Iets te hard misschien?!

Welke film gaan we nou? Ja dat weet ik ook niet hoor?
Ik wil naar de bioscoop waar jij zo zat met die popcorn!! Ja dat is Mustsee, maar daar draait niet die film!! Nou wij gaan ff eten en dan zien we wel oke?! Goed!
We rijden aan!
Peter aan het stuur en Loes op de bank en ik zat voor in!
Ik besloot om de DJ uit te gaan hangen in de auto van Peter en Loes, goede muziek!!! Pussycatdolls Don't cha!!
WAAAAHHHHHHHHH HARD HIJ MOET HARD!!!
Heerlijk muziek hard, in een auto en gas er op!
Voelt voor mij als vrijheid!
Stonden 39 nummers op MP3 speler en alle 39 nummers had ik volle snelheid geluisterd!
Tot ergenis van Peter!
Wij kwamen aan bij Kentucy Fried Chicken!
Dus wij bestelde wat, en ik zag dat Linda er ook aan de balie aan het wachten was.
Ik zeg 'hey Moppie! Geef ze een kus en vraag of ze erbij komt zitten, en dat doet ze ook!!
Gezellie!

Nou naar vele vette vingers en veel servetten gebruikt te hebben, en alles op was, werd het tijd om weer naar het volgende project te rijden!!
De EUROSCOOP!
Eerst natuurlijk harde muziek!!!!!
Heerlijk!!
Even anders dan altijd maar mijn kleine radio uit mijn kippenhok!!
Nee in deze auto was het knallen en hard ook!!
We zien de EUROSCOOP rijden de parkeergarge in!
Komen aan, en we zien alleen trap!!
Meen je niet?!
Geen Lift?!
Nee!
Stom!
Hmmm oke gas er op zijn we er zo snel mogelijk vanaf!
We zijn boven!
IK doe niet moe,
ben wel moe!
En in deze bioscoop was ik er zelf nog nooit geweest, is nieuw in Tilburg!!
Man GROOT niet normaal!
En vooral NIET gezellig!
Er hangt nog geen sfeer al zou je het willen!!
Alles is zwart met een enkel kleurtje!
We staan bij de kassa!
Welke film?
Uhmmm!
Uhmmm!
Uhmmmmmm!!
Zullen we Bankok Dange gaan bekijken? Ja allemaal mee eens?! Ja oke!
Nou we moeten naar zaal 5!
En dat is ver!! Maar goed we arriveren in onze zaal!
Gelukkig branden er nog kleine lichtjes, anders had ik de vloerbedekking van heel dicht bij gezien!!
We nemen plaats op onze stoelen, die erg lekker zit, Lekker zacht en comfortabel!!
De film begint!
Merk dat ik er niet echt in kom!
Gaat over een huurmoordenaar, en die moord natuurlijk weer het een ander uit!!
De film was grauw en somber van kleur!
Je werd er niet vrolijk van!
En het was zeker niet druk, denk dat er een man of 20 in de bioscoop zaten!! Maar het was muis stil! Op de film naar dan!
En zoveel werd daar niet in gesproken, of er werd dan wel weer vol op geschoten!!
En ineens kwam Justin Timberlake binnen in de bioscoop!!
Echt?
Ja echt!

*Putjs* putjs* putjs*
If I wrote you a symphonyJust to say how much you mean to me
What would you do?
If I told you you were beautifulWould you page me...

Alleen Justin, kwam vanuit mijn mobiel!
En niet echt zachtjes terwijl hij op zacht staat!!
Ik schiet al in de lach,
duik op mijn mobiel en moest hem wel weg drukken..
Ik dacht ik sms even....ik zit in de...
En jawel gingen we weer
Justin kwam weer vol overgave binnen!!
*Putjs *Putjs *putjs
If I wrote you a symphonyJust to say how much you mean to me
What would you do?
If I told you you were beautiful
Would you page me on the regularTell me, would youWell baby, I've b

