Stapelen

Vandaag gingen ze weer eens bloedprikken. Hopen dat ik niet ben gaan stapelen.
Wat stapel je dan? Koolzuur. En jawel mijn koolzuur is weer aan het stapelen, en moet overdag weer aan kap.

Leef met de dag zeggen ze. Heb je een goede dag, geniet er van. Ja das handig, maar voelt zo bedreigend. Eerst had ik alles onder controle. Nu lijkt net of alles door mijn vingers glipt. Het voelt zo eng!!! Ik blijf vocht vast houden. Heb echt olifanten poten. Ik zelf ben erg veranderd door de predison. ZO WAT EEN KUT SPUL IS DAT ZEG!!!!

Je word er helemaal maf van. Dat ben ik eigenlijk al wel, maar nu ben ik paranoia aan het worden. Zo ben je vrolijk en zo heb je angst aanvallen, en heb je daar totaal geen grip op! Me blogs blijf ik wel met mijn BVF schrijven, samen! Vind het een stuk gezelliger om het samen te doen.

Maar er gebeurt ook leuke dingen.

Gisteren in de ambulance kreeg ik van Erwin een intubatie cursus. Erwin legde alles keurig en netjes uit. Heb ook alles gezien. Met op de achter grond een leuk muziekje.
Eenmaal weer aan gekomen in het kippenhok, gebeurde er iets speciaals. Erwin pakte me stevig vast en gaf een knuffel. Een stevige knuffel! Knuffel terug en alles is gezegt in 1 knuffel!

En vandaag, ben ik heerlijk verwend door Annelie en haar Rhino.
Ze kwamen me opzoeken en ze hebben me mee naar buiten genomen. Voor het eerst naar hoeveel weken? 4 was ik buiten. De eerste teug op gesnoven was van de lavendel. Heerlijk!! Samen met Lie en Rhino op de bankje gaan zitten. Ja Rhino op de bank en lie en ik stoer allebij in een eigen rolstoel.

Lekker aan de ijskoffie, ijsthee, koffie met broodjes en koek, en zo kwamen we de middag wel door. Heb jij nog wel zuurstof zei Rhino? Shit tank leeg. Dus hoppa, snel weer naar het kippenhok.

Alles weer veilig in bed, en aan mijn vertrouwde buro-tje waar ik al de tijd van 2008 en 2009 aan heb zitten bloggen. Zit ik nu weer voor het eerst te bloggen.

Liefs Mo en Bvf

5 reacties:

Alida zei

Lieve poepescheetje,
Meissie wat heb je het klotezwaar.
Je probeert wel dapper de maffe Mo te zijn die je was, maar mij hou je niet voor de gek.

Maar eh, die echte dikke knuffel...heeft die nog een date opgeleverd?
Ik zou het zo leuk voor je vinden.

Dus toch even naar buiten geweest.
genieten van lekkere dingen en van je gezelschap.

Lief apie, ik denk heel veel aan je.
Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

Dikke kus en tot je volgende blog.
Alida

Tamara M. zei

Pff balen dat je weer stapelt en de hele dag aan de kap moet:S Maar je ambu rit klinkt gezellig:)

Hopelijk niet al te vaak meer ambu ritten naar Groningen, hopelijk nog maar 1tje:) Voor je nieuwe longen!!!

liefs Tamara

Saskiaxxx zei

Meid, ik blijf echt zeker heel hard voor je duimen, zo hard al ik kan! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!
Heel veeeeel liefs en dikke Knuffel Saskia!(L)

Anoniem zei

Hoi Monique, ik blijf je blog volgen en ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen en een mooi setje nieuwe longen krijgt! Wat een gedoe allemaal nu. Wel leuke ambulance ritjes, gezellig hoor!
Sterkte van Sandy uit Haarlem (Ydnas CFcafe)

lielie zei

hahah rhino zn voeten meuren nog steeds naar die lavendel;)

hou van je hon
dikke kus