Emotionele dag met hond

Hallo Allemaal,
hier weer bvf.

Vandaag had Mo bezoek. Het was wel een beetje emotioneel. Van het bezoek heeft mo een heuse waakhond gekregen! Het is hond voor lange nachten, die ze mag lenen zolang ze wil. Hij heet Keeshond en is best groot. Volgens broeder M. ligt het bed vol met hond. (Tijger zal wel jaloers zijn!)

Afgelopen nacht was wat moeizaam, zeg maar zwaar. We hopen dat het de komende nacht beter zal gaan met de Keeshond.

Mo heeft zelfs vandaag gefietst! in het weekend met een fysio. En ook nog in de stoel gezeten de hele tijd.

De waardes in het bloed gaan trouwens geleidelijk nog ietsepietjse beter!

dat was het voor vandaag.

tot later.

liefs mo en groeten bvf.

3 reacties:

Alida zei

Lieve dappere schetepoeperd.
Wat lief dat je een "echte"knuffelhond bij je in bed hebt liggen. Een stukje geborgenheid. Jank z'n vacht maar kletsnacht van machteloosheid en verdriet. Die vacht droogt wel weer.

En ondanks alles probeer je op de been te komen.
Je zou een goeie zijn voor defensie.

Als jij je tanden laat zien gaat zelfs de Taliban er vandoor.

Ik ga nu slapen, jij hopelijk ook.

Welterusten en tot morgen

Phela zei

Heej meisje
Vervelend voor je dat je niet goed kunt slapen.
Ik hoop dat je deze nacht wel wat kunt slapen.

Ik laat je morgen even weten via sms hoe het gaat op de rommelmarkt.
Als je zin hebt mag je me ook altijd bellen heb mijn telefoon in mijn broekzak.

enhu laat je koppie niet hangen he je bent een taaie je red het wel.


Liefs Phela en tot volgende week.

Anoniem zei

lieve sun shine, ook mijn boef had de laatste mnden een waak hond, bij haar in bed
de momenten dat je naasten er niet zijn waakt hij bij je
op de momentjes dat het echt spannend was, greep hij de dokter gewoon bij zijn broeks pijp
haar waak hond is dan ook met haar mee gegaan
haar naasten achter latend

doe je best, en een hele, hele dikke knuffel uit twente