Dikke benen

Hallo Allemaal, hier is weer jullie (maar vooral ook Mo's) bvf.

Mo heeft wat dikke benen, houdt vocht vast. Helaas is het niet van het fietsen, ik hoor dat de renners in de Tour de France ook wel dikke benen hebben. Bij Mo moet het met plaspillen beter gaan.

Verder lijkt ze volgens mij echt een steeds een beetje pittiger te worden. De ouwe Mo is aan het worstelen om boven te komen, en het gaat ook lukken.

Verder ziet ze wel een beetje op tegen Groningen, ook al omdat ze er maandag om 9 uur moet zijn en dus om een uur of zes al weg moet!

Verder was het een drukke bezoek dag vandaag, wel vermoeiend maar ook leuk.

Ze is benieuwd wie ze in groningen gaat zien! ;-)

Tot zover het nieuws van vandaag, morgen of overmogen meer nieuw nieuws.

Groeten bvf, liefs van Mo.

3 reacties:

Cobi zei

Hoi lieve Mo,
Wat ben ik blij te horen dat je stapje voor stapje iets vooruit gaat.
En wat spannend maandag naar Groningen! We wensen je heel veel sterkte toe en hopen dat de nieuwe longen voor jou snel mogen komen!
Lies van ons allemaal, Cobi.

Alida zei

Luctor et emergo voor onze dappere Monique.

Ik kan me voorstellen dat je op ziet tegen het vroege opstaan en dan die lange rit naar Groningen.

Helaas kan ik je niet komen opzoeken.
Voel me te moe e.d. daarvoor.
Maar wie weet krijg ik een oproep en zien we elkaar toch nog.
Dikke kus van Alida

Monique van Etten zei

Hee Mo,

Kun je niet vragen of je zondagmiddag of avond al naar Groningen mag komen? Ze zijn daar super aardig en denken goed mee vond ik altijd. Das misschien iets relaxter dan maandagochtend zo vroeg?

Groetjes en heel veel sterkte!

Een andere Monique