Tegenvaller

Vandaag een bericht van de bvf, helaas zonder aanvullingen van 'de baas'.

Een flinke tegenvaller vandaag.
Mo heeft een longbloeding gehad en ze is vandaag meteen geemboliseerd. Dat is geen lekker gevoel heb ik begrepen.
Vanmiddag had ze veel pijn na de embolisatie en naar ik begreep proberen ze dat nu met forse pijnstilling onder de knie te krijgen.

Mo bikkelt door en heeft naast minder optimistische momenten toch het gevoel dat het goed gaat komen.

Ze heeft het moeilijk nu dus stuur met zijn allen
- kracht,
- kussen,
- en goeie hoop,
haar kant op! Ook blijven duimen graag.

Morgen hoop ik beter nieuws te kunnen brengen.

bvf

8 reacties:

Anoniem zei

Hi Monique, Nou dat is een tegenvaller zeg!! Ik wens je kracht en sterkte en ik duim voor je en steek een kaarsje voor je aan.Snap dat je het soms even niet ziet zitten en vind het super knap van je dat je toch blijft hopen dat et goed komt! en ja .. het komt goed dat moet gewoon. groet, jantine

Alida zei

K*T Monique,dit lag toch niet in de planning.
Asjeblieft dappere DODO blijf roeien, roeien,roeien....

Hou vol,
Ik doe vandaag weer een kartje op de bus!!
Dikke knuffel van Alida

Anoniem zei

Een berichtje van een onbekende. Maar onbekend of niet ik leef vreselijk met je mee!
Ik ga duimen, brand vanavond heel mijn kaarsen voorraad op, maar goed komen zal het!
Heel veel sterkte meid.....
Liefs van een mama met twee cf meiden,

Regina

Veronica zei

Shit. dat is niet de bedoeling.
Hoop dat je snel hersteld van deze tegenvaller. Heel veel sterkte, liefs, nog meer kracht om hier uit te komen. Getverderri wat een domper....na regen komt zonneschijn..............dus hoop ik snel een zonnetje jouw kant op te kunnen sturen. Liefs, Veronica

Anoniem zei

Hopelijk komen jou longen heel snel
En wens je van hier uit heel veel sterkte.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

Heel veel sterkte Monique!!
Liefs van Sandy uit Haarlem (Ydnas)

Anoniem zei

heel veel sterkte en hou vol de duimen blijfen draaien.

Rianne zei

hey monique,

balen dat je weer een tegenvaller hebt. heel veel sterkte en we blijven voor je duimen!!

knuffel Rianne en Marcel