Bioscoop!

Wat ga jij vanavond doen?
Weet ik nie?
En jij?
Ook niks!!
Wantend draait in de bioscoop!
Is dat iets dan? Ja ze zeggen van wel. Angelina Jolie speelt er in mee!
Zullen wij gaan?
Wij?
Ja wij!
Ja oke!!
Zal ik al ff kijken op je pc waar dat de film draait?!

Ja hoor kijkt maar!
Hij draait om 10 over half 7, of om kwart voor 10!
Doe maar 10 over half 7, anders word het voor mij te laat!!


Wil je op de Lovebankjes?

Of op 2 losse brede stoelen met een tafeltje er tussen?!
Ja doe die laatste maar!
Haal ik jou op, of jij mij?

Ik haal jou wel op!
Kan jij dat wel? Wat dacht jij dan!!!!
Rond 6 uur haal jij mij op oke? Oke tot straks!!

Stap in mij auto, wist de weg, onder weg valt mij auto een aantal keren stil, (nou mag ik niet vloeken, dus er moet iets anders voor in de plaats komen) en dat is moeilijk!! MWAAAAAAAAAH gv...d om het af te leren!!
Hij start, en eens wist weer waar ik naar toe moest rijden!( vrouwen!! Heerlijk zijn wij toch he?!)

Gaat mijn telefoon! Ja?

Hey waar blijf je?
Ja ben onderweg, weet de weg niet meer, maar nu weet ik het weer, ben er zo!!

Oke dan loop ik al richting jou kant op!
Oke doei!
Autodeur gaat open, hey!
Hey to!
Zo op weg naar de bioscoop!
Ow de bios heet Mustsee!
Komen er aan, de kaartjes waren al betaald en al, via internet, en nee hoor er waren geen kaartjes!!:-
Na enig uitleg, kregen we de kaartjes de lift werd met de sleutel ontrendeld, en zo belande wij in zaal ROOD.
Zo donker!!! Man ik zag echt helemaal niks, dacht ik lig hier zo op de grond of val nog over het balkon! hahhha

M die lachte omdat ik het echt niet zag!
Nu komt het ergste, hier kan je gaan zitten zei M! Ik ging zitten,en dacht jee wat een hoge zit en wat smal, het zal wel!
Nu komt het! M zegt, 'Monique je zit op de arm leuning!!
Hmmmm Juist ja ! Eenmaal toen ik goed zat, merkte ik wel het verschil!
We zaten in een soort van V.I.P ruimte er zat geen hond!
Niet?
Nee honden zijn er niet toe gestaan!

Wil je iets drinken?

Ja lus wel cola!
Wil je nog iets anders?
Ja zoute popcorn!

Is goed ben zo terug!!Nou die stoelen waren breed, niet normaal en een tafeltje voor je stoel!! Nou dus op mijn breede stoel kon ik mijn tank makkelijk kwijt, mijn tas, mijn mobiel, mijn voeten, mijn jas, dus heel de mikmak.
En M had de andere brede stoel, maar mijn stoel was drukker! Verders was in heel de ruimte niemand te zien. Leek wel een prive bios!

M komt terug met Cola en popcorn!
Dank je wel!

Film begint.....AL gelijk ingewikkelt, veel kogels, veel geweren, en veel vlieg werk met auto's over elkaar heen en weer en dan gewoon weer verders rijden als of je het elke dag doet!
Ik geloof als ik zo met mijn mazda 121 doe, blijft er niks meer van over.

Maar in die film niet, nee de Viper reed nog net zo snel! Met natuurlijk A Jolie aan het stuur. Die heeft een hoofdrol zegt in heel de film denk ik 3 zinnen, maar ja als je haar in de ogen aan kijkt, dan verteld ze al genoeg.
Nou de meest gek uitgevoerde schietpartijen vlogen je om de oren, voor mij een beetje teveel!! En zeker overdreven nep! Maar wel een echte mannen film!!

Maar onder tussen wilde M zijn cola pakken en stotte tegen de emmer met popcorn!
3x raden waar de popcorn lag?!
Juist over de vloer en niet 1 keer!
Nee M deed het zelfs 2 keer!!
Nou heel de vloer lag vol popcorn je kon er van de vloer eten!

Wij lachen, zag er niet uit!! M zei tegen mij, ja nu kan jij de weg wel terug vinden, wandt er ligt toch overal popcorn! K Lag helemaal in een deuk!! Wat een zooitje zeg! Blij dat er verders niemand zat!
Maar goed de film duurde maar door, zelf vond ik er niks aan!! Te ingewikkeld verhaal....Ja dus het kan ook aan mij liggen! Het zal het laatse wel zijn.
Half 9 de film was afgelopen!!

Wil je nog ergens iets aan drinken?
Ja heb zin in een KFC met een maiskorf, cola en platte kippenvleugeltjes!! Jammie.De man achter kassa was erg vrolijk! Ik wilde graag een maiskorf, hij zo nou oke in plaats van friet krijg jij die maiskorf!

Aardig van de man, anders moet je het appart erbij bestellen! Dus dat was goed geregeld!

Morgen (zaterdag) word ik op gehaald door S dan gaan we kijken naar ballonvaren kijken, dan stijgen er heel veel op! Dus das leuk!
Nou M in de stad verders afgezet, veel plezier in de stad! Houdoe!

Zo ff lekker in mijn auto'tje met de Ipod in mijn oren! Dat niet mag, maar heb er geen radio in mijn auto! Dus hoppa Ipotte maar!! En zo beland ik weer in mijn vertrouwde kippenhok!!
Bedankt M dat je mee hebt genomen, en bedankt je mijn lekkere popcorn over de vloer hebt verdeelt! hahahhah

Mijn f16 stijgt zo weer eens op! Kijken waar ik vanacht nog overheen vlieg!
Slaap lekker!

Fijn weekend allemaal!

1 reacties:

Alida zei

Nou, jij hebt je avontuur wel weer gehad zeg. gaat er bij jou wel eens iets normaal???

Liefs Alida