HU

HU! WOEHOEEEEEE of kut.

12 reacties:

Alida zei

Nou lievie, ik ben voor jou wel blij dat je weer op HU staat. Maar nu wel graag heel snel een setje mooie bruikbare longen. Niet weer anderhalf jaar wachten!!

Maar je mag nu wel thuis wachten neem ik aan?

Welterusten lieve apie

Marjolein zei

Ik denk voor nu zeker YAY! XXX

Jouw nieuwe long moet gewoon snel komen. Het moet weer leven worden in plaats van overleven

Veronica zei

Ik ga voor Joewie.............en snel een mooie nieuwe long zodat je weer lekker kunt feesten.
Want er komen een heleboel leuke feesten aan!!! Daar zie ik je graag bij aanwezig.
Zet hem op.
Sprak Hans gisteren, de man wordt een soort van geleefd door de tekckels die het uitstekend met elkaar kunnen vinden waardoor het telefoongesprek een hele opgave was met 3 dartelende honden. Volgens mij Hans geniet van zijn status als honden manager en vervult hij deze taak uitstekend.
Liefs, Veronica

lielie zei

whoeoeoeoeoeo

hell yeahh.
xxxxxxx

Tamara M. zei

Ik vind: Gelukkig maar!!! En nu op naar samen nieuwe longetjes meis!!! En Mag je thuis wachten, of moet je in het zk blijven met je haperende saturaties? Dat ze je niet HUI hebben gezet trouwens?

xxx Tamara

Anoniem zei

Dat is kort maar duidelijk ! Voor nu: beterschap, geen last meer van je allergische reactie ? Groetjes van Martina

Anoniem zei

Laat die nieuwe longen nu ook maar heel snel komen.het heeft nu lang genoeg geduurd.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

Succes Monique, ik duim voor je!

Groetjes Daphne

Maarten zei

Hoop voor je dat je snel weer gewend kunt raken aan 99 of 100% saturatie.
Heel veel sterkte,
Maarten

Anoniem zei

wens je veel sterkte,en dat er nu maar snel longen mogen komen mied je verdient het.

Mell! zei

Heeej Meis,

Jaa ik vind het ook heel goed "voor jou" dat je weer op HU staat.. Wat fijn dat we weer over je kunnen lezen.

Enorm veel sterkte,
Zet hem op.. en OP naar het nieuwe setje longen!!

Liefs, Mell.

Anoniem zei

He Monique,

Welcome back.
Deze keer komt de oproep vast snel.

Volhouden hé.

Ad, een mede-HU-er