Groningen en een kale Teckel

Nog aan het bijkomen van de 3 weken umc.

Mijn Teckel is opgepimt, door H&J. Tijger lijkt nu nog kleiner.
Mis zijn woeste haren wel, nu is Tijger helemaal kaal. Zijn lage haren zijn totaal weg geplukt. Heeft alleen nog zijn eigen echte snor.

Maar daar in tegen is Tijger nu super zacht. Bedankt H&J voor de goede zorgen van Tijger.

Zelf loop ik nog steeds rond met steunkousen, vervelende dingen zijn het.Kan niet eens een rokje aan. Maar ja ze houden mijn benen mooi en strak. Zonder rok heb je er dan ook niks aan. hahahah Hoop toch in de zomer dat ik die kousen ergens in de hoek kan gooien.

Morgen 1 April (en das heus geen grap)ik tegen 5uur bellen, naar Groningen! Dan komt er meer duidelijkheid. Ben ontzettend zenuwachtig, de zenuwen gieren door me lijf! Hoop zo, dat Groningen JA zegt.

Heb liever dat ze het "Ja" woord schreeuwen! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Heerlijk lijkt me dat. Maar goed. Zal maar niet te hard van stapel lopen. Maar heb een orginele vraag. Willen jullie met mij mee duimen? Kan alle duimen gebruiken.

5 reacties:

Veronica zei

Hallo Monique,
Spannend, ik duim voor je dat Groningen met positief bericht komen
Suc6 en groetjes van een duimende Veronica

Alida zei

Ik ga keihard voor je duimen. laat je ons iets weten zo gauw er duidelijkheid is?
Voordeel dat dr, Nossenst je heel goed kent.
En in het UMCG zijn ze naar ik gehoord heb kundiger en minder bang om te opereren.
Kom jij maar lekker naar ons toe in het Noorden van het land.
Daar is het ook heel gezellig hoor, echt waar!

Liefs Alida

Tamara M. zei

Ik duim met je mee hoor meid!!!

liefs Tamara

patricia zei

hoi hoi

tuurlijk duimen wij voor je morgen
veel succes en sterkte morgen

groetjes patricia en sjaak

lielie zei

wooow fuckery ik kom net van groningen af, had nossent vandaag. Ik zee nog moet hem de groeten doen van mo, maar ben het glad vergeten.
Heb Godverdoeme wel ff tegen iedereen geschreeuwd dat ze ja moeten krijsen.
Mijn duimen heb je dat weet je, en nog veeeel meer.

lufjoe honnie van me. dikke kus voor jou.