Bijna thuis

Aanstaande maandag naar huis.

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA voel mij gelukkig ook een stuk beter.
Heb wel een litertje zuurstof bij, maar dat maakt geen fluit uit. (Fjieuw Fjieuw)
Ben zo happy de peppy. Zie ik mijn Teckeltje Goewie weer, en mijn friends.

En op weg naar een geslaagde oproep en transplantatie.
Hell YeaH Baby!!! Heb voor donderdag misschien wel spannend nieuws.


Tip van de sluier "Groningen" Please duim voor me!!! Laat zo snel mogelijk iets horen! Eigenlijk lul ik nu mijn eigen geheim al voorbij...En meestal brengt dat ongeluk. Laten we hopen dat het nu geen ongeluk brengt.

Ben trouwens het boek van Kim Moelands aan het lezen. "WEERLOOS" Zó een sappig boek en spannend, een GOEI boek!

5 reacties:

Alida zei

Ik hoop dat je de "goede raad"hebt opgevolgd van Bjorn en mij en diverse andere mensen.
Dat jij je laat transplanteren in het UMCG!!
Dan komt het vast goed. Ik ga voor je duimen en.... je opzoeken als je maar 25 kilometer bij mij vandaan bent.

Veronica zei

Groningen!!!!!!!!!!!!!!!! Wow dat is een eind weg voor een Brabo.......but who cares.......als die mooie nieuwe longen maar lekker gaan functioneren in dat goddelijke lijfje van je!!!!
Veel suc6 ennuh.....had toch al een motortochtje richting Groningen gepland staan om het Groninger museum te bezoeken. Nou dan rij ik ook wel ff door naar het UmCG om jouw te bezoeken tijdens je herstel!!!!
Zet hem op en geef die teckel een knuffel. Zal weer wennen zijn van de glanzende schedel naar de lange lokken van jou te moeten kijken.

Enjoy!!!

Veronica

lielie zei

Groningen rulesss jonguhhhh... da witte.

kusje lufjoe

Anoniem zei

wordt je nu in groningen getransplanteerd???

Phela zei

Hoi Monique

ik zal heel hard voor je duimen.
hoop dat het nu eindelijk eens door gaat.
veel suc6
Groetjes Phela