Picknicken in het ziekenhuis.

Kom met een natte kop met haren de douchekamer uit, kijk door het raampje van de deur, en zie in de verte op de gang, Danny en Gea al zwaaiend aan komen lopen. Nondeju das snel, mijn haren nog niet geföhnt, zwaaide ik terug. WoEhOe leuk dat ze aankomen. Heb ze al lang niet meer gezien.

Gea komt als eerst mijn kamer binnen, geeft een knuffel en zegt, doe jij maar even je ding, dan gaan wij wel even ergens zitten, komen we zo terug. Geef me 20 minuten! Is goed we zien je over 20 minuten.

Snel die duffe handoek van mijn kop, mijn haren borstelen, en wat kunnen die toch haren toch in elkaar frutten zeg. Maar goed, föhnen en gas erop. De haren onder tussen droog, klets wat make-up op mijn ogen. (Ook weer sinds weken)En hoppa Mo is er weer.

Danny en Gea komen binnen, even knuffelen, foto maken van ons, altijd leuk. (blijf dat toch leuk vinden) Wat? Ja foto's maken!

Heb wel zin in koffie! Ja even vragen of ik naar beneden mag, dan kunnen we een bakkie drinken. En gelukkig dat mocht, geen probleem. Komen we aan bij Huffels, het was niet zo druk, het was nog vroeg. OOOhhhhhh als je trouwens plastableten hebt, en je moet dan nodig, en je voelt dat het opkomt, dan moet je snel zijn!! Anders is je broek nat. Vlug naar de WC! Lekker is dat toch, lekker pissen!! Heerlijk. Sorry!!!

Uit eindelijk hadden we toch een lekker plekkie gevonden om de gaan leuten.
Helemaal in zon, terwijl je daar eigenlijk niet mag zitten, deden wij dat toch.
Heerlijk die zon op je toeter, ik waande mij in een vakantie park. Mooie vijver met vele mooie kooikarpers. Het leek net even BELLVILA.

We kletsen gezellig wat, en hoor dat D&G (hahaahah dat staat leuk) met hun campertje vanuit Groningen een beetje rondtouren en zo bij mij uit kwamen, en hoe leuk ze dat samen vinden. Danny is trouwens 6 jaar geleden getransplanteerd en daar gaat het super mee. Heeft onder tussen een eigen zaak, en alles gaat volgens mij wel oke.

En nu hadden ze een paar dagen tijd voor elkaar en dan toeren ze lekker rond. Leuk he?! Vind het geweldig. Op een gegeven moment kregen wij honger. Zal ik brood halen uit de camper? Vraagt Gea aan Danny. Zelf schiet ik de lach, hoe hollands zijn we dan. hahhahahahaha en jawel Gea, ging brood halen uit de camper.

En tot mijn verbazing komt Gea terug van de camper. G kwam aan zetten met een grote boodschappen tas.

Heb zo gelachen, lees wat er uit de tas kwam.
1 pot pindakaas,
3 blikjes Unoxpate,
3 verschillende soorten hagelsag,
1 puddingbroodje,
wit Tijgerbrood,
minisla'tje,
ijsthee,
3 borden, bestek, gewoon een heel compleet picknick uit rusting.

Heb me rot gelachen. Het was zo leuk, en zo hollands!! Dus zaten we daar op ons gemak te eten. hahahahhaha en niemand die er wat van zei.

En D&G hebben mij nog verwent met een gelukskadootje. Heel leuk en heel lief!
Dank je wel D&G


Soms kan een saaie zondag ochtend ineens super gezellig zijn.

3 reacties:

Mell! zei

Hej Meid,

Wat fijn dat je het zo naar je zin had.. en dat op de zondag ochtend!!

Kuss Mell!

Cash en Els zei

Klinkt als een super gezellige zondagochtend!!
Heerlijk zo samen met vrienden genieten.

Groetjes, Els

Anoniem zei

dat houd de moed erin volhouden meid,dat zie je wel aan danny 6jaar al nieuwe longen prachtig.