Van Hans klock tot Erik Hulzenbosch

Met mijn inzwachtellende benen, liep ik vandaag toch ff 10 minuten op de loopband.

Heb heel de opname nog niet mogen sporten, gister geprobeert, maar dat was een fiasco.

MAAR vanmorgen ik werd wakker, (Hans klock is in the house) en tatatatatattaaaaaaaaaaaa, mijn zuurstof was eindelijk zonder tegen te pruttelen, 91%!

Nog niet super veel, maar voor mij het halleluja!!

En heb toch nog vandaag voor het eerst eindelijk ff echt op de loopband gelopen.

En nu roei ik heel rustig verder.....

Morgen of deze week,komt Erik Hulzenbosch mee trainen.

Reageerde een beetje overdreven, roep WAT?!!!

De Erik???

Ja, de Erik.

Krijg nou tieten dacht in me zelf! Ik loop die Hulzenbosch zo uit hahahahahha

Die komt trainen met de beademingsmasker, dus ik ben reuze benieuwd!!

2 reacties:

Cash en Els zei

Kijk dit zijn natuurlijk de berichten waar we op zitten te wachten. Gelukkig weer een stukje beter en die Hulzebosch ga jij even een poeppie laten ruiken, haha.

Garoet, Els

Alida zei

Zorg je dan wel dat er iemad aanwezig is met een fotocamera? Want dat willen we natuurlijk allemaal zien. Neemt Erik wel een tolk mee, want als hij enthousiast is, is hij moeilijk te verstaan,HAHAHA!