Opname!

Jeetje ben al weer opgenomen, gaat goed zo!
Eerst mijn Moetie weer in het ziekenhuis, die is gisteren gedottert, en gelukkig is alles goed gegaan. Moetie is vandaag weer veilig thuis.

En gisteren geheel onverwachts(en ook weer niet) een opname voor mij zelf.
Mijn pap kon eindelijk naar ons mam, en die voelde zich schuldig dat hij me niet weg kon brengen. Geeft niks pap, geniet nu maar van ons Mam.

Had wel heel bijzonder vervoer!! Annelie heeft mij samen met haar vriendin,Fons (waar van ik dacht, dat het om een oom ging van Annelie) naar het ziekenhuis gebracht. Alles werd in de auto gegooid en hoppa, daar gingen we. Erg lief, thanks Fons and Lie! Tijger logeert weer in Rotterdam, dus die bluft er weer op los.

En ik kan weer gaan kuren en hopen dat de weken voorbij vliegen!!

Maar een kaartje is altijd gezellig, dus als je niks te doen hebt.
Mag je een kaartje sturen..

Monique Goewie
Afdeling B3West Kamer 24
p/a UMC Utrecht
Postbus 85500
3508 GA Utrecht

PS wisten jullie al, dat Groningen mij wil opereren, en dat ik gelukkig 2 longen krijg in Groningen?! WOEHOEEEEE ben er zo blij mee.En ook nog HU.Nu nog wachten. Maar dat gaat helemaal goed komen!

13 reacties:

Anoniem zei

Hoi Momo,

Heel veel beterschap en dat je maar snel weer opknapt. LAs net onderaan dat je in Groningen 2 longen krijgt, zou je dat ergens anders niet krijgen en wat is daarvoor de reden?

Een onbekende nieuwsgierige genaamd Erna

Astrid zei

Heee Monique,

Mooi zeg dat ze het aandurven in Groningen. Sta je nu ook Hoog Urgent?? Ik ben zo benieuwd naar wat de verschillen zijn tussen Utrecht en Groningen qua transplantatiebeleid. Waarom kan je in Groningen wel een dubbele longtransplantatie krijgen en in Utrecht maar 1 long???

Hoop dat je nu snel weer voldoende opknapt om Tijger weer te pesten.

Veel groetjes van Astrid

Anoniem zei

hey monique,


dacht zal je eens een berichtje sturen... De terugreis waren we een beetje omgereden maar wat wil je met 2 dames in de auto. hahahaha... hoop dat je snel uit het ziekenhuis mag om weer lekker naar huis te mogen. Wij komen zeer binnenkort bij je op visite...
heel veel liefs fons!!

lielie zei

whahaah hell yeah, domme kinders dat we zijn, maar we waren te druk mee kletsen. en snoepen en boeren!!!! dusss!

tot snel schattie
hou van je
dikke kus

Veronica zei

He wat een domper dat je weer bent opgenomen. Maar er wordt in ieder geval goed voor je gezorgd. En Tja..........die Hans.......als Teckel temmer heet hij dus eigenlijk gewoon Hans TT. Staat wel stoer vind je niet.
Hoop dat de kuur snel aan slaat zodat je super fit bent voor dat nieuwe setje in Groningen!!!
Groetjes,
Veronica

Alida zei

Lief apie,
Het is K*T dat je weer even vast zit aan de paal, maar zo verleer je het paaldansen niet!!
Ik ben echt blij dat Groningen je wil transplanteren en dat je zelfs 2 longen krijgt.
Had je dr.Nossent bij het gesprek? Ik neem aan dat je weer op HU staat?
Een indicatie over de wachttijd heb je denk ik niet gekregen.
Maar roei maar door lieve meis, dan komt het goed.

Dikke kus van Alida

Anoniem zei

hoi Momo
heel veel beterschap word je toegewenst door margriet,kaartje is onderweg.

veel liefs margriet

Mell! zei

Hej Kanjer,

Hé verdikkeme.. is't weer zover?
Nou dan wil ik je OPNIEUW weer onwijs veel beterschap wensen!!

Knap gauw op meid,
Denk aan je!

Liefs Melanie

JJHF zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
JJHF zei

Hallo Monique

Lees net de reacties van anderen.
Vreemd dat je in Utrecht maar 1 long kan krijgen en in het UMCG wel een dubbele transplantatie.

Maar hoop dat er voor jou heel snel 2 mooie en goedwerkende longen vrij komen, zodat je weer heerlijk van je leven kunt genieten.

Heel veel sterkte en hou je taai,
Liefs Janetta

Colin zei

Hoi, goed om te lezen dat je in Groningen twee nieuwe longen krijgt, hoop dat het snel zover is!

Ik ben zelf ex-pulmonale hypertensie patiënt en heb op 9 maart jl twee nieuwe longen gehad!

Sterkte en hoop echt dat het snel zover is, ik heb weer een compleet nieuw leven gekregen, dankzij een donor!

Groet,
Colin

Anoniem zei

Vorig jaar zou je een long afdingen in mei zou je dan getransplateerd worden. Je hebt je vergist in het jaar het word mei 2010 Daar gaan we nu voor duimen.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

Hoi Monique,

Dan ben je vlakbij, als je het leuk vind dan kom ik je een keer opzoeken. Ik werk nl in Groningen, in het andere ziekenhuis (martini)

Zet 'm op meid!

Liefs Marieke