Gezellige middag!!

hmmm de zon schijnt al vroeg door mijn kamerraam naar binnen.
Weet wel dat ik niet binnen wil blijven zitten, nog even van de zon genieten.
Hallo met Hilda?!
Hey met monique, heb je iets te doen?
Ja, ik moet werken!
Hoezo zijn de winkels open dan?Ja!!
Ow misschien kom ik wel dan even kijken!

Goede morgen met Fien.
Hey met monique, zeg Fien heb je iets te doen vanmiddag?
Hoezo wil je iets gaan doen dan?

Ja de heyhoef is open!! (heyhoef is een winkelcentrum)
Ow ja dat lijkt me wel leuk, hoe laat wil je gaan dan?
Weet ik niet rond 1 uur, wand mijn ouders komen nog.
Ik zal even voor de zekerheid even bellen oke?!
Is goed dan hoor ik je zo weer!

Hallo met Marrian! hey mam, hoe laat komen jullie? Rond half 12!
Oke tot straks moetie, tot straks hoor ik ze nog zeggen!

Hallo met Cindy?! Hey met Monique, heb een vraagje?
Ja vraag maar! Zou jij mij, samen met jullie mam (fien) en de rolstoel (die je niet kan inklappen) weg willen brengen naar de Heyhoef? Ja hoor!! Hoe laat kom je dan? Rond 1uur?!

Ik kom er nu aan! Ja maar het is half 1. Ik ben er om kwart voor 1!
Mijn ouders brachten mij met de rolstoel, naar beneden, en daar stond Cindy al klaar!
Even groeten en kussen en op weg naar de auto!!
En weer lukte het ons om mijn harde EHBO rolstoel die niet opvouwbaar is in de auto te krijgen!!
Mijn ouders gekust, die gingen een andere kant op! Ben blij met ze!!
Op naar de Fientje We komen aan!

En Fientje stapt in de auto en haar dochter brengt ons zo naar de Heyhoef!!
Leuk gezellig, het was druk en toch lekker weer! Heerlijk!
En zo hangen wij een beetje rond, tussen de muziekkanten, en de hiphop lessen, van alles wat.
Fientje duwt mij een winkel in..
We kijken rond en ineens, hoor Hilda roepen hey zus!! Ik zeg, hey! Dus hier werk jij?!!

Nou zo leuk, dat ik dus toch weer in het pashok beland!
Weer het een het ander gepast!
En jawel Hilda zei, dit is ook heel leuk!
Ja even wachten, het zag er zo stom uit!
Maar toen ik het aan had en eenmaal voor de spiegel stond, dacht ik chips!!
Het staat leuk.... Leuk zei Hilda!!
Ja leuk, maar heb teveel gespent deze maand!!
Ow en zo met deze riem er op echt leuk!! Wat kost het dan? En die riem? Ow duur!

Hey Kaat jij ook hier in de winkel! Je ziet er goed uit Kaat!
Kaat en ik kussen elkaar paar keer op de mond!!
Ja zegt Kaat, dit is goeie lipstift die geeft niet af!! hahhaha muts!
Hey, we zien elkaar woensdag!! Veel plezier nog vandaag!! Doei!

UHmmm wat koste die riem ook alweer?
Oja, zo duur! En dat apparte kleding stuk?
Oja, redelijk geprijst! Nou doe ze maar alle bij!!!!

Mijn zus kijkt als of ze water ziet branden, en ze lacht, omdat ze dat niet had verwacht!!
Leuk om te zien! Krijg van heel personeel in de winkel een hand!
Ow ben jij, het zusje van Hilda? OOhh ik heb al zoveel over jou gehoord zegt de man!!
Hoop wat je hoort, dat het goed is!! Alleen maar goed!
We rekenen af en we zijn weer weg!
Houdoe zus!! We hobbelen verder met mij vette rolstoel, en we hoppen zo de Hema in.
Hey Monique
Hey Tamaar, hoe is het?
Ja goed! En met jou?

Ja ook goed! Ik kom je snel opzoeken zegt Tamaar!

