Toch een lekker weekendje naar huis

Zo ben ik weer, niet zo goed als nieuw, maar wel zonder Embolisatie.

Ik zei, ik heb totaal geen bloedingen meer.
Voel mij redelijk tot goed, en als ik die embolisatie laat doen, ben ik wel terug van af!
Ik dacht de Doc zal zeggen "jij bent gek! Maar nee, hij begreep mijn standpunt.

En zo kwam ik er achter dat Doc K, in Rotterdam gewerkt heeft bij het transplantatie team, en dus ook met CF heeft gewerkt, en dus het ziektebeeld goed kent!

Stom, maar ik was er wel blij mee, niet om min te doen over mijn eigen Doc. Maar een Doc, die toch met CF heeft gewerkt is toch andere koek!

En ineens dacht ik aan mijn verleefde long, waar ik nog zoveel vragen over heb, en onzeker over ben. Nu kan ik natuurlijk ook vragen stellen, aan deze Doc! Denk dat ik nog een paar intressante vragen voor hem heb! Hou jullie op de hoogte!

En mag toch een zaterdag naar huis!! WOEHAAAAAAAAA

4 reacties:

Anoniem zei

Monique ik wens je een heel fijn weekend zonder zorgen. (althans ik hoop dat je ze eventjes mag vergeten om te genieten). Hou vol meis!!!!!!
x Omnia.

Mell! zei

Heey Monique!

Fijn dat je je weer wat beter voelt.. Ik schrok wel van je verhaal hoor! Jeetje.. Pff!
Nou ik hoop dat je HEEEEL snel weer naar huis mag!

Kop op, Je kan het!
Liefs, Melanie..

Yvontjuhh zei

hoi Monique, schrikken zeg! gelukkig dat je nu wel naar huis mocht toch:) even wat anders, begrijp ik nu uit je verhaal dat je geen cf arts hebt? groetjes Yvonne

Anoniem zei

Hoi Monique,
hoe gaat het nu met je? Ben je lekker een paar daagjes thuis geweest?
Groetjes Regina