Rommel blog!

Volgende week op 8 April om 1 uur op bezoek in het ziekenhuis UMC Groningen.
Meer weet ik zelf ook nog niet.

Zo rond half 3 werd ik opgebeld door het ziekenhuis zelf, en die vertelde dat ik 8 April een afspraak heb. Spannend.

Blijft spannend. En vandaag mijn Moetie weer in het ziekenhuis!

Helaas moet Moetie blijven, uit onderzoek is gebleken, dat haar nieuwe omleidingen
nu helaas ook al dicht slippen zijn. Vindt het klote, ging net eindelijk weer goed, had een eindelijk weer mijn oude Moetie terug. Krijgt ze dit weer. Dus nu moet mijn Moetie wachten op een oproep van Breda voor operatie.

Zo soms krijg je wel heel veel op je bord. Soms kan je niet alles op eten. Soms is het genoeg.

Ondanks dit nieuws, weer even over mijn knappe Tijger! Ben totaal weer verliefd op Teckel Goewie sinds hij van H&J af is gekomen, die hebben hem zo goed verzorgt, ze hebben Tijger laten plukken, en zoals jullie weten, was ik daar niet zo echt blij mee. Herkende mijn Tijger niet meer. Maar dat is nu wel even andere koek.

Ben nu juist er blij mee, lijkt wel of ik een puppy heb, zo klein en zacht dat hij is geworden. Nog een keer een dank je wel voor HANS EN JULIA!!!!! WOEHOEEEEEEEEEEE

Het is een rommel achtig blogje! Mijn dag is ook rommelig. Dus het blog dan ook.

Iedereen fijne paasdagen!!

2 reacties:

Alida zei

Lief Apie,
Het is weer even flink dooreten aan alle ellende die weer op je bord is gegooid.
Ze zeggen toch: de duivel schijt altijd op dezelfde hoop.
Nou zo voelt het nu ook voor jou denk ik.

Knapt moetie eindelijk weer op, is ze weer terug bij af.
Nu maar hopen dat ze haar snel kunnen helpen.
Dan moeten jij en poetie elkaar maar steunen. Samen sta je toch een stuk steviger.

En dan je kale Tijger.
Ach wat zul je hebben moeten slikken toen jij je kale hondje zag.
Maar het is gewoon dezelfde Tijger hoor.
Als jij je haar laat verven of krullen blijf je ook dezelfde Monique, dat weet Tijger ook.

Nu kan moetie niet met je mee naar het UMCG op 8 april. ga je dan alleen met poetie of wil die bij zijn vrouwtje blijven?

lastig hoor.

Ik geeft je een hele dikke knuffel.
Alida

Mell! zei

Hej Monique,

Wat een rot nieuws voor je mamsie zeg!! Ook voor jou, weer een tegenslag. Maar ik hoop dat het gauw beter mag gaan met haar.

Ook met jou trouwens!
Ik hoop voor je dat ze 8 april goed nieuws voor je hebben in petto. SPANNEND Joh! laat je het wel weten?

lees het wel weer,
Kuss Mell