Is goed wijfie! We bellen, krabbelen, we hyven! Houdoe!
Oh zegt Fien, daar loopt onze Ton!
Wie?
Ton de zoon van Fientje met zijn vrouw Marjolein!
We stelden ons aan elkaar voor!
Zullen we iets gaan drinken?! Ja goed, waar? ja daar! Is goed

Met de rolstoel heel wat opstakels gehad in dat eettentje! we zaten eindelijk, ober kwam!
Wat willen drinken? 2 cola 2 bier! Zullen we nog iets kleins erbij eten?
Ja lekker! Alles aan de Ober door gegeven!
En alles kwam netjes op tafel!

En inneens stapte er muziek kanten binnen, met hoeden, en ze zongen vol op!
Ze kwamen daar ook eten maar de zanger keek nogal eens vaak mijn kant op!

Fien zei, je hebt sjans!!!
Joh Fien! En wij lachen!
En zo stond ie ineens naast ons tafeltje en kwam vragen waar het slangtje voor diende in mijn neus. Heb je COPD? Nee CF!!!! OJA!! Taaislijmziekte!! Ow wat erg!
En zo een beetje verteld!
Hij maakte nog een foto van ons vieren maar ok zo slim om naast mij in mijn rolstelte gaan zitten en dicht tegen mij te komen, en een foto van ons te schieten!
Kreeg ook zijn mail, kon ik die foto door sturen!!
Ja wachten kan soms heel lang duren!

Hij ging ook nog een flink zingen!!!
Wat een lol zeg! Ober wilt u nog iets drinken?
1 cola en 3 bier! Ik dacht ff 1 pilsje!
Was moe geworden van het lachen en de lol, dus dat pilsje knalde harder aan dan ik dacht, dus je kan hem op drinken!

Maar dat deed het niet, heb meer als de helft bij Ton in zijn glas geschonken!
Zijn glas was toch leeg!
Nou de muziekkant vertrok weer naar buiten en wij ook!! De vermoeidheid nam toe!

We hobbelde nog wat rond, maar ik was ineens te moe!
Dus we gingen op zoek naar de auto van Ton!!
Past deze rolstoel wel in je auto dan?
Ja hoor!
Oke! Ben benieuwd!

Na 3 pogingen lag mij EZ rolstoel in de auto!

Eindelijk naar mijn kippenhok! En kapot dat ik was!!
Dus aangekomen even nog koffie gezet, en mijn ging gewoon sprayen en de hele mik mak!!
Vanavond is er ook luchtballonen show met lichtjes!
Leuk! Kijken? Ja is goed!
Maar eerst rusten!!

Oke!En met de rolstoel! Ja natuurlijk!
Rond half 8 halen we je op! Oke!
Nou daar stonden wij dan te kijken naar de luchtballonen!
Wel mooi, samen met muziek!
Op de muziek van de Titanic, (mooi) alleen het ging niet allemaal tegelijk.

Eigenlijk was het een zooitje! hahhahahhhahaah!!
Deze week even wat rustiger aan doen!!
Ben kapot! Maar dit moment pakken ze nooit meer van mij af!!

Mijn F16 stijgt al op! slaap lekker!
Liefs MoMo xx

4 reacties:

Unknown zei

zo , ben ik hier de eerste die weer moet reageren !!!!!

Alida zei

Fijn te lezen dat je het weer zo leuk hebt gehad.
Het is afzien, maar het laadt je accu wel weer op. Kun je er weer even tegen.

Maar krijgen we nog te zien wat je hebt gekocht??
Ik ben een vrouw, dus NIEUWSGIERIG!

Kus Alida

Alida zei

Hey Monky,
Nu nog nieuwsgieriger.
Ik lees op je Hyves en op die van je mama iets over een eigen huisje?

Vertel eens!
Ga je dichtbij je ouders wonen?
Hoef je nu niet op longen te wachten in het ziekenhuis, maar gewoon in je eigen huis?

Dikke kus van Alida

Loes zei

Hee mop!
Weer een gezellige middag in the pocket!! Leuk om te lezen!
We spreken ons he..
Liefs je boe!!
Love youhoe!(K)