Stapje vooruit, litertje minder!

Hallo Allemaal,

hier weer een bericht van bvf. (ik ben niet altijd, zelfs te weinig bij Mo, maar heb wel regelmatig contact via mail, telefoon, ouders en verpleging als het moet)
Mo en ik vinden helemaal niet belangrijk dat jullie weten wie ik ben, dus dat laten wel lekker zo!

Vandaag is er wel weer sprake van een beetje vooruitgang!
De sonde voor de voeding is vandaag er uit gegaan, dat vindt Mo prettig. Vandaag ook weer een paar uur in de stoel gezeten!
Wat een bikkel he, met net 'geplakte' long!

Ook is haar zuurstof een litertje lager gezet! Klink goed vind ik.

Afgelopen nacht met de hulp van wat medicatie goed geslapen.
Het lijkt er op dat er nu weer stapjes in de goede richting gezet worden.

Ik hoop dat we morgen weer positieve meldingen hebben.

tot horen vast!

groeten bvf en Mo.

4 reacties:

Anoniem zei

Lieve Mo,

Geweldig om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Je bent een KANJER!!!!
En ben het er mee eens dat het niet belangrijk is wie de bvf is.
Maar wil je wel bedanken voor het op de hoogte houden van ons allemaal!!! SUPER!!!

Dikke kus Marloes

Alida zei

Heerlijk dat het weer wat beter gaat dan gisteren.
En ook dat Monique lekker geslapen heeft afgelopen nacht.
Sorry dat ik vroeg wie bvf was. Geen nieuwschierigheid, puur belangstelling.
Maar ik respecteer je anonimiteit hoor.
Ben allang blij dat je ons zo goed op de hoogte houdt!!!

Liefs Alida

Veronica zei

Joewie, sonde 14 eruit, zitten op een stoel...........dat gaat weer de goede kant op. Heb ook een leuk nieuwtje; 7,5 voor mijn afstudeer onderzoek. Blijf nieuwsgierig naar BVF want tenslotte voelt het of die personen kennen omdat het een verlengstukje van Monique is geworden. Maar dat kan ook weer niet want Mo is Mo en daar past geen verlengstuk op want die doet het gewoon zelf. OK, met een beetje hulp als het nodig is. Wat zullen we Mo en BVF gaan huldigen als dit allemaal achter de rug is en het nieuwe setje er in zit!!

Mell! zei

Super om te lezen dat je zo voor uit gaat meid!

blijf maar goed je best doen..
Koppie oppie!

Liefs, Melanie
Ps: Mijn kaartje heb ik op de bus gedaan!