Stopje is er uit

Hallo allemaal,
hier een bericht van bvf, maar wel vanaf de IC.
De baas gaat zich vast nog wel er mee bemoeien.

Gisteren is er dus een embolisatie geweest van twee vaten. Zojuist is de stop uit haar lies verwijderd, dat geeft toch weer één slangetje minder.
Mo geeft aan dat ze zich redelijk helder voelt, dat is goed. (Ook nog wel een beetje rustig, ze heeft weinig aanvullingen!)

De voeding sonde (maatje 14) gaat morgen er uit, Mo gaat dan weer haar 'eigen' schema toepassen. (Met maatje 8)

Verder blijven de (Brabantse) nachten heel erg lang, dat is niet echt fijn voor Mo.

bedankt voor jullie oppep berichtjes! Kunnen we gebruiken!

Morgen weer een nieuw nieuwtje,

De baas heeft dorst, dus de bvf wordt nu even ober.

tot morgen.

6 reacties:

Alida zei

Een iets positiever bericht gelukkig. Maar bvf,maak je eens bekend. Ik heb geen idee wie je bent. Ben je constant bij Monique? Maar ik wil je in ieder geval bedanken dat jij ons op de hoogte houdt van onze dappere strijder.
Waardeloos dat de slaap nog nie echt vat wil krijgen op je meisje. Juist van slapen ga jij je denk ik misschien iets beter voelen.
Hopelijk gaat het ook wat beter met je als de voeding weer gaat zoals je gewend bent.
Denk aan je lieve meis.

Kus van Alida

Maarten Terpstra zei

Goeiedag mens toch. Wat moet jij weer allemaal doormaken. Heb enorm veel respect voor je. Hang in there, en je gaat er komen.
Liefs,
Maarten

lielie zei

Ik kom morgen gewoon even een knuffel geven.. dat is beter als hem opsturen toch?

tot morgen honnieponnie. hvj.

Mell! zei

Hej lieve monique..

Wat schrik ik van al deze verhalen zeg! Jeetje Meid, wat een vervelende rot situatie!

Sorry dat je nu pas mijn eerste berichtje krijgt, maar gaat zelf ook niet goed met mij. Ben ook erg ziek, heb ook echt geen puf. Ik moet eventjes wat opzoeken en zag jouw nare berichten. Wel fijn te lezen dat het nu weer iets beter gaat.

Zodra ik me wat beter voel, dan komt mijn kaartje jouw kant op!

Hou je taai lieverd, ik weet dat je super sterk bent!

Liefs, Melanie

Phela zei

Hoi Monique
Wat zit het je toch weer tegen Bah
net nu het weer een beetje beter met ging.
Ik hoop dat het nu alleen maar de goede kant op blijft gaan en ook dat je eindelijk eens een nachtje lekker kan slapen (zal je goed doen).
Kom morgenvroeg bij je op bezoek
(je pa en ma weten het al )

Nou meisje tot morgen vroeg
En hou je taai he !!

Liefs Phela

Denyce zei

Heel erg veel sterkte vanuit het noorden! We zijn hard aan het duimen X Denyce en jacqueline