Vergissing !!

Met D, vanuit hey UMC! (D is de maatschappelijkwerkster van het UMC)
Hallo met Monique! Hey hoe is het? Vraagt D.
Ik zeg het gaat, dat het mij niet in de koude kleren is gaan zitten wat er allemaal is gebeurt de laatste weken!!!
Zegt D, "Ja Monique, maar ik heb jou BLOG gelezen!
En volgens mij klopt er iets niet?!!!
HOEZO NIET? Vraag ik al heel erg geirriteert!
Nou, ik lees dat je schrijft, dat er een chirurg van uit Groningen komt opereren, maar dat is volgends mij niet zo!! Nee, het tyme van UMC transplanteerd jou!!
Ik vraag dus, ook die chirurg die eerst niet wilde? Ja zegt, D "volgends mij wel, ja, ik weet het ook niet zeker!!! Mijn bloed kookt!!!!!!!!!!!! Dus niet Groningen?
Nee!! Ja, maar DR D Gr zei 'Groningen!! Zeg ik! Nee, dan heb jij het verkeerd begrepen!! Ja, natuurlijk, IK!!! Ik ben zo ontzettend boos!!! Zo kwaad!!
HOE ZIT HET NOU, ROEP IK DOOR DE TELEFOON!!!!! Ik ben boos!!!!! Kwaad!!
Begin zo aan mij zelf te twijfelen, heb ik het dan zo slecht begrepen!
Terwijl ik zeker heb gehoord dat De Gr, zei ja Groningen wil het doen, maar de operatie vindt wel plaats in het UMC...Ik was nog hieperdepiep blij!!
Ik zei tegen D hang maar op, je hebt heel mijn dag verpest !! Heb er zo geen zin meer!! Eerst wil die chirurg het niet, en nu wel! Voor mij een raadsel, maar ja, ik ben de gek!!!!
En verdom het om naar Utrecht te gaan!!! HIJ, ZIJ, HEEL UMC komt maar hier toe!!!!!!
IK ben kapot van heel dat geleur over, hoe slecht ik wel niet ben als patiente, om getransplanteerd te worden!!! Hoe vaak ik dat nu wel niet heb gehoord!!!
Maar ja, en de chirurg wil geen patiente verliezen!!
NEE MAAR IK OOK MIJN LEVEN NIET!!!
Sinds de screening 2005 hoor ik dat ik een moeilijk geval ben!!
Dat het zwaar word blah blah blah!
Ja ze moeten eerlijk zijn, maar ze mogen me onderhand ook wel eens een beetje hoop geven!!!!
Ik ben het KOTS beu!!! En dan zegt die klote hommel dat hij het niet aan durft, en nu blijkbaar weer wel, terwijl ik dacht dat een chirurg van UMCG kwam helpen, is dus niet!! JA hoe moet ik me dan veilig voelen!! Weten jullie het???? Ik niet meer!!
Wil je met Dr D GR spreken? vraagt ze ondertussen! NEE gil ik !!!!
Ik voel me radeloos..LEEG Ja maar die kan het je dan uitleggen daar heb je recht op!! Pleur ik dacht ik!! RECHT?!! What The fuck is nou het recht?! Ja staat als patiente altijd met je rug tegen de muur!! Ze probeert me te bedaren, maar ik raasde behoorlijk door!! Ik breek ook van alles!! Ik ben niet van beton!!
Ik zeg Dr D GR belt mij maar, nee ik wil hem nu spreken!!! En ook weer niet godverdomme wat voel ik me klein worden in deze nachtmerrie!! Ik zal een kijken of ik hem kan oproepen zegt D! Denk ondertussen bij mij zelf, hoe moet ik het toch allemaal doen, k weet het niet!! Ben te kwaad!! Monique?! Ja!!!! Nou Dr D Gr ligt te slapen die heeft een vanacht een transplantasie gehad!
Die was dus bij Bart! Bart ik ken je niet, maar ik weet dat jij dus ook verkleefde longen hebt!! Dus ook een moeilijke operatie!!
Hou vol en doe je ding Bart!!! Ik denk aan je!!
Dus DR D GR is er niet!!! JA dan moet hij mij morgen maar bellen!!!
D probeert nog te praten en ik zeg eerlijk dat ik er geen zin in heb, en vertel dat ik er genoeg van heb!!! Je hebt mijn dag al verpest hang als je blieft op!!
Maar ik laat DR de Gr Je morgen bellen!! Zal best denk ik !
Vanmorgen rond half 12 telefoon!
Met Monique.
Hallo met DE Graaf, hoe gaat het met je?
Ik snap het niet meer!!
Ik leg mijn verhaal uit aan De Graaf, hij zegt oke, misschien had ik het anders tegen je moeten zeggen, en misschien door de spanningen is alles langs je heen gegaan!
Ik zeg nee want jij zei,toch zus en zo!!
Ja das waar, dat maar zo bedoelde ik niet! kortom wij hebben elkaar verkeerd begrepen, ik hem, hij zegt zelf ook hij had het ook duidelijker moeten formuleren!!!! Oke dan!! Dus de zelfde chirurg, maar een andere techniek!!
Gek he, dat ik dan bang ben!! Gek he, dat ik dan ga twijfelen!! Gek he, dat mijn vetrouwen behoorlijk is beschadigt! En dan nog maar niet te spreken over mijn gevoelens in mijn bol!
Ik ben klein! Maar, kleiner maken dan dat ik al ben, KRIJGEN ZE MIJ NIET!!!!!!!!!! Nu (vandaag 5 sep 08) zeg ik tegen D sorry dat ik ZO ONTZETTEND tegen je ben uitgevallen!! Maar het verandert niet mijn gevoel!!
En DR D Gr ja die vent mag ik wel, daar ligt het niet aan!!
Snappen er alleen niks meer van! Mijn vertrouwen moet groeien!!!
Komt goed!! Komt tijd, komt raad!!
ROCK!! Liefs Momo!

2 reacties:

Hans van Roon zei

Perfect gedaan, Monique, mooie vormgeving,
Kus, Hans

Mike zei

Lees ik nu dat je ook verkleefde longen heb? Me 2.. en sta ook op de trans! Echt lastig verhaal lees ik zo, maar goed opgelost..