Terug op het oude honk!

Dit is weer een bvf berichtje.
Mo mag terug naar de longafdeling!

Hoe raar het ook klinkt, Mo is blij dat ze weer terug is op haar kippenhok! De kamer waar ze eerder meer dan een jaar heeft gewacht.
De IC is op zich druk, heel veel piepjes en gedoe om haar heen. Nu een rustiger omgeving, die ook nog wel wat vertrouwds heeft.

Ik hoop dat ze vannacht weer eens een goeie nacht heeft.

De medicatie lijkt haar lijf beter te maken, maar maakt haar geest wat 'timide', ze is ietsje minder pittig dan normaal.
(eerder werd ze van deze medicatie nogal bozig, en wilde ze iedereen 'te lijf' gaan, dan is dit misschien nog wel zo handig, maar toch niet leuk.)
het zal vast wel over gaan, want het blijft een bikkeltje.


Voor kaartjes is het nieuwe adres: kamer 1 op afdeling F van het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg, Postbus 90151, 5000 LC Tilburg

Morgen weer verder nieuws!

Liefs Mo, groeten bvf.

5 reacties:

Alida zei

Kukeleku, mevrouw kip is weer terug in haar kippenhok.
Geen gepiep en gesodemieter in en om je bed.
Ik hoop werkelijk dat het lukt om nu wat beter te slapen.

Stukje bij beetje beklim je die enorme berg. Maar je zult de top bereiken.
Nu voelt dat nog niet zo, maar je KUNT het.

Ik ga nu ook naar bed.
Doodmoe en geen puf.

Dikke welterusten kus van Alida

Mell! zei

Heej Meid,

Wouw, nou kijk.. wel weer een goede stap zeg! Dat bewijs je maar weer. En dan is je kippenhokje inderdaad wel weer wat fijner. Van al die piepjes en stress om je heen is helemaal niet leuk!

ik hoop dat je mijn kaartje wel ontvangen hebt!

Knuffel Melanie

Anoniem zei

Lieve Monique,

Fijn dat je weer van de IC af bent, hopelijk knap je nu snel weer lekker op! Maar ik blijf voor je duimen dat de longen snel komen!
Enne... hoe was je verassingsbezoekje??? ;)

Veel liefs Daphne

Anoniem zei

HOU VOL MEID HET KOMT GOED:

Phela zei

Hoi Monique

Fijn dat je weer terug bent in je kippenhok.
Kun je misschien eindelijk een beetje tot rust komen en misschien dat je dan wat kan slapen zonder al dat gepiep om je heen.
Het is in iedergeval weer een stap vooruit.

Je ziet me binnenkort wel weer verschijnen.

Hou je taai he meisje !!

Liefs en een dike knuffel

Phela