FF Schrikken!!

Vandaag een zware dag!!

Heb een tegen reaktie van de AB gekregen, en had het ineens uit het niks spontaan heeeeeel benauwd, zag mijn vingers in no time blauw worden! (Een smurf is er niks bij)

En ik liep naar de Toilet en benauwd dat ik het had!!! Jeetje om er bang van te worden! Tijdens het plassen, zag ik zelf de al sterretjes en dacht daar ga ik dan!

Loop snel van uit de toilet naar mijn kamer, en mijn moeder zag het al, heel mijn gezicht was blauw, moest gelijk aan Bi-pep en mijn saturatie was 65% het voelde als of ik een hele zware longbloeding heb gehad.

Benauwd en bang. Nu word ik exstra in de gaten gehouden. Morgen hoor ik of ik HU op de lijst word gezet. Dus Duimen allemaal, alvast erg bedankt voor je prachtige duimen!!

Nu hopen op goed weer, want van die regen krijg je ook de pest pokke van!
Keep on smilling (met kiespijn)

7 reacties:

Veronica zei

Getverderrie, dit zijn geen goede berichten.
Duim me een slag in de rondte.
Hou de moed er in, want dat past bij je!!!
Liefs,
Veronica

Laura zei

Lieve lieve lieve lieve Mo,

Wat enorm ***!!! Ik hoop dat de sat. snel weer omhoog gaat! Ik denk aan je , heel veel!!
EN natuurlijk blijf ik duimen.

XXXXXXXXXXX Laura

Rianne zei

dat is minder dat je ineens zo benauwd was en blauw aanliep!
hopen dat je saturatie snel weer omhoog gaat en dan ook goed blijft! ik denk aan je en k duim voor je dat je je snel weer wat beter voelt!!

liefs Rianne

Tamara M. zei

Pff ik schrik me rot van je berichten meid!! Ik hoop heel erg dat je weer op HU komt!!

xxx Tamara

Alida zei

Dag lief apie,
Ik had al op Hyves gereageerd, dus nu geef ik je alleen maar even een dikke klapzoen.
Liefs Alida

Anoniem zei

Dat klinkt heel ernstig meid ! Ik hoop dat de verschijnselen snel zullen afnemen, want het is geen doen zo ! Veel sterkte, lieve groet van Martina (CF cafe)

Cash en Els zei

Klinkt heel erg naar!! Heel veel sterkte, we duimen voor je!

Lieve groet,Els