Plastabletten en zo

Hallo Allemaal,

Hier weer nieuw nieuws in opdracht van 'de baas'.

Het gaat op zich wel ietsje beter, maar zonder kap is het benauwd.
Met kap is het vaak emotioneel: leuke, vrolijke maar ook verdrietige tranen komen langs. (komt door de predinison zegt ze.)
Ze kan ook niet niet zonder pap en mam en zonder haar compagnons.
Ze heeft het gevoel dat het wel goed komt, maar het kost wel moeite.
Maar: HET KOMT GOED!

Vandaag is ze ook voor het eerst weer uit bed gegaan, niet ver, naar de postoel! En het was erg lekker om daar even op te zitten. Een mens kan blij zijn met kleine dingen.

Morgen weer meer nieuws.

Kaartjes zijn welkom zegt ze!

namens MO, bvf

12 reacties:

Maarten zei

Kom op Monique,
Weet zeker dat je het kunt. Haal de streep tot die verse balonnen.
Dan kan je de wereld weer aan.

Sterkte,
Maarten

Anoniem zei

Goed zo meid!! Ben blij te lezen dat het weer ietsjes beter met je gaat!! Kaartje is onderweg (of inmiddels al aangekomen)

You go girl!!!!

Dikke kus Marloes

Tamara M. zei

Nou zeg Marieke, wat een belachelijke reactie is dat!! Serieus hoor, als je niks beters te posten hebt, post dan gewoon niet en hou je negatieve gedachten bij je. Want Mo heeft er verder ook niks aan!

Mo lieverd, je bent sterk, en dat het al iets beter gaat vind ik alleen maar een goed teken!! Kaartje komt eraan!!

liefs Tamara

Cobi zei

lieve Mo, heel veel sterkte, en ben blij met ieder klein stapje vooruit!
Je bent ontzettend dapper en sterk, en blijf alsjeblieft positief we blijven allemaal voor je duimen!
Heel veel liefs Cobi.

En Marieke,wij sluiten ons volledig bij Tamara aan want aan zulke negativiteit heeft echt niemand iets aan, en zeker Mo niet!

Anoniem zei

Hallo Allemaal,

ik heb het belachelijke bericht van M. verwijderd.

de BV.

(bv=blogvuller)

Anoniem zei

Dappere Monique,

Wat goed dat het iets beter gaat. Blijf het volhouden hé.

Goed dat die reactie van M. is verwijderd.

Zal je een geheimpje vertellen, toen ik vorige maand vanaf de IC getransplanteerd werd, had ik hele hoge koorts. Eigenlijk had het niet meer gemogen, maar de artsen doen er alles om mij en jouw nieuwe longen te bezorgen.
Dus nooit de moed opgeven en altijd er in blijven geloven.


groetjes Ad

Lauraatje zei

Lieve lieve momo!
Heerlijk dat je even uit bed kon! Een stapje vooruit! In gedachten ben ik continu bij je! Je bent een kanjer!

Dikke knuffel
Laura

lielie zei

Mensen die belachelijke berichten plaatsen zijn zelf nogal belachelijk vind ik...
kom op hon, zie je morgen weer.
dikke kus lielie

Claudia Huijzen zei

Hey Mo,
zet 'm op! Ik heb bewondering voor je. Gelukkig gaat het weer ietsjes beter. Sterkte!
Groetjes Claudia

Anoniem zei

Heej Monique
Was blij je vanmorgen te zien en dat het weer ietsjes beter met je gaat.
Kom deze week weer een keertje binnengelopen laat nog wel weten wanneer.

Blijf vol houden he meisje!!

Liefs en een dikke knuffel.
Phela.

SuuS zei

Kom op meis!
You can do it!

Liefs, Suus

*Ps. Die Marieke zet bij meerdere bloggers negatieve reacties, kan ik me heugen...*

Anoniem zei

lieve monique
ik ben best wel een beetje opgelucht om te lezen dat je al een beetje vooruit gaat al is het met kleine stapjes,
En hopelijk komt er nu toch echt een keer die oproep vanuit groningen ,ik gun je het zo.
wie weet rennen we volgend jaar op cfbd over het strand....
liefs manon