Waar blijft de Nostalgie

Vroeger waren er nog de Tupperware party's en ontzettend duur, maar ook zo lullig om dan niks mee te nemen.
Dus koop je ook van die bakjes met zo vers houd deksels er op, dan bleven de groenten of groentes zeker een week lekker vers!!

Nou goed wat waren we gelukkig als we dan die bakjes mee hadden gekocht en genomen om ze te vervolgens in de kast ergens neer gelegd word en er word nooit meer naar om gekeken!

En ook die weer de leuke Mylene party's
Wie kent ze niet!!

Blij dat je weer die ene lekkere geur badgel kan ruiken en kopen!!
Grote glazen fles met douche gel en een witte dop!!!

Heerlijk rook die!!
Of die bodyparfum, was geel verfriste je lichaam naar een warme zonnige dag!
hoe warmer je het dan kreeg dan kwam de geur nog meer tot zijn recht !!

Wat een tijd!!

Maar duur!!!
Maar goed je had weer iets lekkers!!

Sieraden party's

ook leuk zie je alles blinken en veel en je weet niet wat je moet kiezen!
Iedereen tettert door elkaar heen, en wat vind je van deze?

Staat ie mij wel?

Nee?

Ow!

Deze wel dan?

Ook niet!

Ow

en die weer wel!
Ja die is te duur!!

En zo heb je een aantal party's door de jaren heen bezocht!

Nu anno 2008 is
Tupperware NOT HOT!

De **Mylene Party's **

weet ik niet of die bestaan!

Sieraden doen het nog aardig!

Nu is er iets nieuws op de markt! Jawel en niet schrikken!!!!!! Hou je vast!!
Zitten jullie al?!

Morgen avond ben ik uitgenodigd bij een DILDO party!!

Dat bedoel ik nou! Waar is die nostalgie gebleven?!
Hoe ver moet je gaan! Maar goed het word steeds gekker!

Of ik ga?

Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet!

Mijn F16 kap heb ik op en we staan start klaar om te vliegen!!

Slaap lekker!

7 reacties:

Loes zei

Hey Mop!!
Geweldig blog heb je weer geschreven! Maar ik zou gaan!Just for the fun!!!! haha ik zie het helemaal voor me, al die dingen showen! whaha ik zou de hele avond in een deuk liggen... super vet! Nou voor als je gaat wens ik je een hele fijne avond en veel fun toe!! en als je niet gaat.. dan wens ik je ook een hele fijne avond met veel fun toe:P
Kusssss
veel liefs BOE!!:|

rob zei

Hoi Monique!

Sieradenparties! Dat roept inderdaad iets van nostalgie op.

Mijn zus en haar vriendinnen hielden beurtelings bij elkaar van dit soort parties. Uiteraard altijd kijken en bekijken wat iedereen kocht of wou kopen.
Van de zeg maar prullaria tot de
iets duurdere sieraden en waarbij je je afvraagt of ze niet ergens in een "verdwaald doosje" zijn belandt of toch nog gedragen worden!

Tamara M. zei

Hm sja... Tis weer wat anders dan een tupperwareparty. Die kan ik me trouwens ook nog wel herinneren.
Tis niet iets wat je vaker doet... Lekker gaan! (I think I would:)

xxx Tamara

Anoniem zei

ga erheen! het is leuk hoor ik heb ook ooit een dildoparty gweest eerst dacht ik eng... maar toen viel het best mee. Het gat precies het zelfde als een tupperware party maardan met dildo's:P Enige nadeel is dat je van iedreen weet wat diegene inkoopt.

Groetjes Jolien

Alida zei

Hoi Monique,
Tja, ben dan misschien toch een preutse ouwe doos, maar ga toch liever naar een Tupperware party.

Maar jij bent jing en je wilt wat...
Dus veel plezier en denk aan de buren!!!!

Dikke kus van Alida

rob zei

Hoi Monique,

Over nostalgie gesproken dan denk ik ook terug aan de "oude" TV series zoals "De Zevensprong", "Q & Q", maar ook de Engelse comedies
"Are you being served?", "Man about the floor", "Some mothers do have 'em" en "George en Mildred".
Dat is toch ook wel nostalgie.

anne-marie zei

hoi Monique
Ik heb toch meer met nostalgie.die tupperware partys waar je altijd een klein handig geschenk kreeg.
Zou dat ook op zon moderne party zijn.
Waar je als gastvrouw iets mocht uitzoeken.
Ook heb ik nog zon mooie karaf waar body lotion in zat.
Ja het was altijd super gezellig.
gebruik nog altijd wel iets van de tupperware.
Roept fijne herrinneringen bij me op.
Dankje wel monique