Kleine stapjes vooruit

De eerste de beste nacht in het kippenhok ging goed! geen gedoe met piepjes, maar wel de Keeshond vlakbij. (bedankt tomaatje!)

Ondanks dat Mo in haar kippenhok is geland, lukt het nog niet helmaal om zelf het blog te vullen, jullie moeten het nog even met mij(bvf) doen.

Het bedfietsen kan hier niet, ze moet nu gewoon in de stoel en proberen soms een klein stukje te lopen. Morgen komt er een fysiotherapeut. Moet ze extra hard aan het werk, maar dat wil ze ook!.

Ze bikkelt rustig verder, het is nu wel soms wat benauwd. De saturatie meter hoeft niet meer de hele dag aan de vinger. ze is bijna draadloos.

Ik moet jullie bedanken voor alle lieve reacties, daar is ze heel blij mee. (vandaag zijn er een hoop kaarten aangekomen op het nieuwe adres!)

Als het lukt morgen weer nieuw nieuws,


ps: de cbfd t-shirts zijn heel lekker in bed!
liefs van mo, groeten bvf.

3 reacties:

Veronica zei

CFBD rules...........op het strand, in bed!!! Geef de voorkeur aan een strand look!!! Dus hopelijk kan het T-shirt binnenkort weer gedragen worden op de plek waar het thuishoort; Zonnig strand met een leker zout windje. Tot die tijd is het fijn om te weten dat ze multifunctioneel zijn en ook in het zknhs comfort bieden. Enjoy, maar vooral opknappen.!!

Yehudith zei

Keeshond is de liefste :D

Alida zei

Het doet me goed te lezen dat mijn apie weer wat tot rust is gekomen in haar kippenhok.
Geen gepiep en gekreun en gepraat om je heen.
De warmte is waardeloos, en de benauwdheid helemaal.
Maar ik heb zo het gevoel dat het weer een klein beetje de goede kant op gaat.
Blijf roeien Monique!!
Kus Alida