Lastige dagen

Hallo allemaal, hier is, in opdracht van Mo, de bvf.

Gisteren was een niet zo fijne dag. Zeg maar een k.t dag.
Dat kwam omdat Mo wat benauwd was, koolzuur was wat hoog en ze zou misschien zelfs weer naar de ic moeten. dat was geen prettig idee. uiteindelijk is afgesproken dat de mensen van de ic een paar keer langs zouden komen. Ze hebben ook bloedgas geprikt. (ook geen pretje, eerst proberen re pols, toen links, toch maar weer links en rechts en uiteindelijk in de lies. Maar goed, het is gelukt.

Gelukkig is het vandaag een beetje beter. toch is het wel moeilijk en weet ze niet precies wat ze er van moet verwachten. In principe is ze daar nu vijf dagen en moet mo afwachten wat er precies gaat gebeuren. Maar, ja de slogan is: Er gaan Niets boven Groningen! Mo zegt dat dat klopt: het is een bikkel en je moet geluk een beetje afdwingen zegt ze; Dus het klopt. Alles komt goed is haar motto!!

Afgelopen nacht ook wel redelijk geslapen gelukkig. Vannacht wordt het een kort naggie, want morgen ochtend is het vertrek naar het hoge noorden.

Morgen het eerste groningse blogje!

tot horen weer, blijf duimen voor Mo!

Groeten bvf, liefs Mo.

Mo

6 reacties:

Anoniem zei

Heel veel succes morgen.


Groetjes Tiny

Alida zei

Lief apie,
Ik durf nu ook te zeggen: het komt goed!
Morgen ben je in het UMCG en ik voel aan m'n water dat je daar blijft. Waarom? Omdat er daar binnen afzienbare tijd longen in je mooie lijf worden gezet.
Straks plan, wat jij.
En met een beetje mazzel hebben ze ook zo'n mooi setje voor mij.
Gaan we SAMEN revalideren.

Hele dikke knuffel van Alida

Melawel zei

Ik lees nog steeds met veel bewondering je blog. wat ben jij een kanjer met een ongelooflijke vechtlust!!

Heel veel succes in het UMCG !!

Melanie

ik woon in buurt van Groningen en ga superhard aan je denken!!

Astrid zei

Hoi Monique,

Ik vind het een geruststelling dat je vanaf nu in Groningen bent.

Hou vol he, je kan het!!!!!!!!!!

Groeten van Astrid

lielie zei

Goh die slogan ken ik..... ;) volgens mij komt ie van mij haha!
Voor mij is het ook een geruststelling.
Succes lieve hon. En misschien tot donderdag..
dikke kus lielie (L)(L)(L)

Anoniem zei

Hallo Monique,
Meisje, ik hoop zo voor jou dat je nu eindelijk je nieuwe longen mag krijgen.
Dikke kus Omnia.