En ik moest zo lachen en Loes ook!
Zeg tegen Loes,
ik ga wel ff naar buiten!!
Druk weer mijn mobiel uit!! Maar dat was ook nog een avontuur..
Ik, en traplopen is al moeilijk,
verlies best snel mijn evenwicht, maar dit was een trap met die lange treedes!!
Dus ik op zoek naar tree 1 ja ik sodemieter al bijna,
riep het #$%*""@@%$# woord!
Nou na veel wikken en wegen was ik er! Nou even gebeld en verteld dat ik de bios zat, wenst mij veel plezier en we spreken elkaar nog! Doei! Houdoe!
Weer terug naar zaal 5!!
Loop zaal 4 binnen!
Juist!
Verkeerde Film!
Toen kwam ik eindelijk in zaal 5, hoe hoog zaten wij ook al weer?
En ik zag NIKS!!
Hmmm en moest die trap weer op in het donkerte wat erg!
En gelukkig zie ik Loes zwaaien zo van JOEHOE hier zitten wij!!
Nou probeer er te komen, ga vlug zitten, en ik hijg heel de bioscoop bij elkaar!!
En we zaten toch in Bangkok Dange!!
Zo moest ff uithijgen en Loes moest zo lachen en ik ook weer dus nog langer hijgen!!
Toen Ging Peter weg.
Wat gaat hij doen?
Ja Roken!!
Ow even kijken of hij ook misschien bijna valt!
Nee!
Paar minuten later zagen we Peter ook in de donkerte terug komen!
En natuurlijk kon hij ons ook niet vinden!
Nee Peter liep alvast naar een rij met stoelen, maar dan voor ons!!
En ineens zag hij, dat hij een rij verder moest!
Nou weer lachen!
Eindelijk film was voorbij, op naar mijn kippenhok!
We kwamen er achter dat we met zijn 3e de film niet leuk vonden!!
Komen wij bij het ziekenhuis aan, zegt Peter tegen Loes, 'ja geen uren he?!
Ik zeg hoezo?
Ja, jij mag ff rijden met mijn auto, kan je knallen met de muziek!
Meen je niet?
Jawel! Echt?!
Ja, ga nou maar! Oke dan!
Dus we wisselen van plaats Loes zit nu naast mij, en ik achter het stuur!!!
En vraag nog en wat ga jij doen dan?
ROKEN!!!
Oke tot zo!
Welke auto bestuur je dan Monique?
Nou in een nieuwe Toyota Ygo.
Nou daar gaan we dan!
Vroeemmmmmmmmm muziek hard en het klonk lekker duidelijk!
Auto rijden is voor mij ontspanning!!
Geeft mijn vrijheid!
Heerlijk gewoon!
De stoplicht nadert!
Komt een auto naast ons rijden, rolt heel langsaam naar voren,
Loes kijkt, en doet, en zegt "Nou niet slecht wat er in zit!!
Dus ik kijk ook, maar ik schiet al in de lach,
heel hard de muziek pussycatdolls op de achtergrond, het is groen!!!!
Ik geef gas en zo hard (was niet de bedoeling)
dat ik vol met piepende banden vol gas over de Ringbaan Noord vloog!!
Alles wat op het dashboard lag vloog als een gek door de auto heen!!
We keken elkaar aan,
en we schieten kei hard in de lach!!!!
OOOHHHHHH was niet normaal!!
Kom we gaan maar het kippenhok ben moe en Peter wacht!
Maar we moesten zo lachen!!!
En hoe die gozer er nou uit zag weet ik niet meer, zo snel ging het dus!!!
Niet belangrijk!! Maar wat een lol zeg!
We komen aan, ik word weer gedropt in mijn kippenhok!!
Heb het wel tegen Peter verteld
Hij zei is niet erg, heb ik ook zo vaak!!
Nou we nemen afscheid van elkaar
Loes en ik hebben goede afspraken gemaakt met elkaar en dat werkt goed!
We spreken elkaar snel weer!! Sms wel als jullie thuis aan gekomen zijn!!
Oke Hoie!! Houdoe!

Zo nu vernevelen en op tijd naar bed, dacht ik!!
Half 12 Stapt verpleegster K binnen! Hey hoe gaat het?
Dat is lang geleden!
(Kwart voor 12 smsje, Loes en Peter zijnn veilig thuis!)
Ja en zo kletsen we wat bij!! Zo ik pak even een bakse koffie bij jou!!
Oke, dus om 12 uur zat Verpleegster K aan de koffie in mijn ondertussen beroemde kippenhok! We lachen en praten wat en ik begin te huilen!
Ze staat op, komt achter mij staan en houd mij vast en ze troost mij!!
En ze liet mij niet los, even een ECHTE knuffel...
En ze fluisterde maar, HOOP BLIJVEN HOUDEN!! HOOP DOET LEVEN!!!
Half 1 Ik neem mijn slaappillen verpleegster K, en wil gaan vliegen met mijn F16!!!
Tis al weer veel te laat!
Ja is goed, ga ik weer werken!
Oke slaap lekker!! Werk ze en nog bedankt!!!


I love Life xx

3 reacties:

Loes zei

MOP!!
haha het was echt super gezellig!
leuk om terug te lezen!!
als ik het lees.. lig ik gewoon alweer in een deuk:P oh geweldig gewoon, dat gaan we nog wel eens over doen he;)
op naar de 21e, ook dat gaat vast en zeker super worden!
Ik hou van je!
keep your head up!
liefs en een dikke kus
Loes

Marjolein zei

Was je gisteren naar de bioscoop???

Ik was gisteren bij Laura, in Tilburg. Wij zijn naar de MustSee bioscoop geweest, naar Accidental Husband. Erg grappige film. Een feel good movie, net wat ik nodig had.

Was leuk om je daar tegen te komen. Jammer hoor dat je toch naar de Euroscoop bent gegaan :-)

Groetjes

Alida zei

Dus een dag met een lach en een traan!
Lief hoor die verpleging daar.
maar ja, na zo'n lange tijd hoor je er ook helemaal bij.
Heerlijk om te lezen dat je ondanks alle ellende en verdriet toch nog kunt lachen en genieten!

Liefs Alida