of ik weer getrouwd was!! Jeetje mannen, ze denken dat ze altijd alles beter weten, (ja wij ook) maar mannen!!!! OOhhh zeg! Begrijp ineens weer waarom ik toch blij ben dat alleen staand ben, kan je gaan en staan, en kan je doen wat je zelf wild!! Pfoeh
Ik dacht krijg nou tieten, beetje als 2 kemphanen zitten wij te bekvechten!!


Nou ineens zie ik in de verte mijn vriendin Kaat lopen!! Ik roep 'hey Kaat, ze ziet mij komt mij weer vol op mijn giegel kussen en haar man kust mij 3x. Ze kwamen er gezellig bij zitten was misschien maar goed ook! Ze bestelde ook wat te drinken. En toen kwamen de vragen over de DILDO party, en hoe was het en heb je wat gekocht???
Ik begon te vertellen, hoe lekkere glijmiddel dat ze hadden te verkopen, was zo fijn!! Fijn voor Poes, fijn voor je handen jawel, vooral ook fijn voor je scheenbenen :- Ik zit toch niet op een Mylene party he? Het werd nog erger! De glijmiddel kon je zomers ook als een bodylotion gebruiken werden je benen nog gladder van!!!

Dit is toch nog wel een DILDO PARTY? Ja hoor en de glijmiddel kan ook een je haar glanzen ze mooier van!!!! Ja' toen zei ik je kan je het dan ook makkelijker stijlen?!! Ik dacht mens smeer het gewoon op je *u* daar is het toch voor!!! Niet voor je handen, benen, en zeker niet voor in je haar!!!!!! Kaat moest steeds maar lachen om wat, en hoe ik het vertelde....Ook weer zo iets, zegt die vrouw van de dildo, nou dames ik heb nog lekkere smaakjes voor orale sex!! Gatverdamme dacht ik al, smeer je die zooi toch niet op!!!

Maar blijkbaar vinden de vrouwen het dan fijner! Voor mij een raadsel! Ik heb 2 smaken AARDBEIEN en BOSVRUCHTEN...Ik zat vooraan en moest steeds als eerste proeven. Ik krijg een dot bosvruchten op mijn arm en een dot aardbeien smaak!! En alles er af likken!!! Hmmm die aardbei is echt aardbei, en de bosvruchten weet ik niet meer..Ik hou niet van die zooi! Wat denk je wat toen die vrouw vertelde????? Nou!!! Komt ie an!! Nou die aardbeien smaak vind ik zo lekker als het zomer is dan doe ik het op mijn ijsje! Ja tuurlijk! Schat wil je een ijsje? Ja doe er ook maar de aarbei oraal erboven op!! (Ow lekker moppie!! heb je eindelijk weer zin denkt de man,,, NEE OP HET IJSJE!!!!Een nachtmarie voor elke man als ze dan toch roepen nee op het IJSJE!!!!)
Das fucking niet normaal!! Pleur op man dacht ik!!! Maar goed Kaat en Cliff moeten er om lachen!!! Nou goed wij hebben gegeten en gedronken neem afscheid van Kaat die mij weer een kust op mijn giegel!! Tot snel he?! Roepen we tegen elkaar!!!!
K neem weer plaats in mijn Maserati en zo rollen we door de heuvelstraat! Wat mijn opvalt is, dat Tilburg veel schoenwinkels heeft, heel veel!!! Zo veel dat ik er gek van word...Ik ben laarzen geil....Ben er aan verslaaft in januari 2008 had ik 1 paar laarzen en daar deed ik dan een jaar mee, en nu anno Sept 2008 heb ik 10 laarzen Nice he!!! Ze worden ook steeds mooier!

En hoger! Heerlijk.

Ow ik wil ff naar de Sengers! Ik zie een knal rode bh...en die roept heel zachtje mmmoooonnniiqueeeeeee!Loop door, maar ik hoor ze roepen, Monnnniqqqueeeeeee, ja oke ik pak jullie uit het rek, pak het setje en loop naar het pashokje!! En ik dacht steeds van die is te groot een te grote cupmaat! Trek dat ding aan, en mijn Borstjes leken ineens vol en groot WOEHOE HALLELOEJA voor de push up bh! En voor ik er erg in had trek ik het gordijn open en vraag, kan het?
Martin keek eerst zo van jij spoort niet!!
Toen keek hij, zo van jij ben zielig, moet jij het daar mee doen?? Ik trek gelijk mijn gordijn dicht ik ben trost op mijn kleine op gepushte Borstjes!!!

Is Martin je nieuwe vriend dan?
Nee!!!!!!!
Wie is Martin dan wel?
Ja, das gewoon een vriendin, maar dan in een mannevorm!! Laat jij aan iedereen zomaar je BH zien? Nee! Nou volgens mij wel!!

Ik was super content met mijn rode lingerie!! 3 meter verder in winkel hing een leuke winter jas, heb denk 6 jassen gepast!!
Geen een leuk, of te strak, te kinderachtig, gewoon niks an! Sta in het pashokje, het een en het ander te passen, zegt de man van de vrouw die naast mij in een ander pashokje zeggen, je komt er niet eens uit!!
Zo zie ik het toch niet!!
Ja, eerste klas onzekerheid van de vrouw!
Ik trek mijn gordijn open, Martin zegt Ja leuk, stoere blouse. ik zeg nee te dikke buik.
Trek het gordijn weer dicht en zo raak ik met mevrouw in het andere pashokje te praat, ja zijn wij weer he? Echte vrouwen!! Ik zeg ja, tis nooit goed he, ik heb te kleine tieten, en en dikke buik en zo lachte wat af!!!

Ben moe aan het worden, doe niet moe, maar ben het wel!!
Op in mijn Maserati en verder in stad in, de vermoeidheid neemt meer toe, maar goed en had het koud!!

We hobbelen langs de C&A en zeg 'daar hebben ze ook best leuke dingen! Ja hoppa, vloog zo met mijn Masarati de C&A binnen!
Leuke jassen weer.
En weer passen 36, veel te straks!
38 ook te strak!
40 ging wel maar dan zou ik er nog geen trui onder kunnen dragen, De laaste
42 ja die kon wel!!
Nee toch maar niet, toen nog ff wat gekke musten petten, en hoeden passen en toen had ik het gezien!Martin brengt mij weer naar het kippenhok, en zo ga ik weer al mijn spullen klaar maken en schoon maken.

Eerst vernevelen!! Heerlijk vind ik dat soms, kan ik ff eindelijk bij komen, dan mijn F16kap schoonmaken, me zelf ook, mijn slaap shirt aan en hoppa F16 kap op en maar bloggen!!!
Soms dubbel, en slaap ik half en schrik dan weer eens een beetje wakker.
O'ja mijn blog waar was ik ook al weer?

2 reacties:

Loes zei

Mop!!
weer leuk om te lezen! geweldig!
oraal aardbei op je ijs! Gadver! wat een goor idee! haha
Echt weer iets voor jou om zoiets mee te maken...
hihi he mop slaap lekker!
Dikke kus! Loeske(K)
Boe!!:|

Anoniem zei

hey kemphaan leuk blog!!!


Groetjes Martin